Side 14 af 14 FørsteFørste ... 4121314
Viser resultater 131 til 137 af 137

Emne: Kamil Vacek

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvilke nødvendige transfers i dette vindue er det vi ikke har haft penge til?
    Enghardt

Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Enghardt
    Hvorfor er den transfer nødvendig?

Jeg forholder mig udelukkende til hvad OB og JH vil, og denne handel ville de, men havde ikke råd. Så det forholder sig rent faktisk sådan, at kassen er tom og man kan ikke få, det man vil have.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    På baggrund at det desværre er ret sandsynligt at vi sælger Tverskov i sommeren (lyder hidtil ikke at vi får forlængelse med ham) ville det være pænt at hente en afløser ind allerede nu, især da vi derned kunne kompensere Ludwigs skade.
    Og er ret skuffet fordi økonomisk ville det vel ikke være en stor forskel at hente Enghardt nu eller i sommeren. Der kan vel ikke være alt for stor forskel mellem det hvad Randers ville få nu eller den sign-on-fee for Enghardt i sommeren. Så vi taler om 6 måneder løn og vi har KEP og Vacek væk fra lønlisten og kun Lund ind.
    Ville betegne Enghardt-transfer ikke som "nødvendigt" men som et pænt stykke transferarbejde som viser at man kigger på perspektiver og videreudvikling af holdet. Det ville hæve vores transfervinduer fra "nåjå, ret o.k., det var allerede dårliger" til "weil done". Men hvis JH udmelder i morgen at vi skrev forlængelse med Tverskov så ville jeg forklare mig tilfreds med vinduet.

Jeg forholder mig udelukkende til hvad OB og JH vil, og denne handel ville de, men havde ikke råd. Så det forholder sig rent faktisk sådan, at kassen er tom og man kan ikke få, det man vil have.
    Ja, men da ikke nu. Vi har de stoppere vi skal bruge.

Løn budgettet er fyldt op, det har ikke direkte noget at gøre med at kassen er tom, men ligesom i enhver virksomhed, skal budgetterne holde, også lønbudgettet, Oliver trækker nok ikke det store i det billede.

Citer Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Løn budgettet er fyldt op, det har ikke direkte noget at gøre med at kassen er tom, men ligesom i enhver virksomhed, skal budgetterne holde, også lønbudgettet, Oliver trækker nok ikke det store i det billede.
    Potato potato :-) vi snakker om vacek her plus Lund naturligvis, og alle de andre flop køb der koster alt for meget i forhold til prisen. Vi underpræsterer konsekvent under jh ift. Budgetter.

Jeg ville lave hele set uppet fuldstændig om

Regler for indlæg