Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamil Vacek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi må have penge nok , siden vi kan klatte dem ud til højre og venstre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Vi må have penge nok , siden vi kan klatte dem ud til højre og venstre.
      Ja, jeg giver tit både femmere og tiere til tiggere og gademusikanter, fordi jeg er så bragende rig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Ja, jeg giver tit både femmere og tiere til tiggere og gademusikanter, fordi jeg er så bragende rig.
        ahh var det sådan en intelligent og sjov måde at illustrere en pointe om, at de spillere vi betaler løn til, er så latterligt billige, at det bare er et greb i lommen? altså vi snakker om en klub der har fjernet kakao og red bull til spillerne, og en sportsdirektør der er kendt for at vende hver en mønt...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          ahh var det sådan en intelligent og sjov måde at illustrere en pointe om, at de spillere vi betaler løn til, er så latterligt billige, at det bare er et greb i lommen? altså vi snakker om en klub der har fjernet kakao og red bull til spillerne, og en sportsdirektør der er kendt for at vende hver en mønt...
          Jeg ved nu ikke om jeg kan se noget odiøst i at hente fodboldspillere, der ikke slår igennem eller primært spiller på Reserveholdet. Det vil jo altid ske, og der er vel trods alt bedring siden dagene hvor fx Thomas Mikkelsen fik en 4-årig kontrakt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg ved nu ikke om jeg kan se noget odiøst i at hente fodboldspillere, der ikke slår igennem eller primært spiller på Reserveholdet. Det vil jo altid ske, og der er vel trods alt bedring siden dagene hvor fx Thomas Mikkelsen fik en 4-årig kontrakt.
            Men vi mangler jo penge. Derfor er det en dårlig prioritering, at vælge en spiller med et rimeligt tungt CV, som selvfølgelig koster derefter, for ikke at kunne bruge ham, og så samtidigt mangle penge til de nødvendige transfers i dette vindue. Vi havde fået mere ud af, at lade en yngre spiller være tættere på truppen, lade ham snuse til det og udvikle sig, og det havde været langt billigere.

            Dårlige beslutninger fører til dårligere resultater, det er ikke så kompliceret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Men vi mangler jo penge. Derfor er det en dårlig prioritering, at vælge en spiller med et rimeligt tungt CV, som selvfølgelig koster derefter, for ikke at kunne bruge ham, og så samtidigt mangle penge til de nødvendige transfers i dette vindue. Vi havde fået mere ud af, at lade en yngre spiller være tættere på truppen, lade ham snuse til det og udvikle sig, og det havde været langt billigere.

              Dårlige beslutninger fører til dårligere resultater, det er ikke så kompliceret.
              Godt skrevet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Men vi mangler jo penge. Derfor er det en dårlig prioritering, at vælge en spiller med et rimeligt tungt CV, som selvfølgelig koster derefter, for ikke at kunne bruge ham, og så samtidigt mangle penge til de nødvendige transfers i dette vindue. Vi havde fået mere ud af, at lade en yngre spiller være tættere på truppen, lade ham snuse til det og udvikle sig, og det havde været langt billigere.

                Dårlige beslutninger fører til dårligere resultater, det er ikke så kompliceret.
                Hvilke nødvendige transfers i dette vindue er det vi ikke har haft penge til?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Men vi mangler jo penge. Derfor er det en dårlig prioritering, at vælge en spiller med et rimeligt tungt CV, som selvfølgelig koster derefter, for ikke at kunne bruge ham, og så samtidigt mangle penge til de nødvendige transfers i dette vindue. Vi havde fået mere ud af, at lade en yngre spiller være tættere på truppen, lade ham snuse til det og udvikle sig, og det havde været langt billigere.

                  Dårlige beslutninger fører til dårligere resultater, det er ikke så kompliceret.
                  Korrekt, men vi havde vel cirka 5 "store" tilgange. Leeuwin, Drachman, Kadrii, Ludwig og Vacek. I min verden en okay succesrate. Ingen rammer 100% altid.

                  Enig i at Vacek er/var et fejlcast.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Korrekt, men vi havde vel cirka 5 "store" tilgange. Leeuwin, Drachman, Kadrii, Ludwig og Vacek. I min verden en okay succesrate. Ingen rammer 100% altid.

                    Enig i at Vacek er/var et fejlcast.
                    Enig men. JHs job består også i at være på forkant optimere og beskære. Der har efter min mening været for lidt fokus på angriberens præstationer. Glædeligt og nødvendigt, hvis Baskiim er ved at finde sit niveau men det gør det ikke alene. Vi skal krydse fingre for at Casper bliver ved med at score, at Helenius bliver mere end opspilsstation, at AK finder tør deltage 100% i spillet. Ellers afhænger alt for meget igen alene af Baskiim.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Enig men. JHs job består også i at være på forkant optimere og beskære. Der har efter min mening været for lidt fokus på angriberens præstationer. Glædeligt og nødvendigt, hvis Baskiim er ved at finde sit niveau men det gør det ikke alene. Vi skal krydse fingre for at Casper bliver ved med at score, at Helenius bliver mere end opspilsstation, at AK finder tør deltage 100% i spillet. Ellers afhænger alt for meget igen alene af Baskiim.
                      Jeg tror der er fuld fokus på at angriberne generelt har scoret for lidt, men vi står jo i en skidt situation her, for vi har helenius, AK og og festersen på løntunge kontrakter. Ingen af dem har præsteret til at kunne få bedre, så derfor bliver de jo. Så kan vi jo ikke have råd til en mere, med mindre vi virkelig rammer plet på scoutingen. I sommers var det thorborg som måtte banke i bordet, hive læderet frem og bruge 1 mio. kr. på bashkim. Når vi skal have ham frem for så små køb, så er det jo tydeligt man intet har at købe for, med mindre vi fik solgt noget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Hvilke nødvendige transfers i dette vindue er det vi ikke har haft penge til?
                        Enghardt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Enghardt
                          Hvorfor er den transfer nødvendig?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Hvorfor er den transfer nødvendig?
                            Jeg forholder mig udelukkende til hvad OB og JH vil, og denne handel ville de, men havde ikke råd. Så det forholder sig rent faktisk sådan, at kassen er tom og man kan ikke få, det man vil have.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Hvorfor er den transfer nødvendig?
                              På baggrund at det desværre er ret sandsynligt at vi sælger Tverskov i sommeren (lyder hidtil ikke at vi får forlængelse med ham) ville det være pænt at hente en afløser ind allerede nu, især da vi derned kunne kompensere Ludwigs skade.
                              Og er ret skuffet fordi økonomisk ville det vel ikke være en stor forskel at hente Enghardt nu eller i sommeren. Der kan vel ikke være alt for stor forskel mellem det hvad Randers ville få nu eller den sign-on-fee for Enghardt i sommeren. Så vi taler om 6 måneder løn og vi har KEP og Vacek væk fra lønlisten og kun Lund ind.
                              Ville betegne Enghardt-transfer ikke som "nødvendigt" men som et pænt stykke transferarbejde som viser at man kigger på perspektiver og videreudvikling af holdet. Det ville hæve vores transfervinduer fra "nåjå, ret o.k., det var allerede dårliger" til "weil done". Men hvis JH udmelder i morgen at vi skrev forlængelse med Tverskov så ville jeg forklare mig tilfreds med vinduet.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Jeg forholder mig udelukkende til hvad OB og JH vil, og denne handel ville de, men havde ikke råd. Så det forholder sig rent faktisk sådan, at kassen er tom og man kan ikke få, det man vil have.
                                Ja, men da ikke nu. Vi har de stoppere vi skal bruge.

                                Comment

                                Working...
                                X