Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Byrådsmøde om kunstgræsbaner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sobert svar fra formanden - vi vil se om økonomien kan hænge sammen, og hvis ikke den kan det, må vi sige nej tak.

    Det bør være noget alle kan forstå :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det vanskeligt at overskue, jeg håber meget på at der findes en brugbar løsning. Alt andet vil være dræbene for OS&E. Konsekvenserne af et stop for det projekt er imø uoverskuelige, og vil kun føre til at udviklingen af proff-afd. bliver bombet tilbage til start. Jeg er enig med ChrisOBs udsagn, "jeg er træt af konflikter .. osv". De står i vejen for at udvikle OB.
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Sobert svar fra formanden - vi vil se om økonomien kan hænge sammen, og hvis ikke den kan det, må vi sige nej tak.

      Det bør være noget alle kan forstå :-)
      Det er i alles interesse i Ådalen at finde en løsning med de skide kunstgræsbaner. Nu har man indset at kommunen ikke vil hjælpe mere. Så jeg tror bestemt at man finder en løsning hvor alle parter må give lidt. Det vil sige en lille kontingent stigning, OB proff giver lidt mere og der findes sponsorer til de bandereklamer og resten findes i budgettet.

      Det jeg er mere spændt på er om der om 10 år er lagt penge til side til udskiftning eller om man til den tid skal ud i en ny slåskamp

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er i alles interesse i Ådalen at finde en løsning med de skide kunstgræsbaner. Nu har man indset at kommunen ikke vil hjælpe mere. Så jeg tror bestemt at man finder en løsning hvor alle parter må give lidt. Det vil sige en lille kontingent stigning, OB proff giver lidt mere og der findes sponsorer til de bandereklamer og resten findes i budgettet.

        Det jeg er mere spændt på er om der om 10 år er lagt penge til side til udskiftning eller om man til den tid skal ud i en ny slåskamp
        Det synes jeg så ligger i en accept af en evt. løsning at den opgave påtager OB-amatør sig, kommunen har vendt tommelen ned på den del af den løsning der er besluttet.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Jeg vælger at tro at problemet er så presserende at finde en løsning på at der kommer en løsning hvad den så må indeholde af krumspring med en lille kontingenstigning, bandereklamer, udlejning osv. En kontingentstigning på 1000kr som beskrevet vil imø. være ude af proportioner for for de glade amatører der spiller i OB.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg vælger at tro at problemet er så presserende at finde en løsning på at der kommer en løsning hvad den så må indeholde af krumspring med en lille kontingenstigning, bandereklamer, udlejning osv. En kontingentstigning på 1000kr som beskrevet vil imø. være ude af proportioner for for de glade amatører der spiller i OB.
            Hvad koster det at være amatør seniorspiller i OB?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Hvad koster det at være amatør seniorspiller i OB?
              Google er din ven :)
              1300,- kr pr halvår

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det vanskeligt at overskue, jeg håber meget på at der findes en brugbar løsning. Alt andet vil være dræbene for OS&E. Konsekvenserne af et stop for det projekt er imø uoverskuelige, og vil kun føre til at udviklingen af proff-afd. bliver bombet tilbage til start. Jeg er enig med ChrisOBs udsagn, "jeg er træt af konflikter .. osv". De står i vejen for at udvikle OB.
                OB prof kunne måske give de 300.000 i tilskd årligt hvis det fortrinsvis er talentholdene der bruger kunststofbanerne vel ikke helt urimeligt.

                Gætter på at det bliver løsningen hvis pengene ikke kommer fra Odense kommune, nægter at tro man vil droppe muligheden for at lave en god samlet løsning for OB prof og OB amatør.
                Last edited by Ricardo; 09-09-2018, 18:56.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Google er din ven :)
                  1300,- kr pr halvår
                  Hvilket er mere end det dobbelte af hvad jeg giver i min klub.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    OB prof kunne måske give de 300.000 i tilskd årligt hvis det fortrinsvis er talentholdene der bruger kunststofbanerne vel ikke helt urimeligt.

                    Gætter på at det bliver løsningen hvis pengene ikke kommer fra Odense kommune, nægter at tro man vil droppe muligheden for at lave en god samlet løsning for OB prof og OB amatør.
                    Hvis det er sådan det forholder sig, forstår jeg fint at kommunen vender tommelen ned, og det vil i så kun være rimeligt at der ydes et tilskud fra OS&E til driften, inkl. udskiftnig af "græs"tæppet om ca. 10 år.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Hvis det er sådan det forholder sig, forstår jeg fint at kommunen vender tommelen ned, og det vil i så kun være rimeligt at der ydes et tilskud fra OS&E til driften, inkl. udskiftnig af "græs"tæppet om ca. 10 år.
                      Nu betaler ungdommen jo i forvejen for at benytte banerne. Så en lejestigning på 300.000 er nu alligevel en del.
                      Tvivler på jeg kan presse 300.000 mere ud af mine lejere :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Nu betaler ungdommen jo i forvejen for at benytte banerne. Så en lejestigning på 300.000 er nu alligevel en del.
                        Tvivler på jeg kan presse 300.000 mere ud af mine lejere :)
                        Præcis. Det bliver et sammenskudsgilde hvis det lykkedes(og det gør det tror jeg).
                        Disse beløb indeholder jo også en opsparing til nyt kunstgræs om ca 10 år så selve den årlige driftsomkostning er noget lavere reelt. Så må man håbe det holder 12-15 år istedet

                        Comment


                          Stadig uafklaret

                          https://www.fyens.dk/odense/Hvem-ska...rtikel/3284694

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Sobert svar fra formanden - vi vil se om økonomien kan hænge sammen, og hvis ikke den kan det, må vi sige nej tak.

                            Det bør være noget alle kan forstå :-)
                            Nu har formanden Claus Eder på OB amatørs vejne takket "JATAK" til kunstbanerne, og de kan i bedste fald stå klar i dec. Der er i FS-artiklen ikke meget snak om finansieringen, og han vil ikke bekræfte at OS&E er involveret i løsningen. Udskiftningen af "græs"tæppet om 10 er der ikke taget stilling til, men det næsten antydes at OB og OS&E ser hvordan tingene ser ud om 10 år, når den tid nærmer sig. Dette burde vel nu åbne for den tiltrængte renovering af Ådalens slidte faciliteter.
                            Last edited by manner; 02-10-2018, 04:16.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Nu har formanden Claus Eder på OB amatørs vejne takket "JATAK" til kunstbanerne, og de kan i bedste fald stå klar i dec. Der er i FS-artiklen ikke meget snak om finansieringen, og han vil ikke bekræfte at OS&E er involveret i løsningen. Udskiftningen af "græs"tæppet om 10 er der ikke taget stilling til, men det næsten antydes at OB og OS&E ser hvordan tingene ser ud om 10 år, når den tid nærmer sig. Dette burde vel nu åbne for den tiltrængte renovering af Ådalens slidte faciliteter.
                              https://www.fyens.dk/odense/OB-aeder...rtikel/3289278

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Nu har formanden Claus Eder på OB amatørs vejne takket "JATAK" til kunstbanerne, og de kan i bedste fald stå klar i dec. Der er i FS-artiklen ikke meget snak om finansieringen, og han vil ikke bekræfte at OS&E er involveret i løsningen. Udskiftningen af "græs"tæppet om 10 er der ikke taget stilling til, men det næsten antydes at OB og OS&E ser hvordan tingene ser ud om 10 år, når den tid nærmer sig. Dette burde vel nu åbne for den tiltrængte renovering af Ådalens slidte faciliteter.
                                Umiddelbart hænger disse 2 ikke sammen forstået på den måde at det ikke er derfor der stadig ikke er sket noget med faciliteter. Det er andre ting der forhaler den proces.

                                Man har desuden i OB besluttet at man ikke melder mere ud før samtlige tilladelser og godkendelser er i hus og har en startdato for byggeprojektet

                                Comment

                                Working...
                                X