Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Måltidskasser

Jeg ved godt at det her muligvis ikke har så meget med hverken fodbold eller OB at gøre, men når nu man har et Off topic, så kan man jo lige så godt bruge det.

Min familie og jeg er på udkig efter nogle lækre og sunde måltidskasser, så vi ikke behøver at skulle tænke på aftensmaden hver eneste aften.

Jeg kan se at RetNemt kører en del reklamer både i TV og på min facebook, men synes det er lidt dyrt. Vi er både til fisk men også en god portion spaghetti med kødsovs er vi fan af derhjemme.
    Clara | Stor fan af min elevationsseng |

Hej Clara,

Jeg har også selv brugt meget tid på at finde frem til den rigtige måltidskasse. Men mit valg er faldet på Simple Feast, synes de laver nogle rigtig fine måltidskasser og ligger også i den ende man kan overskude at betale. Du kan med fordel finde en rabatkode til Simple Feast her og spare 25% på din første måltidskasse.

Bedste hilsner
    Rikke

Jeg er ret glad for vores kasse fra RetNemt, men tag eventuelt et kig på en liste som denne: https://startpakke.com/maaltidskasser/
    Der er intet bedre end en sejr
    Hurtig eller langsom. Det hele tæller.

Hej Clara,

Vi har abonnement på måltidskasser fra Simple Feast, dette er vi rigtig glade for. Jeg vil anbefale dig at bruge en Simple Feast rabatkode inden du bestiller så sparer du 25% på din første bestilling hvilket bestemt er værd at tage med. Det er super nemt at færdig gøre maden, du vil komme til at spare meget tid ved at få bestille disse måltidskasser.

Mangler du en støvsuger? Læs denne støvsuger test
    Sidst redigeret af HansThomsen : 04-10-2018 kl. 10:36

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Øh, hvad sker der for den her tråd admins? Selvom jeg da godt kunne bruge en ny støvsuger, så mistænker jeg Rikke og Hans for måske at kære sig mere om at reklamere end om striwerne.

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Øh, hvad sker der for den her tråd admins? Selvom jeg da godt kunne bruge en ny støvsuger, så mistænker jeg Rikke og Hans for måske at kære sig mere om at reklamere end om striwerne.
    Ohhhh gud

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Enig. RikkeH benytter også lige Kim Larsen tråden til en reklame...

Haha, fik lige dagens grin her i denne tråd 🤣🤣

Vi købte Aarstiderne i en lang periode og var glad for dem ;-)
    Speedy gonzales er bare lynhurtig

Citer Oprindeligt indsendt af hurtigper Se indlæg
    Vi købte Aarstiderne i en lang periode og var glad for dem ;-)
    Gider du ikke godt få aids i en fart?
    Jack Jørgensen RAUS!!

Regler for indlæg