Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ramon Leeuwin (ser ud til at være på vej til OB)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
    Med vores nye forsvare, kunne det så ikke godt ligne et farvel til KEP?
    Jo, til sommer når hans kontrakt udløber. 140.000 om måneden for det han har tilbage i tanken, er der sgu næppe nogle der vil betale i nærheden af nu og her. I så fald skal vi nok ud i en løsning, hvor man udlejer ham og stadig hæfter for en pæn del af hans løn, eller lignende.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
      AK var den næstmest scorende dansker i Superligaen i sidste sæson. Med vores nye forsvare, kunne det så ikke godt ligne et farvel til KEP?
      Hvis det stod til OB så ja. Men KEP skal snart på pension og skal have de sidste kroner med. Han smutter ikke frivilligt. Og nægter at tro på nogen vil købe eller leje ham

      Comment


        #48
        Noget vrøvl ? Ok... Jeg har så bare fremlagt fakta for dig.
        At påstå at han har scoret et mål i hver anden kamp er tilgengæld noget værre vrøvl, da du så i givet fald, har svært ved at læse og forstå den statistik, jeg efter umanerlig grundig research har fundet til jer.

        "Så selvfølgelig anses han som "stjernen i OB", når vi kigger på det offensive, hvem i alverden skulle det ellers være? Festersen har ikke vist topscorerpotentiale siden 2015, Helenius har vist et ringere målsnit end AK i efterhånden en del sæsoner, og scorer i øvrigt noget nær halvdelen af sine mål på straffespark, og ingen af midtbanespillerne har vist, at de kan levere mål og assists konsistent."

        Og hvad kan vi bruge disse argumenter til ?

        At AK så måske er det i mangel af bedre, og at vi måske ikke får nok for den løn han oparbejder, det synes jeg godt man kan diskutere, men selvfølgelig er han DEN offensive profil i OB. Og som du nævner til sidst, så er en stor del af problemet også, at han der ikke er andre der er tæt på at gøre sig fortjent til det prædikat.

        Og var det ikke det jeg vil frem til ?
        Det er vel ikke mit ansvar eller dit, at finde på undskyldninger hvorfor spiller materialet ikke fungerer i forhold til målsætning osv.

        Jeg prøver at fremføre, at det vi har rent offensivt, ganske enkelt ikke er godt nok til toppen af superligaen. Jeg kan ikke bruge det til en fløjtende fis, at AK har haft, mål på scoringer, to okay sæsoner og 1 sæson som er under al kritik. Det har jeg ikke behov for at finde undskyldninger for.

        Men som trofast fan, og som bruger af et debat forum blandt ligesinde, kunne jeg godt tænke mig at påføre at vores "stjerne" bare ikke er en stjerne. Simpelthen. Måske i 1 div eller Næsby. Men ikke i superligaen..

        Comment


          #49
          Ja velkommen til Ramon, virker som et spændende spiller, og forsvaret kan forstærkes, selv om det fungererede fint i kampen mod FCM.

          Havde gerne set Kasper Larsen han er trods alt nogle år yngre, det kunne jo så ikke lade sig gøre og KL havde jo også et lidt bekymrende skades frekvens.

          Så fint med Ramon håber han bliver en succes.

          Comment


            #50
            Jeg håber ydmygt bare at han eller en bedre bliver landet. Husk de mange spændende og nødvendige spillere som JH netop ikke fik landet.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg håber ydmygt bare at han eller en bedre bliver landet. Husk de mange spændende og nødvendige spillere som JH netop ikke fik landet.
              Han er jo landet allerede?

              Comment


                #52
                En i Holland boende bruger på bold.dk skriver om Leeuwin:
                Som udeboende dansker i Utrecht, med dertil hørende sæsonkort til FC Utrecht, har jeg kun gode ting at sige om Leeuwin. Utrecht har haft en af de stærkeste forsvar i æresdivisionen de to seneste sæsoner med Leeuwin og Janssen på de centrale pladser, hvilket har dannet grundlaget for at de har holdt sig i subtoppen af ligaen, og nået play off finalerne om europæisk fodbold to år i træk. Jeg håber han bliver en gevinst hos OB. Han er en god gut!
                Der var rygter om at han ville skifte efter slutningen af sidste sæson, men det er først nu her hvor Utrecht har hevet Timo Letschert tilbage fra Sassuolo, at han har realiseret skiftet. FCU vil nok satse på Timo som er yngre, og som var inde i billedet til det hollandske landshold da han blev solgt til Sassusolo. De har samtidig købt en yngre svensk forsvarsspiller som også lige er udtaget til bruttotruppen på det svenske landshold. Leeuwin er 30 år, men absolut bundrutineret. Men de har allerede rutine i Willem Janssen, som også er anfører, så jeg tror at Leeuwins plads er kommet i fare hos FCU. Han er uanset hvad stadig en dygtig forsvarsspiller men det er logisk nok at han tager afsted på en nyt eventyr nu.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han er jo landet allerede?
                  Jeps, bekræftet af en FS-artikel

                  https://www.fyens.dk/ob/OB-har-koebt...rtikel/3278602 og shelt efter mit hoved får han nr. 5 at spille i
                  Last edited by manner; 22-08-2018, 10:49.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                    Noget vrøvl ? Ok... Jeg har så bare fremlagt fakta for dig.
                    At påstå at han har scoret et mål i hver anden kamp er tilgengæld noget værre vrøvl, da du så i givet fald, har svært ved at læse og forstå den statistik, jeg efter umanerlig grundig research har fundet til jer.

                    "Så selvfølgelig anses han som "stjernen i OB", når vi kigger på det offensive, hvem i alverden skulle det ellers være? Festersen har ikke vist topscorerpotentiale siden 2015, Helenius har vist et ringere målsnit end AK i efterhånden en del sæsoner, og scorer i øvrigt noget nær halvdelen af sine mål på straffespark, og ingen af midtbanespillerne har vist, at de kan levere mål og assists konsistent."

                    Og hvad kan vi bruge disse argumenter til ?

                    At AK så måske er det i mangel af bedre, og at vi måske ikke får nok for den løn han oparbejder, det synes jeg godt man kan diskutere, men selvfølgelig er han DEN offensive profil i OB. Og som du nævner til sidst, så er en stor del af problemet også, at han der ikke er andre der er tæt på at gøre sig fortjent til det prædikat.

                    Og var det ikke det jeg vil frem til ?
                    Det er vel ikke mit ansvar eller dit, at finde på undskyldninger hvorfor spiller materialet ikke fungerer i forhold til målsætning osv.

                    Jeg prøver at fremføre, at det vi har rent offensivt, ganske enkelt ikke er godt nok til toppen af superligaen. Jeg kan ikke bruge det til en fløjtende fis, at AK har haft, mål på scoringer, to okay sæsoner og 1 sæson som er under al kritik. Det har jeg ikke behov for at finde undskyldninger for.

                    Men som trofast fan, og som bruger af et debat forum blandt ligesinde, kunne jeg godt tænke mig at påføre at vores "stjerne" bare ikke er en stjerne. Simpelthen. Måske i 1 div eller Næsby. Men ikke i superligaen..
                    Hvem er så stjerneangriberne i Superligaen?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Altså hvis de lige sagt "du må meget gerne sige noget om dine lederegenskaber og fitness" da de bad ham komme med en udtalelse tænker jeg det er meget normalt. Synes ikke det er at tale ned til nogen.

                      Men mest af alt tænker jeg det er en ganske typisk udtalelse fra en spiller, der lige er kommet til en ny klub. Ligesom en spiller godt ved hvad der forventes han siger efter en lidt kedelig uafgjort kamp, så ved en 30-årig også, at han her bør sige noget om hans erfaring og lederevner ift. de unge. Kan bestemt heller ikke se noget usædvanligt i, at en spiller på 30 understreger, at han er fit.
                      Men det er da også en udtalelse der fortæller os at han altså er klar til at starte i weekenden. Det er da relevant for os fans at vide at vi ikke har købt en spiller, som skal bruge en måned eller to på at komme i form.
                      Jeg må bare sig velkommen til. Det lyder som en klassesigning og et kraftigt signal om at JM ser de største udfordringer nede bagved. 3 stærke indkøb til defensiven og en keeper der allerede står klar når Gryte ryger. Nu skal vi sgu snart se et OB-hold der holder nullet!!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeps, bekræftet af en FS-artikel

                        https://www.fyens.dk/ob/OB-har-koebt...rtikel/3278602 og shelt efter mit hoved får han nr. 5 at spille i
                        i know. Men i Tåhylers indlæg lyder det jo som om at han ikke vidste det her et par timer efter offentligørelsen

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          En i Holland boende bruger på bold.dk skriver om Leeuwin:
                          Som udeboende dansker i Utrecht, med dertil hørende sæsonkort til FC Utrecht, har jeg kun gode ting at sige om Leeuwin. Utrecht har haft en af de stærkeste forsvar i æresdivisionen de to seneste sæsoner med Leeuwin og Janssen på de centrale pladser, hvilket har dannet grundlaget for at de har holdt sig i subtoppen af ligaen, og nået play off finalerne om europæisk fodbold to år i træk. Jeg håber han bliver en gevinst hos OB. Han er en god gut!
                          Der var rygter om at han ville skifte efter slutningen af sidste sæson, men det er først nu her hvor Utrecht har hevet Timo Letschert tilbage fra Sassuolo, at han har realiseret skiftet. FCU vil nok satse på Timo som er yngre, og som var inde i billedet til det hollandske landshold da han blev solgt til Sassusolo. De har samtidig købt en yngre svensk forsvarsspiller som også lige er udtaget til bruttotruppen på det svenske landshold. Leeuwin er 30 år, men absolut bundrutineret. Men de har allerede rutine i Willem Janssen, som også er anfører, så jeg tror at Leeuwins plads er kommet i fare hos FCU. Han er uanset hvad stadig en dygtig forsvarsspiller men det er logisk nok at han tager afsted på en nyt eventyr nu.
                          Det lyder sgu godt

                          Comment


                            #58
                            Jeg var forbi træningen i Ådalen her i formiddags, og umiddelbart ser Ramon rigtigt spændende ud!
                            Krydser fingre for, at det bliver en god tid i OB for ham og holdet.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg var forbi træningen i Ådalen her i formiddags, og umiddelbart ser Ramon rigtigt spændende ud!
                              Krydser fingre for, at det bliver en god tid i OB for ham og holdet.
                              Det lyder rigtig godt. Håber vi får tætnet forsvaret med Ramon.

                              Comment


                                #60
                                Så når jeg mener at AK ikke er en stjerne angriber, hvilket han ingenlunde er, da statistikker i den grad underbygger dette, så skal jeg istedet nævne hvem der så er ?
                                Har du set OB's kampe siden sæsonstart og ligner han en "stjerneangriber" ? Eller kan vi forvente at han har en sæson igen hvor han laver 3 mål i 30 kampe.

                                Det er ikke godt nok ... Fester er for gammel. Helenius mangler generelt bare niveau i forhold til, hvad man kan forvente af en professionel fodbold spiller. Hvem skal score de mål der skal til at vinde fodbold kampe ? Mathias Jørgensen på 17 år har scoret flere mål end AK, og du skal ikke fortælle mig, at AK ikke har haft chancerne..

                                Comment

                                Working...
                                X