Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det pinligt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har det så bare anderledes her. Syntes det var fedt at tage point mod de danske mestre som vi har tabt til de sidste 6-8 gange. Det var klasse.
    Derfor er det en halv sejr. Jeg gik glad i seng efter en OB kamp. Det sker ikke tit mere



    At jeg ikke fejrer det som en halv sejr er ikke det samme som jeg ikke er glad for det ene point .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg ærgerer mig over alle point tab uanset modstandere . Især til Herning
      Det har du i hvert fald også din ret til. Der ser vi bare tingene forskelligt, og sådan er det jo bare. :-)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ikke at jeg direkte deler RMN’s synspunkt , men det er da et sygdomstegn at man fejrer en uafgjort fremfor at være ærgelig over man tabte to point til
        en på dagen dårligere modstander .

        Uafgjort er ikke en halv sejr , det er 2/3 nederlag .
        Jaja, og den første taber er nr. 2 osv osv. Nar det udlignede mål kommer 6 sek. før tillægstiden udløber kan jeg godt glædes over 1 point, også på en dag hvor vi var det bedre hold.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jaja, og den første taber er nr. 2 osv osv. Nar det udlignede mål kommer 6 sek. før tillægstiden udløber kan jeg godt glædes over 1 point, også på en dag hvor vi var det bedre hold.
          +1

          Comment


            #35
            er det pinligt at spille uafgjort mod de danske mestre? siden hvornår har det været det for nogen hold i ligaen?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


              At jeg ikke fejrer det som en halv sejr er ikke det samme som jeg ikke er glad for det ene point .
              Ved det godt. Men jeg hader dem så meget så bare det at kunne hindre de røg op på 1. Pladsen er fantastisk i sig selv :)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                er det pinligt at spille uafgjort mod de danske mestre? siden hvornår har det været det for nogen hold i ligaen?
                Jeg skriver ingen steder, at det er pinligt at spille 1-1 mod mestrene. (reservespækket eller ej)
                Jeg skriver, at det er pinligt at man nærmest fejrer en uafgjort på hjemmebane - som en sejr. For mig er det et udtryk for en taberkultur, der indirekte er med til at give snor til Jesper Hansen og de andre ødelæggende personer i og omkring klubben.

                Vi er DK's 3 største by og har monopol på hele Fyn (talenter, sponsor etc).
                At i kan glædes over så lidt synes jeg er bekymrende.
                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                Comment


                  #38
                  Kan vi ikke lade denne tråd glide ud i glemslen, så vi minimerer eksponeringen af RMNs mindreværdskomplekser og toksiske udgydelser?

                  Comment


                    #39
                    Det er vel ret beset rigtigt nok. Hvad er der dog sket med "Odenses stolthed fra Fyn". Førhen var det modstanderne er var lykkelige for at slippe fra Odense med et point, uanset hvem det var...
                    Hvordan har medierne, os fans og alle andre i og omkring klubben dog tilladt, at vi er havnet i denne situation?
                    Har vi fans i virkeligheden svigtet klubben, fordi at vi gang på gang har ladet os lulle i søvn med processer, spillere der ikke har været værdige til den stribede trøje. Der bliver skældt og smældet herinde, men ikke andet. På stadion er det i medgang og modgang... Var det i virkeligheden ham "tossen" fra fanmødet der var den rigtige og passionenrede fan. Den lille dreng som kunne se, at kejseren ikke havde noget tøj på???

                    Vi står her snart 10 år efter Brink, Viggo og Lars Olsen, og vi har ikke rykket os en bjælde. Hvor mange penge har vi fans brugt på stadion, trøjer og udebaneture i mellemtiden. Vi er blevet overhalet af klubber som Horsens, Sønderjyske, Aab, FCN, FCM og AGF, hvor er det da sørgeligt.

                    Børnene i de fynske skoler kunne ikke være ligeglade med OB. Der er tabt en generation af fans på gulvet i processens navn........

                    Jeg er faktisk virkelig rigtig ked af hvordan det går i den klub jeg har fulgt og støttet siden 1982.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                      Det er vel ret beset rigtigt nok. Hvad er der dog sket med "Odenses stolthed fra Fyn". Førhen var det modstanderne er var lykkelige for at slippe fra Odense med et point, uanset hvem det var...
                      Hvordan har medierne, os fans og alle andre i og omkring klubben dog tilladt, at vi er havnet i denne situation?
                      Har vi fans i virkeligheden svigtet klubben, fordi at vi gang på gang har ladet os lulle i søvn med processer, spillere der ikke har været værdige til den stribede trøje. Der bliver skældt og smældet herinde, men ikke andet. På stadion er det i medgang og modgang... Var det i virkeligheden ham "tossen" fra fanmødet der var den rigtige og passionenrede fan. Den lille dreng som kunne se, at kejseren ikke havde noget tøj på???

                      Vi står her snart 10 år efter Brink, Viggo og Lars Olsen, og vi har ikke rykket os en bjælde. Hvor mange penge har vi fans brugt på stadion, trøjer og udebaneture i mellemtiden. Vi er blevet overhalet af klubber som Horsens, Sønderjyske, Aab, FCN, FCM og AGF, hvor er det da sørgeligt.

                      Børnene i de fynske skoler kunne ikke være ligeglade med OB. Der er tabt en generation af fans på gulvet i processens navn........

                      Jeg er faktisk virkelig rigtig ked af hvordan det går i den klub jeg har fulgt og støttet siden 1982.
                      Forfriskende med en debattør, der ikke lader sig kyse af det politisk korrekte forumpoliti.
                      Vi har netop tabt en hel generation, som nu holder med FCK, Liverpool eller Real Madrid.
                      - Og nu er vi nået hertil, hvor forumbetjente ikke mener, vi må være bekymrede over en forum-eufori over et uafgjort resultat på hjemmebane.
                      Andre skriver sågar, at de nu trænger til en pause fra forum. Mand jer op!
                      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                        Jeg skriver ingen steder, at det er pinligt at spille 1-1 mod mestrene. (reservespækket eller ej)
                        Jeg skriver, at det er pinligt at man nærmest fejrer en uafgjort på hjemmebane - som en sejr. For mig er det et udtryk for en taberkultur, der indirekte er med til at give snor til Jesper Hansen og de andre ødelæggende personer i og omkring klubben.

                        Vi er DK's 3 største by og har monopol på hele Fyn (talenter, sponsor etc).
                        At i kan glædes over så lidt synes jeg er bekymrende.
                        Slet og ret noget sludder. Man kan ikke tage en kamps forløb, og så vurdere noget som helst på baggrund af det. Jeg tror sådan set også, at FCK var ret glade for et point i Århus, fordi de var bagud længe. Enhver kamp har sit eget forløb og logik, og nogle gange må man være glad for et point, andre gange mindre glad, sådan helt isoleret på den enkelte kamp. Om OB så tophold, var et point mod de danske mestre langt inde i overtiden noget der vakte glæde, sådan er det.

                        Det man kan være trist over, er den generelle dårlige udvikling, og der er rigeligt at tage fat på.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Slet og ret noget sludder. Man kan ikke tage en kamps forløb, og så vurdere noget som helst på baggrund af det. Jeg tror sådan set også, at FCK var ret glade for et point i Århus, fordi de var bagud længe. Enhver kamp har sit eget forløb og logik, og nogle gange må man være glad for et point, andre gange mindre glad, sådan helt isoleret på den enkelte kamp. Om OB så tophold, var et point mod de danske mestre langt inde i overtiden noget der vakte glæde, sådan er det.

                          Det man kan være trist over, er den generelle dårlige udvikling, og der er rigeligt at tage fat på.
                          Hvad er det, der er noget sludder?
                          Jeg gentager igen, at 1 point mod FCM er bedre end 0 - og det lunede da Helenius scorede i overtiden.
                          Min pointe er, at jeg finder euforien efter kampen - på banen som på forum bekymrende. Som om at 2 point ud af 18 mulige (!) er en "præstation". Jeg ved godt, vi trænger til en succesoplevelse - for det er snart 8 år siden. I mine øjne var søndag bare ingen succes. Overhovedet. Jeg frygter en sen uafgjort mod Vejle, og mere snak om statistik og proces - og et halvtilfreds forum/fanbase. Jeg har større krav end det til den klub, jeg har fulgt i 20+ år.
                          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                            Hvad er det, der er noget sludder?
                            Jeg gentager igen, at 1 point mod FCM er bedre end 0 - og det lunede da Helenius scorede i overtiden.
                            Min pointe er, at jeg finder euforien efter kampen - på banen som på forum bekymrende. Som om at 2 point ud af 18 mulige (!) er en "præstation". Jeg ved godt, vi trænger til en succesoplevelse - for det er snart 8 år siden. I mine øjne var søndag bare ingen succes. Overhovedet. Jeg frygter en sen uafgjort mod Vejle, og mere snak om statistik og proces - og et halvtilfreds forum/fanbase. Jeg har større krav en det til den klub, jeg har fulgt i 20+ år.
                            I see you trollin'...

                            Mvh ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              I see you trollin'...


                              Mvh ChrisOB
                              Okay. Tak for dit indslag.
                              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                I see you trollin'...

                                Mvh ChrisOB
                                I hate it 🎼🎼🎼🎵🎶

                                Comment

                                Working...
                                X