Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det pinligt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hva' så med "VI", og træneren og resten af truppen.
    Det er troll-feeding, de to er kun interesseret i at holde et mundhuggeri kørende og ødelægge humør.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      👍🏼👍🏼
      Jeg var pisseglad (og tilsvarende ærgelig over vi ikke helt fik løn som fortjent) da jeg kom hjem igår - og den følelse har jeg stadig, så hold fast i din og ikke lad nogle tosser ødelægge det.

      :-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Kan man blokere/ignorere folk? Hvorfor har jeg ikke kendt til denne funktion tidligere, og hvor finder man den henne?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Kan man blokere/ignorere folk? Hvorfor har jeg ikke kendt til denne funktion tidligere, og hvor finder man den henne?
          Tryk på deres navn. Og profil. Så kommer der en frem der hedder ignorer

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tryk på deres navn. Og profil. Så kommer der en frem der hedder ignorer
            Ah ja, mange tak! Jeg skulle lige væk fra mobilvisnings-mode, så kom den frem. Fedt!

            Comment


              #21
              Jeg jublede som et lille barn da miraklet skete.
              FCm var heldige at to spillere var glemt af vores forsvar så det var let at score. Og vi var heldige at den forkerte fra FCM fik bolden og tabte den og at Helenius ramte målet - i øvrigt med et godt skud.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Kan ikke læse indlægget(fordi jeg har barnet på ignore) men kan se hvem der har skrevet det. Uanset hvad der står, så er det helt sikkert noget der er skrevet for at få opmærksomhed og for at starte noget drama.

                I skal ikke tage det for mere end det.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Tror ikke rigtigt nogen mere tager RMN seriøst.

                  Men nogle gange er det jo bare dråben der får det til at flyde over.

                  Nu skal det bare fortsætte i næste runde .

                  Comment


                    #24
                    Solen skinner og vi fik point. Videre.....

                    Comment


                      #25
                      Ikke at jeg direkte deler RMN’s synspunkt , men det er da et sygdomstegn at man fejrer en uafgjort fremfor at være ærgelig over man tabte to point til
                      en på dagen dårligere modstander .

                      Uafgjort er ikke en halv sejr , det er 2/3 nederlag .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ikke at jeg direkte deler RMN’s synspunkt , men det er da et sygdomstegn at man fejrer en uafgjort fremfor at være ærgelig over man tabte to point til
                        en på dagen dårligere modstander .

                        Uafgjort er ikke en halv sejr , det er 2/3 nederlag .
                        Jeg er som sådan også enig, men taget vores nuværende forfatning og pointmæssig krise in mente, mod de forsvarende mestre, vores dårlige historik mod FCM, mål i sidste sekund - Så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke skulle tage det ene point som en sejr

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ikke at jeg direkte deler RMN’s synspunkt , men det er da et sygdomstegn at man fejrer en uafgjort fremfor at være ærgelig over man tabte to point til
                          en på dagen dårligere modstander .

                          Uafgjort er ikke en halv sejr , det er 2/3 nederlag .
                          At score for point 10 sekunder før slutfløjt må sgu da altid være mere end en halv sejr mod de danske mestre. Nu må i sgu lige styre jer

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            At score for point 10 sekunder før slutfløjt må sgu da altid være mere end en halv sejr mod de danske mestre. Nu må i sgu lige styre jer
                            Hvis vi var medspillet , eller det var en cup kamp hbor uafgjort var nok så ville glæden være større .
                            Vi ligget sidst og var det bedre hold på dagen , så derfor er det for mig ikke en halv sejr .
                            Men vi er helt enige i at et nederlag havde gjort nas .

                            der er dog bonus glæde ved ar hindre Herning i at tage førstepladsen .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Jeg er som sådan også enig, men taget vores nuværende forfatning og pointmæssig krise in mente, mod de forsvarende mestre, vores dårlige historik mod FCM, mål i sidste sekund - Så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke skulle tage det ene point som en sejr
                              Jeg ærgerer mig over alle point tab uanset modstandere . Især til Herning
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hvis vi var medspillet , eller det var en cup kamp hbor uafgjort var nok så ville glæden være større .
                                Vi ligget sidst og var det bedre hold på dagen , så derfor er det for mig ikke en halv sejr .
                                Men vi er helt enige i at et nederlag havde gjort nas .

                                der er dog bonus glæde ved ar hindre Herning i at tage førstepladsen .
                                Jeg har det så bare anderledes her. Syntes det var fedt at tage point mod de danske mestre som vi har tabt til de sidste 6-8 gange. Det var klasse.
                                Derfor er det en halv sejr. Jeg gik glad i seng efter en OB kamp. Det sker ikke tit mere

                                Comment

                                Working...
                                X