Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det pinligt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Hvis andre citerer, så kan du godt se dem ja. Jeg kan desværre stadigvæk se RMN og Hmmmm’s lorteindlæg.
    Du er da den største spade - så snart man ikke lige er enig i dine synspunkter, bliver du tøsefornærmet.
    Jeg kalder f.eks heller ikke dine indlæg for “lorteindlæg” selvom jeg måtte synes de er det.
    Last edited by hmmm; 20-08-2018, 20:56.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      ..nu tangerer det til barnlighed ChrisOB, og det er du altså for god til(venligt ment)
      Trolls skal ikke behandles med andet end spydighed og oneliners. Alternativt silence treatment.

      Specielt når det kommer på bagkant af en sjælden succesoplevelse.

      Jeg er glad - sue me. :-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
        Du er da den største spade - så snart man ikke lige er enig i dine synspunkter, bliver du tøsefornærmet.
        Jeg kalder f.eks heller ikke dine indlæg for “lorteindlæg” selvom jeg måtte synes de er det.
        Der findes velvalgte tidspunkter at komme med valide pointer, og at komme med dem på bagkant af det som de fleste anser som en sjælden succesoplevelse er ikke ét af dem. Jeg selv anser uafgjorte kampe som mere spiselige nederlag, og har lavet adskillige indlæg hvor jeg angriber det, jeg personligt anser for at være en taberkultur, men ville personligt ikke smide dem, når de fleste folk er glade.

        Så derfor er de i deres gode ret til at blive pissed.

        Ligesom jeg også mener at efter nederlag er det ikke det bedste tidspunkt at forsøge at berolige/tale ned til/skælde frustrerede fans ud.

        Jeg anser ikke gårsdagens point som en sejr, men forstår godt dem, der lidt gør. Når man ingen begejstringsskabende øjeblikke har haft i pænt lang tid, så tager man dem, man kan få. Jeg betragter det som et muligt skridt på vejen mod at spillerne ikke konstant får taberfornemmelser efter hver kamp.

        Vi ligger stadig sidst.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Der findes velvalgte tidspunkter at komme med valide pointer, og at komme med dem på bagkant af det som de fleste anser som en sjælden succesoplevelse er ikke ét af dem. Jeg selv anser uafgjorte kampe som mere spiselige nederlag, og har lavet adskillige indlæg hvor jeg angriber det, jeg personligt anser for at være en taberkultur, men ville personligt ikke smide dem, når de fleste folk er glade.

          Så derfor er de i deres gode ret til at blive pissed.

          Ligesom jeg også mener at efter nederlag er det ikke det bedste tidspunkt at forsøge at berolige/tale ned til/skælde frustrerede fans ud.

          Jeg anser ikke gårsdagens point som en sejr, men forstår godt dem, der lidt gør. Når man ingen begejstringsskabende øjeblikke har haft i pænt lang tid, så tager man dem, man kan få. Jeg betragter det som et muligt skridt på vejen mod at spillerne ikke konstant får taberfornemmelser efter hver kamp.

          Vi ligger stadig sidst.

          MvH ChrisOB
          Det er da ligemeget om folk bliver pissed. Det er et diskussionsforum. Hvornår går det op for folk? Så længe man skriver ordentligt til hinanden, er alt vel tilladt? At jeg finder det nederen at man er helt oppe og køre over 2 point ud af 18 mulige er vel bare mit synspunkt, og andre kan jeg se, er enige. At nogle så synes jeg pisser på deres sukkermad, kan jeg fint leve med. Jeg hader taberkultur, og dem der dyrker den.
          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
            Forfriskende med en debattør, der ikke lader sig kyse af det politisk korrekte forumpoliti.
            Vi har netop tabt en hel generation, som nu holder med FCK, Liverpool eller Real Madrid.
            - Og nu er vi nået hertil, hvor forumbetjente ikke mener, vi må være bekymrede over en forum-eufori over et uafgjort resultat på hjemmebane.
            Andre skriver sågar, at de nu trænger til en pause fra forum. Mand jer op!
            Hvis folk jublede over at vi spillede 1-1 med Vejle. Så kunne jeg tildels være enig.
            Men det er det ikke.

            Vi er bagud med 10 sek igen mod et godt hold, hvor vi har en meget kedelig historik. Og i den kontekst er det ene point en halv sejr.

            Kan I ikke se forskellen, eller vil I ikke se forskellen?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Hvis folk jublede over at vi spillede 1-1 med Vejle. Så kunne jeg tildels være enig.
              Men det er det ikke.

              Vi er bagud med 10 sek igen mod et godt hold, hvor vi har en meget kedelig historik. Og i den kontekst er det ene point en halv sejr.

              Kan I ikke se forskellen, eller vil I ikke se forskellen?
              1 point er 1 point. Om 6 runder har folk glemt at Helenius scorede et heldigt offsidemål i overtiden, fordi Paul skulle spille smart i overtiden. Folk kan fejre, hvad de vil. Jeg forholder mig til point og tabel - ikke proces og statistik. Men lad os snakkes ved når du står og græder snot og drikker gravøl på stadion, når nedrykning er en realitet. Kom ikke og sig, at vi ikke var nogle der var bekymrede over fanforums eufori over et uafgjort resultat på hjemmebane.
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Det er da ligemeget om folk bliver pissed. Det er et diskussionsforum. Hvornår går det op for folk? Så længe man skriver ordentligt til hinanden, er alt vel tilladt? At jeg finder det nederen at man er helt oppe og køre over 2 point ud af 18 mulige er vel bare mit synspunkt, og andre kan jeg se, er enige. At nogle så synes jeg pisser på deres sukkermad, kan jeg fint leve med. Jeg hader taberkultur, og dem der dyrker den.
                En troll som dig går ikke en skid op i om folk er "oppe at køre" over 2 point ud af 18 mulige; du er kun interesseret i at få reaktioner; og er i øvrigt bedøvende ligeglad med, at der er INGEN, der er oppe at køre over 2 points ud af 18 mulige; de er bare glade for, at vi imod en skrækmodstander ikke fik det sædvanlige hæderlige nederlag; men faktisk kørte på efter at være kommet bagud. DET er OGSÅ vindermentalitet; om du vil det eller ej.

                Og dem der behandler det som en sejr gør det ikke for den halve sejrs skyld; de gør det, fordi det er et lyspunkt i et mørke.

                Men hvorfor bruge tid på at forklare dig dét; du er jo Svinet; trollen over alle trolls; der sikkert er bedøvende ligeglad med om OB vinder eller taber.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  En troll som dig går ikke en skid op i om folk er "oppe at køre" over 2 point ud af 18 mulige; du er kun interesseret i at få reaktioner; og er i øvrigt bedøvende ligeglad med, at der er INGEN, der er oppe at køre over 2 points ud af 18 mulige; de er bare glade for, at vi imod en skrækmodstander ikke fik det sædvanlige hæderlige nederlag; men faktisk kørte på efter at være kommet bagud. DET er OGSÅ vindermentalitet; om du vil det eller ej.

                  Og dem der behandler det som en sejr gør det ikke for den halve sejrs skyld; de gør det, fordi det er et lyspunkt i et mørke.

                  Men hvorfor bruge tid på at forklare dig dét; du er jo Svinet; trollen over alle trolls; der sikkert er bedøvende ligeglad med om OB vinder eller taber.

                  MvH ChrisOB
                  Bliver du aldrig træt af at fortælle folk, hvad de føler, tænker og hvordan de burde reagere? Jeg er ked af på dine vegne, at du ikke blev fundet egnet til politiskolen - til gengæld har du jo et internetforum at patruljere i. Det er vel bedre end ingenting. Du bliver, igen og igen, ved med at trække debatten ned på et niveau, der får BIF's fanforum til at fremstå som et videnskabeligt tidsskrift. Men du må jo have dine grunde.
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    #69
                    Folkens ...

                    I fodrer "svinet".
                    Svinet og RMN er en og samme person.
                    Svinet var en Troll = RMN er en troll.

                    Hver gang i forsøger jer med noget, kommer der en bemærkning der kun er beregnet til at pisse folk af og når jeg har skrevet det her får jeg også en ... men tænk jer om og luk tråden ned/lad være med at kommentere ... når admin ikke vil :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Folkens ...

                      I fodrer "svinet".
                      Svinet og RMN er en og samme person.
                      Svinet var en Troll = RMN er en troll.

                      Hver gang i forsøger jer med noget, kommer der en bemærkning der kun er beregnet til at pisse folk af og når jeg har skrevet det her får jeg også en ... men tænk jer om og luk tråden ned/lad være med at kommentere ... når admin ikke vil :).
                      Igen et orakel som føler sig kompetent til at fortælle voksne mennesker, hvad de skal gøre, tænke og mene. Vor herre bevares. Jeg tror folk er trætte af typer som jer. OB er en sovende kæmpe, og I skal ikke have held med dræne klubben og dens rigtige fans med jeres fake news og forumpatruljering. I kan pive alt det i vil til admins, jeg holder mig til debatten og skriver i en ordentlig tone.
                      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                      Comment


                        #71
                        Synes jeg, som OB-fan gennem mere end 30 år, at det er skuffende med kun 2 points efter 6 kampe? JA!

                        Synes jeg, som OB-fan, at det er fedt, når OB "stjæler" en sejr fra modstanderne med en scoring 10 sekunder før tid? JA!

                        Vi kan alle med rette være skuffede over starten - den er ikke fed! Men hvis man ikke længere må juble over en udvikling i en kamps forløb, så bliver det godt nok svært efterhånden at finde nogen som helst glæde frem, hvis man hele tiden også skal tænke på, at sæsonen stadig er noget lort. Tænk hvis OB vinder i Vejle og endda kører dem godt og grundigt rundt i manegen...så må vi fans ikke juble, fordi, at trods sejren, kan OB indtage sidstepladsen i ligaen.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Synes jeg, som OB-fan gennem mere end 30 år, at det er skuffende med kun 2 points efter 6 kampe? JA!

                          Synes jeg, som OB-fan, at det er fedt, når OB "stjæler" en sejr fra modstanderne med en scoring 10 sekunder før tid? JA!

                          Vi kan alle med rette være skuffede over starten - den er ikke fed! Men hvis man ikke længere må juble over en udvikling i en kamps forløb, så bliver det godt nok svært efterhånden at finde nogen som helst glæde frem, hvis man hele tiden også skal tænke på, at sæsonen stadig er noget lort. Tænk hvis OB vinder i Vejle og endda kører dem godt og grundigt rundt i manegen...så må vi fans ikke juble, fordi, at trods sejren, kan OB indtage sidstepladsen i ligaen.
                          Bingo!

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            (....)
                            Tænk hvis OB vinder i Vejle og endda kører dem godt og grundigt rundt i manegen...så må vi fans ikke juble, fordi, at trods sejren, kan OB indtage sidstepladsen i ligaen.
                            Du tier bare stille når vi får mål, indtil vi ligger i top seks, som vi jo skal. Er det forstået? :-D

                            Comment


                              #74
                              Kan sagtens se det ironiske i mit eget indlæg...

                              Men hvorfor ikke bare lade tråden dø ud, vi/i går bare hans erindre..

                              Comment

                              Working...
                              X