Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nede fra det varme Tyrkiet skal også lyde et god bedring til den største i OB gennem tiderne.
    Håber vi støtter ham og familien i weekenden, ledelsen er der også om 14 dage, de er jo umulige at slippe af med.

    Men vi skal hjælpe Høghen med så meget positiv energi vi kan. Han er OB, det er ledelsen ikke.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Hvis jeg bestemte, hvad jeg desværre ikke gør, så rejste alle sig efter 1 min med stående ovationer for vores allesammens nr 1! Efterfulgt af Lars Lars Lars Lars Høøøgh chanten (eller en anden). Kæmpe, kæmpe legende som fortjener folkets støtte i en svær tid!
      Jeg synes sgu det ville være en kanon Idé.

      Comment


        #33
        God bedring

        Comment


          #34
          Positive tanker til høghen! Ved godt JH fyrede ham men ville det ikke klæde klubben han har givet alt at melde lidt støtte ud i hans svære tid..

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi vil gerne gøre det. Er der nogle forslag til, hvordan det skal foregå?
            Det er vel et banner med et støttebudskab, vi snakker om ikke? Som Stiften holder op før og under kampen?

            Og så kunne stadionspeaker komme med et par støtteord på vegne af klubben før kampen og så kunne banneret komme op.

            Hvordan det ellers skulle foregå ved jeg ikke. Hvad kan lade sig gøre på så kort tid?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det er vel et banner med et støttebudskab, vi snakker om ikke? Som Stiften holder op før og under kampen?

              Og så kunne stadionspeaker komme med et par støtteord på vegne af klubben før kampen og så kunne banneret komme op.

              Hvordan det ellers skulle foregå ved jeg ikke. Hvad kan lade sig gøre på så kort tid?

              MvH ChrisOB
              Det er ikke lige det, jeg kommenterede på, det var forslaget om at sende nogle hilsner til Lars fra fans. Det vil vi gerne arbejde i.

              Det andet har vi ikke noget med at gøre, bortset fra vi selvfølgelig støtter op om en form for støtteerklæring fra tribunen :-)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Jeg synes sgu det ville være en kanon Idé.
                Jeg bakker også op om ideen!

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Det er ikke lige det, jeg kommenterede på, det var forslaget om at sende nogle hilsner til Lars fra fans. Det vil vi gerne arbejde i.

                  Det andet har vi ikke noget med at gøre, bortset fra vi selvfølgelig støtter op om en form for støtteerklæring fra tribunen :-)
                  Ah. Forstået.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Superior
                    Ro på. LH er syg og bliver behandlet for sin sygdom og derfor skal der ikke afholdes nogen hyldes for ham før, under eller efter kampen. Han er her jo stadig blandt os.
                    Hvis nogen vil hylde ham med et banner på Stiften, er det OK, men mere gør man altså heller ikke.
                    Det bestemmer du vist ikke. Du kan bare lade være med at deltage

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Superior
                      Ro på. LH er syg og bliver behandlet for sin sygdom og derfor skal der ikke afholdes nogen hyldes for ham før, under eller efter kampen. Han er her jo stadig blandt os.
                      Hvis nogen vil hylde ham med et banner på Stiften, er det OK, men mere gør man altså heller ikke.
                      Jeg tror ingen betragter ham som død, tværtimod. Vi viser jo bare at vi tænker på ham, og sender ham en masse held og lykke til at klare det skide sygdomsforløb. Du er sgu da en mærkelig snegl!

                      Og hvad blev af det med at hylde sine legender i mens de er i live, fremfor når de en dag går bort. Det gælder alle, ikke bare høgh’en. Se en Richard Møller som aldrig blev hyldet som han fortjente, men det gør han i dag. Det er da rart at man selv kan opleve kærligheden fra folk, og Lars ved godt han er betyder meget for mange i Odense, men hvis jeg har fået rette indtryk af ham, så ville han da blive glad for en hilsen.. Hans familie også.

                      Comment


                        #41
                        God bedring til Høghen..

                        Nok mit første store idol i klubben, var solgt fra første dag, da min Bedstefar tog mig med på Stadion.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi vil gerne gøre det. Er der nogle forslag til, hvordan det skal foregå?
                          Vi kunne evt. lave et indlæg på OBstruktion.dk, hvor man i kommentarfeltet kan komme med sin hilsen til Lars Høgh. Så kunne vi overrække dem til ham, evt. med en buket blomster eller noget.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi kunne evt. lave et indlæg på OBstruktion.dk, hvor man i kommentarfeltet kan komme med sin hilsen til Lars Høgh. Så kunne vi overrække dem til ham, evt. med en buket blomster eller noget.
                            Ved sgu ikke om man giver blomster til en som har kræft. Hmm..

                            Han skal bare vide at vi i OB tænker på ham og ønsker alt det bedste

                            Comment


                              #44
                              Enig. Det med blomster, det virker lidt mærkeligt.

                              Det optimale ville være en hyldest på stadion. Et banner som viser vi tænker pg støtter ham og hans familie.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ved sgu ikke om man giver blomster til en som har kræft. Hmm..

                                Han skal bare vide at vi i OB tænker på ham og ønsker alt det bedste
                                Det er nok rigtigt. Det var også bare en hurtig tanke. Men vi vil i hvert fald gerne gå videre til ham med nogle hilsner på den ene eller den anden facon.

                                Comment

                                Working...
                                X