Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

    Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

    Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.
    Sæt igang! Vi må kunne lave noget til at sende ham godt afsted til kampen imod kræften! God ide Sheed!

    Comment


      #17
      Høghen skal mærke den varme og opbakning, som vores uduelige ledere og spillere ikke fortjener for tiden, på søndag. Bannere og et taktfast "HØGHEN, HØGHEN, HØGHEN" kampen igennem! Verdens dejligste mand og bedste OB-spiller nogensinde. Jeg sender alle de bedste tanker til verdens bedste Lars.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

        Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

        Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.
        👍👍👍
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          God bedring, Lars Høgh!

          Jeg får da allerede gåsehud ved tanken om Odense Stadion i powersang: Lars, Lars, Lars Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Lars, Lars, Lars ...

          Comment


            #20
            Støttebanner og fuld støtte til Høgh'en og OB på søndag. Det støtter jeg. Så må de negative aktioner mod ledelsen vente lidt

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              God bedring, og varme tanker herfra.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Alle de bedste ønsker om hurtig og god bedring til Danmarks smukkeste og vigtigste fugl

                Comment


                  #23
                  Fy for satan. Naturligvis kun de varmeste tanker til hele familien, og især Lars! Som flere nævner er han den ubestridt største i Striwer nogensinde, og det har smertet mig længe, at han ikke er tilknyttet klubben. Men hvis nogen kan klare den hårde kamp, så er det ham; Det eneste idol jeg nogensinde har haft.

                  Comment


                    #24
                    Tænker at jeg ikke er den eneste der bogstavelig talt har haft tårer ned af kinderne i dag. Det gør mig så ondt.

                    Lars Høgh er ultimativt den eneste årsag til, at denne dreng fra den Københavnske Vestegn blev fan af den Stribede klub derovre på smukke Fyn. Ved VM i 1986 blev jeg Stribet.

                    For OB. For Odense. For byen. For Lars. Den største legende. Miraklet. Rekordholder. Det rareste menneske.

                    Jeg er knust.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Føj for den lede! det ville være et tungt tab, hvis han bukkede under for sygdommen, men han er jo ikke død endnu, så lad os håber på helbredelse. Kunne være fedt med en støttemarkering søndag.

                      Comment


                        #26
                        Kan man monstro organisere gennem OB, at Høghen får en masse hilsner fra os OB-fans, der vil vise ham støtte?

                        Mødte ham i København for en måneds tid siden, mens han kom gående med konen. Jeg sprang op fra min stol og blev 7 år gammel igen: Forfjamsket, smågenert og ude af stand til at sige særligt meget fornuftigt. Fik takket stort for Madrid-kampen og fik et billede med ham og mig, som jeg har vist til alle venner og al familie. Præcis i dag er det 20 år siden, jeg som 11-årig flyttede fra Odense til Virum, og især i dag banker mit OB-hjerte meget, meget stærkt.

                        Forza OB. Forza Lars.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af profeten Se indlæg
                          Kan man monstro organisere gennem OB, at Høghen får en masse hilsner fra os OB-fans, der vil vise ham støtte?
                          Hvis det er noget, folk er interesseret i, vil vi gerne arbejde på det :-)

                          Comment


                            #28
                            Hvis jeg bestemte, hvad jeg desværre ikke gør, så rejste alle sig efter 1 min med stående ovationer for vores allesammens nr 1! Efterfulgt af Lars Lars Lars Lars Høøøgh chanten (eller en anden). Kæmpe, kæmpe legende som fortjener folkets støtte i en svær tid!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Hvis det er noget, folk er interesseret i, vil vi gerne arbejde på det :-)
                              Det er det!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er det!
                                Vi vil gerne gøre det. Er der nogle forslag til, hvordan det skal foregå?

                                Comment

                                Working...
                                X