Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er jo ikke rigtigt......

    Der er nogen der gætter på, hvilken hyldest han får. Der er mange der tilkendegiver, at de synes at manden fortjener en statue (Hvordan er det negativt?) Og så er der nogle der roser dem der stod for at få lavet et hyldestbanner i efteråret. Og så er der én, måske to, der ytrer sig negativt mod klubben.

    At du partout vil læse en sønderlemmende kritik af klubben ind i alle indlæg, siger vidst mere om dit ståsted, end det siger om det der faktisk er blevet skrevet. Hvordan man kan læse gætteri og forventningsafstemning som værende negativ kritik overgår min forstand. Du er helt galt afmarcheret her.

    Hvis det ikke var for dit eget mavesure indlæg, handlede den her tråd slet ikke om "kritik" af klubben.
    Du har en pointe med hensyn til mit eget indlæg. Jeg har uden tvivl ladet min holdning til forum generelt spile ind og derfor er min kritik overdreven. Den tager jeg til mig. Ændrer dog ikke på at de indlæg er der og er en generel tendens. Så synes ikke jeg er helt galt afmarcheret eller jeg har læst en sønderlemmende ind i noget. Jeg har set flere negative indlæg her end indlæg om at man skal ud og hylde Høghen. Og det synes jeg er trist.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Du skyder totalt forbi målet her, i et eller andet ivrigt forsøg på at pege fingre af folk og hævde dig selv lidt. Kan slet ikke se nogen shitstorm, blot nogle ønsker om hvordan man kunne hylde Høghen bedst muligt, hvilket da er super relevant, så er der enkelte stikpiller til tidligere tiltag, men ingen udpræget bashing. Ydermere bidrager du blot til at afspore debatten fuldstændigt, i stedet for at blive på sporet: nemlig hvordan Høgh bedst mulig hyldes.

      Jeg håber på en form for fysisk markering. Når jeg ikke tror på statuen, er det pga. prisen på en sådan konstruktion sammen med regler osv. at det er svært at forestille sig. Hvordan en fysisk markering kan laves, ved jeg ikke helt. Om det er en form for tribuneudsmykning i form af billeder og tekst? måske en navngivning af et område af stadion? Jeg så gerne, at man udbredte de idealer Høgh stod for: benhårdt arbejde, evig optimisme, åbenhed over for enhver, ydmyghed. Udover en fysisk manifestation, så jeg gerne de værdier indarbejdet i organisationen.
      Jeg har hverken nævnt bashing, Shitstorm eller andet i den grad. Så ja, mit indlæg var absolut ramt af at jeg synes forum generelt er et negativt sted, men at der er flere indlæg mod OB end for Høgh synes jeg stadig er trist.

      Og ellers helt enig. Synes det er fedt at man markerer jubilæum for Madrid, men synes fokus skal være på Høghen og at det er sådan en klub vi gerne vil have. En klub som er indbegrebet af de dyder han stod for.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Jeg har set flere negative indlæg her end indlæg om at man skal ud og hylde Høghen. Og det synes jeg er trist.
        Så gør mig helt ærligt en tjeneste og udpeg nogle af de angiveligt mange indlæg, som du synes er negative. Er det f.eks. negativt at gætte på, at der bliver lavet et maleri af Høghen, for det kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Kig de sidste 2 sider igennem. Andlox har nævnt han glæder at komme afsted, alle andre omhandler hvor dumme "OSE" er. Intet om Høghen. Alt om utilfredshed. Fair nok man er sur og bitter og hvad fanden man ellers har af følelser i klemme. Men når det overstiger ens begejstring skulle man måske overveje hvad ens tilhørsforhold er og om man måske skulle kigge indad og gøre mere selv fremfor bare at bitche over alt. Eller bare droppe det.
          Min glæde over at Høgh'en er så meget foran sin egen helbredelsesplan, at han dukker op for at blive hyldet, selv om han ikke bryder sig om at være i centrum; er alle dage større end min bitterhed overfor OSE. Stol trygt på det.

          Det var i øvrigt også dem, der besluttede sig for at han ikke skulle være en del af hverdagen i Ådalen, fordi man ville have en fuldtidsmålmandstræner; selvfølgelig sat på spidsen, da der også er ræson bag sådan en beslutning, men de er også årsagen til at vores koryfæer spiller oldboys i OKS og ikke i OB.

          Ambassadør korpset er et plaster på såret; men immervæk stadig kun et lille plaster; efter år med luftige løfter, popsmarte tiltag, proforma faninvolvering, og egenrådighed.

          Men det ændrer ikke på, at jeg glæder mig til at hylde en person, som alle dag er og vil altid være en større del af OB end OSE nogensinde kommer til at være; En lysende personlighed kontra anonyme afdrags-milliardærer, jyske tørvetriller og fynske marketingsryttere.

          Det bliver et stort øjeblik for klubben - og jeg glæder mig!

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Enig - ikke for på nogen måde for at agere net sherif, men syntes måske også det kunne være rart med en "REN" tråd om Høeghen.

            1.000 tak til der udfører noget for OB, og som har lavet banneren som udtrykker alle os empati for Lars Høgh. Smukt at det har betydet noget for Lars Høgh og har givet ham endnu mere kamp gjest. Så smukt og 1.000 tak.
            Enig
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Ender med en stor mur stillet op nede i fanzonen med 817 og 2 billeder af Høghen. Han så dejlig frisk ud og kød også sådan. Personligt er jeg vil med symbolikken i en mur.
              Høghen snakkede en del om Richardo og måske en lille stikpille til OSE om at vi skal huske på at det er OB.

              Comment


                Høgh'en er en mur:
                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...813139976?s=19
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  God idé. Meget fortjent!

                  Comment


                    En rigtig god idé og gestus.

                    Og Høgh'en kom med en reminder om, hvad vores klub har været siden Richard Møllers tid, og hvad vi skal være i al fremtid.

                    Lyt OSE. And do.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Fedt
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        En rigtig god idé og gestus.

                        Og Høgh'en kom med en reminder om, hvad vores klub har været siden Richard Møllers tid, og hvad vi skal være i al fremtid.

                        Lyt OSE. And do.

                        MvH ChrisOB
                        Ja, det var fedt.
                        Også med de andre fra 94er holdet.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Var Bisgaard med til fejringen også? Jeg tænker bare ift. at han er assistent i Vejle...

                          Comment


                            Jeg kan iøvrigt rigtig godt lide ideen om en mur, og som permanent står til skue på stadion. Det er så meget mere værd en eksempelvis Legend trøjen, selvom jeg nu også gerne havde set Lars få den med også. Jeg kan også godt lide at man gør dette i mens tidligere og nuværende helte er i live, og man ikke venter til de ikke er her længere til at fejre det med os.

                            Jeg synes vores stadion bærer mere og mere præg af den historie vi har, og det kan jeg sgu godt lide. Det gør vores stadion mere og mere unikt. Flot gestus.

                            Skal man være lidt irriterende, så havde jeg dog håbet det var noget mere permanent, ment på den måde, at den der mur - den skal holdes ved lige løbende, og grafittien/malingen skal opfriskes hele tiden - det håber jeg klubben er parat på, så den ikke falmef hen med tiden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Var Bisgaard med til fejringen også? Jeg tænker bare ift. at han er assistent i Vejle...
                              Nej der manglede et par stykker inklusiv Bisgaard og Ulrik P

                              Comment


                                Høghen bliver også ambassadør.

                                http://obstruktion.dk/lars-hoegh-bliver-ob-ambassadoer/

                                Comment

                                Working...
                                X