Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lars Høgh

    Hey.

    Godt nok er det en nyhed fra Brøndby.com, men det er også relevant for jer.

    Lars Høgh er blevet ramt af kræft.

    https://brondby.com/nyhed/2018/08/17...ramt-af-sygdom

    God bedring til lars Høgh. Håber han kommer stærkt tilbage.

    #2
    Føj for en nyhed.

    Al muligt håb om god bedring herfra til Høghen. En helt fantastisk personlighed og målmand, der skal være her mange år endnu.

    Comment


      #3
      Ja god bedring til en af Danmarks bedste målmænd igennem tiderne og en fantastisk personlighed.

      Comment


        #4
        Øv også så har den lortesygdom også ramt ham .

        Håber og krydser fingre for Lars . God bedring herfra .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Alle mulige tanker, støtte og sympati til den største af dem alle. Til familien og alle de nærmeste.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            God bedring til Høghen. Håber han er her mange år endnu!

            Comment


              #7
              Alt det bedste til Lars - god bedring.

              Comment


                #8
                God bedring og alt det bedste til Høghen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
                  Hey.

                  Godt nok er det en nyhed fra Brøndby.com, men det er også relevant for jer.

                  Lars Høgh er blevet ramt af kræft.

                  https://brondby.com/nyhed/2018/08/17...ramt-af-sygdom

                  God bedring til lars Høgh. Håber han kommer stærkt tilbage.
                  Trist nyhed.
                  God karma til Lars Høgh og hans familie herfra.

                  Comment


                    #10
                    Uff, tiden går.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      God bedring til den største legende i klubben nogensinde

                      Comment


                        #12
                        Rigtig god bedring til Lars! Verdens rareste menneske, som har gjort min barndom helt speciel! Bare det at se ham på stadion, møde ham på gaden, nede i netto, whatever - Han var altid klar på en snak! Virkelig en god fyr! ..og vi behøver ikke nævne hans bedrifter for OB. De er uendelige! Den største spiller i vores historie!

                        Jeg er dog helt sikker på han nok skal komme sig. Han er fit, mentalt stærk og en fighter - forhåbentligt har de fundet det i god tid, hvilket det godt kunne tyde på, og derfor er jeg sikker på at han også nok skal komme sejrsrig ud af denne kamp!

                        Alt godt til Lars og hans familie! Vi tænker på jer!

                        Comment


                          #13
                          For helvede da også .. det er mig helt umuligt at beskrive de varme tanker og følelser jeg sender til Lars og hans familie. De står står foran den sværeste kamp af alle. Pøjpøj til LH og fam., samt alle andre der kamper med kræften.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

                            Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

                            Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.

                            Comment


                              #15
                              Fuld opbakning på tribunerne til Høghen på søndag..

                              God bedring Lars

                              Comment

                              Working...
                              X