Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    https://twitter.com/mettecornelius/s...664418304?s=19 Lars Høgh i godaften Danmark kl 18.30

    Comment


      #92
      Hvor er han et vildt menneske den kære Høgh........

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvor er han et vildt menneske den kære Høgh........
        Fortalte han om hvordan det gik med sygdommen?

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Fortalte han om hvordan det gik med sygdommen?
          Ja. Han skal opereres for sin tumor imorgen tidlig. Han mente at med den operation går hans chancer fra ca 5% til ca 20% for overlevelse.
          Sendte en kæmpe tak til bla de stribede fans

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja. Han skal opereres for sin tumor imorgen tidlig. Han mente at med den operation går hans chancer fra ca 5% til ca 20% for overlevelse.
            Sendte en kæmpe tak til bla de stribede fans
            Puha, lyder som noget jeg må få set på en eller anden måde. Men jeg kan da forstå, at den vigtigste stribede kamp i morgen, ikke er den der spilles mod Hobro.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Puha, lyder som noget jeg må få set på en eller anden måde. Men jeg kan da forstå, at den vigtigste stribede kamp i morgen, ikke er den der spilles mod Hobro.
              Fuldstændig enig. En mand med så meget positivitet og overskud efter det han har været igennem er mindblowing..
              Jeg vil tænke på ham i morgen og krydse alt hvad krydses kan for at det går godt

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Puha, lyder som noget jeg må få set på en eller anden måde. Men jeg kan da forstå, at den vigtigste stribede kamp i morgen, ikke er den der spilles mod Hobro.
                Citater her: https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...nge-for-at-doe

                Comment


                  #98
                  Det gør ondt helt inderst inde at læse om Høghen. Jeg mangler helt enkelt ord til at beskrive mit ønske om helbredelse til denne helt fantastiske personlighed.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det gør ondt helt inderst inde at læse om Høghen. Jeg mangler helt enkelt ord til at beskrive mit ønske om helbredelse til denne helt fantastiske personlighed.
                    Det kan ganske enkelt ikke beskrive. Han er så stor en person i OBs historie, og vigtigst af alt, et utroligt venligt og behageligt menneske. Jeg tror ikke, at der findes nogen udenfor min egen familie- og vennekreds, som jeg sætter større pris på end Høghen.

                    Comment


                      Lad mig sige det helt umisforståeligt: Lars Høgh er den direkte årsag til, at jeg blev OB fan. Han er et af mine allerstørste forbilleder. Han er en vinder i alt hvad han foretager sig: dedikeret, fokuseret, engageret som spiller og træner til enhver træning, i enhver situation. Da OB slog Madrid ud i 94 blev han spurgt, om det var hans bedste kamp nogensinde, hvorefter han svarede, at han måske havde stået bedre i en træningskamp mod et Danmarksseriehold engang. Jeg tror ikke, det var for at spille smart, det var ærligt ment: han havde husket den træningskamp og han havde ramt et niveau den dag, som han også ramte i Madrid, og havde reelt svært ved at vurdere, hvilken dag han var bedst. For samtidigt med sin vindervilje, var han ekstremt positiv, nærværende, ydmyg og opmærksom på andre end sig selv, og ikke selvfed og selvoptaget som fodboldstjerner er idag. Aldrig blev han snobbet eller højrøvet, han talte til alle med træskoene på. Jeg husker hvordan krisen i Madrid sæsonens forår, fik fans til at brænde flag og halstørklæder af, og Høghen tog den face-2-face med fulde og bøvede fans, alle andre ville jo løbe skrigende væk.

                      Lars Høgh besidder alle de kvaliteter, som jeg mener repræsenterer det bedste i den fynske folkesjæl: arbejdsomheden og lunen på samme tid, nøjagtig som i Ricardos ånd!

                      Men klubben er ved at gentage historien: Ricardo blev udstødt, og først efter sin død fik han sit navn æret. Lars Høgh blev ikke Hummel "share legend", hvilket er og var en gigantisk skandale, uanset hvad OBs kommercielle afdeling lukker ud af øregas. Det er også begrædeligt, at Høgh idag ikke er tilknyttet OB. Det har hele OBs ledelse et kæmpe ansvar for.

                      Ender vi samme sted nu? At Lars Høgh måske ikke kommer til at opleve den ultimative hyldest som manden fortjener? Klubben må simpelthen træde i karakter snart og rette op på den synd.
                      Last edited by SU1978; 02-11-2018, 15:22.

                      Comment


                        Som skrevet i en anden tråd => missede man ikke et trick da man navngav RMN tribunen => skulle den ikke hedde Lars Høgh tribunen (så kunne fan området havde heddet Høghe reden) => også kunne lang siden havde været RMN tribunen, siden det er der hvor alle mandags trænerne sidder...;0)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja. Han skal opereres for sin tumor imorgen tidlig. Han mente at med den operation går hans chancer fra ca 5% til ca 20% for overlevelse.
                          Sendte en kæmpe tak til bla de stribede fans
                          Lad mig sige, at det er uhyre positivt, at han kan opereres med en sygdom som pancreascancer. Det sætter ham i gruppe med dem, der har de klart lyseste udsigter. For ja, det er ellers en lortesygdom, for at sige det pænt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                            Som skrevet i en anden tråd => missede man ikke et trick da man navngav RMN tribunen => skulle den ikke hedde Lars Høgh tribunen (så kunne fan området havde heddet Høghe reden) => også kunne lang siden havde været RMN tribunen, siden det er der hvor alle mandags trænerne sidder...;0)
                            Lars er forhåbentlig hos os i mange år endnu. Så lad os vente med at ændre navne på stadion indtil 2048, eller der omkring

                            Comment


                              Helt enig I at ledelsen i OB har fejlet når det kommer til Høgh.

                              Det er pinligt og tåkrummende at se den måde JH har forvandlet og ødelagt den klub jeg elsker mest.

                              Et godt vindue af JM kan ikke ændre den del. Han (JH) burde smutte tilbage til Horsens og ødelægge dem igen så vi kan få en god og vindende klub.

                              Jeg vil sgu kunne præstere lige så godt som JH.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978;161585[/QUOTE
                                Lars Høgh blev ikke Hummel "share legend"
                                Gider du lige skære den ud i pap for mig, Søren?

                                På forhånd tak.

                                Comment

                                Working...
                                X