Side 3 af 12 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 113

Emne: Lars Høgh

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    God bedring, og varme tanker herfra.

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Kgs. Lyngby
    Alle de bedste ønsker om hurtig og god bedring til Danmarks smukkeste og vigtigste fugl

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Fy for satan. Naturligvis kun de varmeste tanker til hele familien, og især Lars! Som flere nævner er han den ubestridt største i Striwer nogensinde, og det har smertet mig længe, at han ikke er tilknyttet klubben. Men hvis nogen kan klare den hårde kamp, så er det ham; Det eneste idol jeg nogensinde har haft.

Tænker at jeg ikke er den eneste der bogstavelig talt har haft tårer ned af kinderne i dag. Det gør mig så ondt.

Lars Høgh er ultimativt den eneste årsag til, at denne dreng fra den Københavnske Vestegn blev fan af den Stribede klub derovre på smukke Fyn. Ved VM i 1986 blev jeg Stribet.

For OB. For Odense. For byen. For Lars. Den største legende. Miraklet. Rekordholder. Det rareste menneske.

Jeg er knust.

MvT

Føj for den lede! det ville være et tungt tab, hvis han bukkede under for sygdommen, men han er jo ikke død endnu, så lad os håber på helbredelse. Kunne være fedt med en støttemarkering søndag.

Kan man monstro organisere gennem OB, at Høghen får en masse hilsner fra os OB-fans, der vil vise ham støtte?

Mødte ham i København for en måneds tid siden, mens han kom gående med konen. Jeg sprang op fra min stol og blev 7 år gammel igen: Forfjamsket, smågenert og ude af stand til at sige særligt meget fornuftigt. Fik takket stort for Madrid-kampen og fik et billede med ham og mig, som jeg har vist til alle venner og al familie. Præcis i dag er det 20 år siden, jeg som 11-årig flyttede fra Odense til Virum, og især i dag banker mit OB-hjerte meget, meget stærkt.

Forza OB. Forza Lars.

Citer Oprindeligt indsendt af profeten Se indlæg
    Kan man monstro organisere gennem OB, at Høghen får en masse hilsner fra os OB-fans, der vil vise ham støtte?
    Hvis det er noget, folk er interesseret i, vil vi gerne arbejde på det :-)

Hvis jeg bestemte, hvad jeg desværre ikke gør, så rejste alle sig efter 1 min med stående ovationer for vores allesammens nr 1! Efterfulgt af Lars Lars Lars Lars Høøøgh chanten (eller en anden). Kæmpe, kæmpe legende som fortjener folkets støtte i en svær tid!

Citer Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Hvis det er noget, folk er interesseret i, vil vi gerne arbejde på det :-)
    Det er det!

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er det!
    Vi vil gerne gøre det. Er der nogle forslag til, hvordan det skal foregå?

Regler for indlæg