Side 2 af 12 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 113

Emne: Lars Høgh

God bedring til den største legende i klubben nogensinde

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Rigtig god bedring til Lars! Verdens rareste menneske, som har gjort min barndom helt speciel! Bare det at se ham på stadion, møde ham på gaden, nede i netto, whatever - Han var altid klar på en snak! Virkelig en god fyr! ..og vi behøver ikke nævne hans bedrifter for OB. De er uendelige! Den største spiller i vores historie!

Jeg er dog helt sikker på han nok skal komme sig. Han er fit, mentalt stærk og en fighter - forhåbentligt har de fundet det i god tid, hvilket det godt kunne tyde på, og derfor er jeg sikker på at han også nok skal komme sejrsrig ud af denne kamp!

Alt godt til Lars og hans familie! Vi tænker på jer!

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    For helvede da også .. det er mig helt umuligt at beskrive de varme tanker og følelser jeg sender til Lars og hans familie. De står står foran den sværeste kamp af alle. Pøjpøj til LH og fam., samt alle andre der kamper med kræften.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.

Fuld opbakning på tribunerne til Høghen på søndag..

God bedring Lars

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.
    Sæt igang! Vi må kunne lave noget til at sende ham godt afsted til kampen imod kræften! God ide Sheed!

Høghen skal mærke den varme og opbakning, som vores uduelige ledere og spillere ikke fortjener for tiden, på søndag. Bannere og et taktfast "HØGHEN, HØGHEN, HØGHEN" kampen igennem! Verdens dejligste mand og bedste OB-spiller nogensinde. Jeg sender alle de bedste tanker til verdens bedste Lars.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

👍👍👍

God bedring, Lars Høgh!

Jeg får da allerede gåsehud ved tanken om Odense Stadion i powersang: Lars, Lars, Lars Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Lars, Lars, Lars ...

Støttebanner og fuld støtte til Høgh'en og OB på søndag. Det støtter jeg. Så må de negative aktioner mod ledelsen vente lidt

MvH ChrisOB

Regler for indlæg