Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 18-19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Så mangler vi lige Marienlyst følger trop. Det kunne være sjovt.
    Yep. Ville være fint med dem i næste runde hvis vi selv kan klare ærterne i næste uge

    Comment


      #47
      Fedt interview med Erik efter deres sejr over FCK. Skov har jo ingen manerer .... ha ha ha. Det er jo pinligt

      Comment


        #48
        Nogen ved hvornår spilles pokalfinalen?
        Vil reserve feriedage på arbejde.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nogen ved hvornår spilles pokalfinalen?
          Vil reserve feriedage på arbejde.
          Dejligt optimistisk :)
          17 Maj.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Dejligt optimistisk :)
            17 Maj.
            Hvorfor store bededag og ikke kristlig himmelfartsdag som vanligt?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Hvorfor store bededag og ikke kristlig himmelfartsdag som vanligt?
              Ingen anelse, men kan se at der ligger noget u21 landshold lige efter himmelfarts, så måske derfor..
              https://www.dbu.dk/turneringer_og_re...atoplaner.aspx

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvorfor store bededag og ikke kristlig himmelfartsdag som vanligt?
                Det skal da nok give familieproblemer. Det er jo stor konfirmationsdag..

                Comment


                  #53
                  Grunden til at det ikke er Kristi Himmelfartsdag er højst sandsynligt fordi pokalfinalen påvirker hvem der skal spille europa-playoff fra top 6. Europa-playoff-finalen spilles d. 31 maj.

                  Comment


                    #54
                    17.maj, Norges nationaldag, jeg forventer storkamp af Gryte, hvis..
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Dejligt optimistisk :)
                      17 Maj.
                      Tak.
                      Vi har et hold igen man må slås med. Det giver mig meget optimisme, især i hensigt af pokalkampe.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Vi har talt/skrevet om visning/ikke visning af pokalkampe på TV.
                        Der har været en del spændende kampe, der har været kampe mellem 2 superligahold, uden at de har været vist på TV.
                        Fint nok.
                        Men at TV så i aften viser kampen Marienlyst mod Brøndby irriterer mig lidt (meget).

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Vi har talt/skrevet om visning/ikke visning af pokalkampe på TV.
                          Der har været en del spændende kampe, der har været kampe mellem 2 superligahold, uden at de har været vist på TV.
                          Fint nok.
                          Men at TV så i aften viser kampen Marienlyst mod Brøndby irriterer mig lidt (meget).
                          Der er så heller ikke CL i aften...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der er så heller ikke CL i aften...
                            Nej, og det er jo dét, der er hele problemet.

                            Og i weekenden spreder man så Superliga-kampene ud over hele weekenden inkl. man/fre, så man kan være sikker på, at det konflikter med kampe i alle andre ligaer, som man i øvrigt mindst lige så flittigt reklamerer for, og så kan man ikke forstå, hvorfor der mangler TV-seere og/eller folk på stadion.

                            Comment


                              #59
                              Jeg vil tillade mig at tvivle på om kampen ville blive vist, hvis OB skulle møde Hobro i aften.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Jeg vil tillade mig at tvivle på om kampen ville blive vist, hvis OB skulle møde Hobro i aften.
                                Den blev trods alt vist mod AB, men kun fordi den ikke konfliktede med noget, som TV-selskaberne synes var mere interessant.

                                Comment

                                Working...
                                X