Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 18-19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Sidder med grim fornemmelse af, at vi bliver ekspederet ud af pokalen på røv og albuer af Hobro. Håber inderligt at jeg ender med at tage fejl, for hvor ville det dog være fantastisk hvis vi kunne nå langt i pokalen i modsætning til fadæserne mod lavere rangerede hold i de senere år.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg håber på vi trækker Marienlyst i næste runde 
      Yeps

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg
        Sidder med grim fornemmelse af, at vi bliver ekspederet ud af pokalen på røv og albuer af Hobro. Håber inderligt at jeg ender med at tage fejl, for hvor ville det dog være fantastisk hvis vi kunne nå langt i pokalen i modsætning til fadæserne mod lavere rangerede hold i de senere år.
        Det lyder som du frygter en orn’li syg snitter på 4 eller 5-0. Vi kan selvf. tabe en kamp mod Hobronx i en meget lige turnering, men jeg ser ikke mange hold skille os ad pt. FCM og FCK kan på den rigtige dag være hårde ved os, men det er vel også de eneste lige nu, og der ryger et af de hold i næste runde.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det lyder som du frygter en orn’li syg snitter på 4 eller 5-0. Vi kan selvf. tabe en kamp mod Hobronx i en meget lige turnering, men jeg ser ikke mange hold skille os ad pt. FCM og FCK kan på den rigtige dag være hårde ved os, men det er vel også de eneste lige nu, og der ryger et af de hold i næste runde.
          Måske ikke lige et 4-0, 5-0 nederlag. Men et hurtigt (måske heldigt) mål til Hobro, der derefter pakker sig, OB der prøver lidt mere og blotter sig for herefter i 2. halvleg at indkassere et mål mere på en dødbold. Lyder det bekendt?
          Sådan har det - heldigvis - ikke set ud i de seneste kampe. Og igen - jeg vil i det her tilfælde meget gerne tage fejl!

          Comment


            #35
            Spændende lodtrækning

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg
              Måske ikke lige et 4-0, 5-0 nederlag. Men et hurtigt (måske heldigt) mål til Hobro, der derefter pakker sig, OB der prøver lidt mere og blotter sig for herefter i 2. halvleg at indkassere et mål mere på en dødbold. Lyder det bekendt?
              Sådan har det - heldigvis - ikke set ud i de seneste kampe. Og igen - jeg vil i det her tilfælde meget gerne tage fejl!
              FCK måtte bide i græsset mod Vendsyssel, og BIF mod Horsens og Haderslev, så absolut ingen kan føle sig sikker på sejr. Jeg faldt blot over udtrykket "på røv og albuer" som jeg nok opfatter som en rundbarbering på banen
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg håber på vi trækker Marienlyst i næste runde 😁😋
                👍👍👍👍👍
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Håber vi går videre for gold op hvor ville det være fedt med pokal bold igen på stadion

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg håber på vi trækker Marienlyst i næste runde 😁😋
                    👍

                    Comment


                      #40
                      Så har generalen lige sendt AGF ud af pokalturneringen. Hvis vi går videre til næste runde kunne det være fedt hvis vi trak dem.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Så har generalen lige sendt AGF ud af pokalturneringen. Hvis vi går videre til næste runde kunne det være fedt hvis vi trak dem.
                        Ja det var et skønt resultat. Måske Kolding kan gøre det samme mod Vejle

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Så har generalen lige sendt AGF ud af pokalturneringen. Hvis vi går videre til næste runde kunne det være fedt hvis vi trak dem.
                          Fremragende! Tillykke til ham. Var ellers begyndt at blive nervøs for hans trænerkarriere her i de senere år, men det ser da ud til, at han har fået nogle ting igang i Næstved. Og fedt hvis vi kan få lidt modgang til de utålelige hvie svin.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det var et skønt resultat. Måske Kolding kan gøre det samme mod Vejle
                            Og det gjorde de så

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og det gjorde de så
                              Så mangler vi lige Marienlyst følger trop. Det kunne være sjovt.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Så har generalen lige sendt AGF ud af pokalturneringen. Hvis vi går videre til næste runde kunne det være fedt hvis vi trak dem.
                                Nix!

                                Vi skal først have Næstved i finalen
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X