Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 18-19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg mente det nok. Jeg studsede bare over at både Kolding-FCM og Næstved-AAB er programsat til at blive vist henholdsvis i dag og i morgen. Det er vel samme forudsætninger? Ellers kan jeg da godt ærgre mig over at man ikke viste vores kamp i sin tid, hvis det er på usandt grundlag.
    Der var CL kl. 19, det er der ikke i dag. Det var dét forklaringen gik på. Men de viste så Championship runden efter samtidig med CL. Så der er åbenbart undtagelser.
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
      Der var CL kl. 19, det er der ikke i dag. Det var dét forklaringen gik på. Men de viste så Championship runden efter samtidig med CL. Så der er åbenbart undtagelser.
      Korrekt. Men i morgen er der da Europa League der er programsat 55 min efter AaB-næstved kampen starter. Tænker bare det skal være ens for alle.
      Ellers kunne Hobro-Ob kampen da også bare være spillet kl 16? Jeg synes bare ikke helt der er sammenhæng :)

      Comment

      Working...
      X