Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jeg sammenligner heller ikke målmanden Thomas Mikkelsen med målmanden Lars Høgh. Jeg sammenligner deres situation.
    Der kan være mange grunde til, at Thomas Mikkelsen blev i Vestsjælland, selvom de rykkede ned.
    Ja og de situationer kan ikke sammenlignes :) ... det ved du da også.
    Lars Høgh var 39, dedikeret klubmand og nok et pænt stykke forbi sit bedste, der er ingen sammenligning.

    Ja, der kan være mange grunde.
    Nok om det, han kommer formentlig slet ikke til at stå, hvis han gør og gør det godt så bøjer jeg mig gerne.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Vi må da håbe, at Mande mander sig op. Lige nu ligner han endnu et pletskud fra JH.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Bruce Grobelaar havde godt nok også en del drop/smørhandskehændelser, som jeg stadig vagt erindrer. Kameni synes jeg er en dygtig målmand. Så var der en helt fantastisk målmand ved VM (deromkring Roger Milla tiden, såvidt jeg husker) for et, mener jeg, afrikansk hold, men ikke sikker. De klarede sig overraskende godt, ikke mindst takket være deres målmand.. Damn mindet begynder at halte, men mon ikke jeg finder frem til pågældende målmand
        Han vandt immervæk 6 engelske mesterskaber 3 FA cup 3 liga cup og en Europa cup med Liverpool. Så mon ikke han er alle tiders bedste afrikaner.

        Comment


          Jeg er vild som en løve

          https://www.fyens.dk/fodbold/OBs-nye...rtikel/3278026

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sjovt han kender Mendy, og dejligt at Mendy tilsyneladende har talt godt om klubben.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Sjovt han kender Mendy, og dejligt at Mendy tilsyneladende har talt godt om klubben.
              Yep. Og OB er ved at omskole Yao til VB. Jaja. Jojo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Yep. Og OB er ved at omskole Yao til VB. Jaja. Jojo
                Og øv øv. Så henter vi vel ingen ind for den position. Lad os håbe at JBL går ikke i stykker, omskolingsprojekter i OB hører ikke til de ting jeg har meget tiltro til.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Yep. Og OB er ved at omskole Yao til VB. Jaja. Jojo
                  Jeg lugter en spareøvelse, hvorved man slipper for at hente et alternativ til Barrett.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg lugter en spareøvelse, hvorved man slipper for at hente et alternativ til Barrett.
                    Tænker at de bare prøver et eller andet med ham mens han er her. Ellers kommer han jo bare til at træne de næste 10 måneder.
                    Så syntes det lyder fornuftig. Gratis forsøg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Yep. Og OB er ved at omskole Yao til VB. Jaja. Jojo
                      Bliver den Ivorianske Marc Dal Hende, bare vent ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tænker at de bare prøver et eller andet med ham mens han er her. Ellers kommer han jo bare til at træne de næste 10 måneder.
                        Så syntes det lyder fornuftig. Gratis forsøg
                        Men tror du at der kommer en ny VB? Det tror jeg sgu ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg lugter en spareøvelse, hvorved man slipper for at hente et alternativ til Barrett.
                          Det tror jeg også. Yao som backup for Desler som er Ja faktisk backup for begge bagpositioner. Hvis det betyder vi investerer i en god angriber og en god cf, så o.k.. Håber kun det bliver ikke igen en stor spareøvelse af JH.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Men tror du at der kommer en ny VB? Det tror jeg sgu ikke.
                            Nej det tvivler jeg på. Tror man er godt tilfreds med Desler som backup. Men hvis JBL ikke vil forlænge skal der jo ske noget inden længe
                            Syntes umiddelbart ikke at der er en på spring fra U19 pt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Sjovt han kender Mendy, og dejligt at Mendy tilsyneladende har talt godt om klubben.

                              Jeg vil egentlig gerne vide hvordan de kender hinanden. 12 års aldersforskel, har aldrig spillet i den samme klub og fra 2 forskellige lande, der dog deler samme sprog.

                              Comment


                                Sayouba havde sin første træning i Ådalen i dag. Vi havde lidt ekstra fokus på ham med vores kamera, og det kom der et lille videoindslag ud af.

                                http://obstruktion.dk/kom-taettere-paa-sayouba-mande/

                                Comment

                                Working...
                                X