Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg lugter en spareøvelse, hvorved man slipper for at hente et alternativ til Barrett.
    Så længe det er for at bruge pengene på en kvalitets off midt/venstre kant, er det okay med mig. Kadrii

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Sayouba havde sin første træning i Ådalen i dag. Vi havde lidt ekstra fokus på ham med vores kamera, og det kom der et lille videoindslag ud af.

      http://obstruktion.dk/kom-taettere-paa-sayouba-mande/
      Godt arbejde! Interessant at høre, at det bl.a. er historien om Grytebust der overbeviste ham. "For Altid".
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        Han er nu en meget spændende spiller med en god tilgang til klubben og spillet. Velkommen til

        Comment


          I søndagens kamp mod FCM var Sayouba at finde blandt tilskuerne, og det var et godt første møde med det stribede publikum.
          - Det var en dejlig følelse at se fansene presse spillerne og give deres support helt frem til det udlignende mål. Jeg husker, at der var lidt stille blandt supporterne i midten af anden halvleg, men pludselig kom der et udbrud, og de begyndte at presse spillerne igen. Jeg vil gerne spille overfor nogen fans, der presser og forventer meget af en spiller. Det vil især hjælpe mig i mit spil, når jeg ved, at fansene har min ryg. Jeg vil kæmpe for mig selv, for holdet og for fansene, og jeg vil bevise overfor fansene, at jeg er en løve i feltet, forklarer Sayouba og uddyber, hvad han hørte fansene råbe på stadion.
          - Det er lidt svært for mig at udtale, men jeg kan godt lide det, som fansene råbte ude på stadion i går - især betydningen af det. Jeg prøver lige at komme i tanke om, hvordan det skal udtales. Nu prøver jeg for første gang på dansk – En gang Odense, altid Odense, sagde Sayouba Mandé med en forståelig udtale efter lidt betænkningstid.
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            I søndagens kamp mod FCM var Sayouba at finde blandt tilskuerne, og det var et godt første møde med det stribede publikum.
            - Det var en dejlig følelse at se fansene presse spillerne og give deres support helt frem til det udlignende mål. Jeg husker, at der var lidt stille blandt supporterne i midten af anden halvleg, men pludselig kom der et udbrud, og de begyndte at presse spillerne igen. Jeg vil gerne spille overfor nogen fans, der presser og forventer meget af en spiller. Det vil især hjælpe mig i mit spil, når jeg ved, at fansene har min ryg. Jeg vil kæmpe for mig selv, for holdet og for fansene, og jeg vil bevise overfor fansene, at jeg er en løve i feltet, forklarer Sayouba og uddyber, hvad han hørte fansene råbe på stadion.
            - Det er lidt svært for mig at udtale, men jeg kan godt lide det, som fansene råbte ude på stadion i går - især betydningen af det. Jeg prøver lige at komme i tanke om, hvordan det skal udtales. Nu prøver jeg for første gang på dansk – En gang Odense, altid Odense, sagde Sayouba Mandé med en forståelig udtale efter lidt betænkningstid.
            👍😊👏
            Det lyder som vi får en målmand med den helt rigtige indstilling!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Fed fucking indstilling af vores nye keeper. Det er sådan en type man ønsker får succes i den stribede! Lad os håbe han er god nok, fordi Gryte tænker jeg stadigvæk ryger her sidst i vinduet.

              Comment


                Kan du ikke lave overskriften om Matti1887?

                Sayouba Mandé og ikke omvendt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kan du ikke lave overskriften om Matti1887?

                  Sayouba Mandé og ikke omvendt
                  Yes. Den er rettet :) Men virker tilsynladende kun i min først post, ikke hele tråden.

                  Comment


                    Lad os håbe han er lige så god, som hans indstilling. Virker som en fed nok type, det skal bare gerne afspejle sig i præstationerne også. Han står i kampen mod FCN senest tror jeg.

                    Comment


                      Interview med Mandé i Tipsbladet. Lyder som en fornuftig ung mand

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nspiration-mig

                      Comment


                        Mandé ude i en måneds tid med brækket kæbe

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...braekket-kaebe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mandé ude i en måneds tid med brækket kæbe

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...braekket-kaebe
                          Hva... han kører vel ikke taxa i København i sin fritid? (sorry, ku ikke lade være)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Hva... han kører vel ikke taxa i København i sin fritid? (sorry, ku ikke lade være)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Hva... han kører vel ikke taxa i København i sin fritid? (sorry, ku ikke lade være)
                              🤣
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
                                Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
                                Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?

                                Comment

                                Working...
                                X