Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nok er NOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bille skal bruge en førehund døgnet rundt for at kunne blive på rette kurs

    Comment


      Ja, stem på Gaxe https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-i-xl-debatten

      Comment


        Jeg får hug nu. Men alle, der inden sæsonen spåede top 6 muligheder, der nu kalder truppen profilløs.. inklusive de debattører på tv der nu hyldes af mange herinde.. det er useriøst.

        Debatten på tv vsr decideret pinlig i vekslende holdninger hos samme mennesker.

        Sur, skuffet, bitter på mange ting.. ja! Men det her bliver altså lidt for letkøbt. Og det fjerner desværre fokus fra det reelle problem, som sidder med ansvaret for den sportslige organisation.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Jeg får hug nu. Men alle, der inden sæsonen spåede top 6 muligheder, der nu kalder truppen profilløs.. inklusive de debattører på tv der nu hyldes af mange herinde.. det er useriøst.

          Debatten på tv vsr decideret pinlig i vekslende holdninger hos samme mennesker.

          Sur, skuffet, bitter på mange ting.. ja! Men det her bliver altså lidt for letkøbt. Og det fjerner desværre fokus fra det reelle problem, som sidder med ansvaret for den sportslige organisation.
          Tror nu du klarer dig uden de store hug. Der er vidst ikke mange der synes at den der "debat" var særligt sagligt.

          Kender ikke til de andre "eksperters" historik, men Gaxes kritik af OB og ledelsen især, er i hvert fald ikke opstået henover natten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Jeg får hug nu. Men alle, der inden sæsonen spåede top 6 muligheder, der nu kalder truppen profilløs.. inklusive de debattører på tv der nu hyldes af mange herinde.. det er useriøst.

            Debatten på tv vsr decideret pinlig i vekslende holdninger hos samme mennesker.

            Sur, skuffet, bitter på mange ting.. ja! Men det her bliver altså lidt for letkøbt. Og det fjerner desværre fokus fra det reelle problem, som sidder med ansvaret for den sportslige organisation.
            Jeg har sagt det i 3 år, og det er kun gået ned i den periode. Fakta er at vi 7 år i træk ikke er kommet i top 6 og bortset fra Falk, så har vi vist ikke haft en profil i 3-4 år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Jeg har sagt det i 3 år, og det er kun gået ned i den periode. Fakta er at vi 7 år i træk ikke er kommet i top 6 og bortset fra Falk, så har vi vist ikke haft en profil i 3-4 år.
              Grytebust?

              Comment


                Håber at Viasat går tilbage til de gamle travere, Karsten Aabrink, Fernando Olsen og hvad de ellers hed, og går full retard. Så skal jeg nok sidde klar med popcorn hver uge, også selvom de ikke ved en skid om OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Håber at Viasat går tilbage til de gamle travere, Karsten Aabrink, Fernando Olsen og hvad de ellers hed, og går full retard. Så skal jeg nok sidde klar med popcorn hver uge, også selvom de ikke ved en skid om OB.
                  Kan ikke blive værre end Action-Man og Kamper. Holy shit.

                  Comment


                    Ja Gyte er en profil, men tror alligevel, at lille Peter har brug for profiler i marken. Ellers køber han en Fischer trøje

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Håber at Viasat går tilbage til de gamle travere, Karsten Aabrink, Fernando Olsen og hvad de ellers hed, og går full retard. Så skal jeg nok sidde klar med popcorn hver uge, også selvom de ikke ved en skid om OB.
                      Gaxe sagde at KEP ville være bedre i programmet end han er på banen. Det er jeg enig i- og niveauet i panelet er relativt svagt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Håber at Viasat går tilbage til de gamle travere, Karsten Aabrink, Fernando Olsen og hvad de ellers hed, og går full retard. Så skal jeg nok sidde klar med popcorn hver uge, også selvom de ikke ved en skid om OB.
                        Jeg ville gerne betale for at se Aabrink freestyle igen. Hans kombination af vendingerne "... at skide i nælderne ... " (at dumme sig) og "... at pisse i bukserne ..." (en kortsigtet løsning) blev i sin tid til "... at skide i bukserne ..." og siden da, har jeg været kæmpe fan.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Gaxe sagde at KEP ville være bedre i programmet end han er på banen. Det er jeg enig i- og niveauet i panelet er relativt svagt.
                          Relativt? Gaxe var den eneste der var sit job værdigt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                            Interview med JM + diverse "ekspertudtalelser" om OB's krise. Esben Hansen rammer den meget godt:

                            »Tabellen lyver ikke. OB er i krise. Men det er den samme, klubben har haft i efterhånden lang tid. Man kan skifte ud på personalet alt hvad man vil, men på kort og lang sigt er de havnet samme sted. Det er sket, fordi klubledelsen er den samme, der altid har været. Som jeg ser det, er det svært at pege andre steder hen. Gennem årene har OB jo haft tilknyttet en række rimeligt kompetente trænere. Der ligger hen over det hele en tung dyne, der er svær at få luftet ud i. Men når det er sagt, synes jeg at OB i øjeblikket råder over et profilløst hold. Når man ser OB, er det svært at sige, hvem holdets bedste spiller er. Det var man ikke i tvivl om for efterhånden flere år siden. Med den start som OB har fået på sæsonen, er de nødt til at tage nedrykning alvorlig.«
                            https://www.bt.dk/superligaen/ob-tra...ad-helvede-til
                            Ja det er spot on, det er virkeligheden. Det er ret svært at se hvad der skal få Thorborg til at se lyset. Ryger JH kommer der sikkert bare en anden nikkedukke.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Relativt? Gaxe var den eneste der var sit job værdigt
                              Gaxe havde fingeren på pulsen. og kan bestemt også være sin tid i OB trøjen bekendt.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Har sæsonkort, men overvejer stærkt at blive hjemme i denne sæson. Hverken mine forældre eller min søster, som jeg sidder sammen med, har i øvrigt købt sæsonkort til denne sæson ...
                                Køber det gerne for 50 kr. Skriv en besked. Afhenter på Fruens Bøge station når som helst :)
                                Last edited by yeswecan; 13-08-2018, 23:50.

                                Comment

                                Working...
                                X