Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Med et point efter næsten 1/5 af grundpillet og en pointsnit af 0,2...
    Hvis de ikke har forstået at vi spiller igen om overlevelse i superligaen så ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Men - lidt bange er jeg også og det beskriver vel bedst hvor meget tiltro jeg har til klubbens ledelse.
    Ville det være bedst at ligge med 1 point d. 29. august? Måske må vi bare erkende at hvis der skal ryddes ordentligt ud i ledelse og trup, så skal det stå lysende klart for alle at der intet håbe er i OB mere med det nuværende setup.

    Comment


      Heldigvis har vi mestrene i næste kamp. Så får vi en god indsats igen. Tror sgu vi vinder ...

      Comment


        Nå, vi tabte.

        Jeg er sgu egentlig ligeglad og så alligevel ikke.

        Ved ikke om jeg skal grine eller græde og andre udtryk for, at målet er fuldt.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Altså, jo ikke mere sagtens, end at vi nu flere år i træk i kampe med nøjagtigt det her kampbillede, har haft nøjagtig det samme resultat. Vi kommer bagud, vi er ikke farlige på massevis af chancer. Modstanderne skaber nemt ubalance i vores forsvar og scorer på en langt større procentdel af deres chancer. Pres lægges der først når man er kommet bagud, fordi der ikke længere er et pres og man har et enkelt mål at jagte.

          Sådan rent mentalt, så ligner det, at OB er ret dårlige til at fokusere på den forestående opgave. Det bliver lidt sværere at have fokus nok til, at være kynisk i den enkelte situation, hvis man betragter den som en del af en lang sæson, hvor man endnu en gang underspræsterer.
          At vi for tredje gang i sæsonen kommer tilbage halv-om-halvt beviser min pointe her ovenfor. Vi begynder først at spille når vi har indset, at vi ikke har en chance.

          Lad os tage kampene een for een:

          - 2-3 mod Vendsyssel. Efter katastrofen indtræder er skaden sket, og vi slår først igen, da vi kan se nederlaget er et faktum
          - 2-2 mod Haderslev. Igen begynder vi først at præstere da vi tror vi har tabt kampen.
          - 0-1 mod Randers. Katastrofestemningen er indtrådt og de få chancer vi får sidder især, da vi ikke tror vi har chancen
          - 0-1 mod FCK. Vi går på banen og har intet at tabe, derfor præsterer vi.
          - 2-3 mod Hobro. Overtag fuldstændig uden kynisme. Igen spiller vi først for alvor efter det, da nederlaget er en realitet.

          Det er et tegn på forkert fokus og vel normalt udtryk for dårlig mandskabsbehandling?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Ville det være bedst at ligge med 1 point d. 29. august? Måske må vi bare erkende at hvis der skal ryddes ordentligt ud i ledelse og trup, så skal det stå lysende klart for alle at der intet håbe er i OB mere med det nuværende setup.
            Men problemet er at de reducerer ligaen til 12 klubber og næste sæson er vel overgangsslsin som gær det langt sværer at komme tilbage efter en nedrykning. Og hvis ikke sker noget i transfervinduer så står vi i stor nedrykningsfare. Måske strukturen kan redde os i denne sæson. Det er en farlig spil og måske en dyr pris for oprydningen, selvom det måske er det bedste på den lange bane. Men det kan betyde flere år i 1. Division.
            Svært at vide hvad er bedre. Men hvis vi får den oprydning og det koster en nedrykning så kan jeg også leve med det. Men ville være bedst at få begge: ledelsen ud og overlevelsen i ligaen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              At vi for tredje gang i sæsonen kommer tilbage halv-om-halvt beviser min pointe her ovenfor. Vi begynder først at spille når vi har indset, at vi ikke har en chance.

              Lad os tage kampene een for een:

              - 2-3 mod Vendsyssel. Efter katastrofen indtræder er skaden sket, og vi slår først igen, da vi kan se nederlaget er et faktum
              - 2-2 mod Haderslev. Igen begynder vi først at præstere da vi tror vi har tabt kampen.
              - 0-1 mod Randers. Katastrofestemningen er indtrådt og de få chancer vi får sidder især, da vi ikke tror vi har chancen
              - 0-1 mod FCK. Vi går på banen og har intet at tabe, derfor præsterer vi.
              - 2-3 mod Hobro. Overtag fuldstændig uden kynisme. Igen spiller vi først for alvor efter det, da nederlaget er en realitet.

              Det er et tegn på forkert fokus og vel normalt udtryk for dårlig mandskabsbehandling?
              Ved ikke om det er dårlig mandskabsbehandling - jeg mener mere at det er udtryk for en trup der er sammensat af spillere uden den nødvendige mentale styrke til at begå sig i topsport, når der skal præsteres. Det er udtryk for enormt dårligt menneskekendskab og forståelse af, hvordan holdmekanismer fungerer - det falder tilbage på JH og til en hvis grad KN - afhængigt af hvem der har ønsket hvilke spillere og har sagt ned til hvilke. JH må fyrres til jul hvis han ikke har hentet spillere i dette vindue der har kunnet vende skuden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Men problemet er at de reducerer ligaen til 12 klubber og næste sæson er vel overgangsslsin som gær det langt sværer at komme tilbage efter en nedrykning. Og hvis ikke sker noget i transfervinduer så står vi i stor nedrykningsfare. Måske strukturen kan redde os i denne sæson. Det er en farlig spil og måske en dyr pris for oprydningen, selvom det måske er det bedste på den lange bane. Men det kan betyde flere år i 1. Division.
                Svært at vide hvad er bedre. Men hvis vi får den oprydning og det koster en nedrykning så kan jeg også leve med det. Men ville være bedst at få begge: ledelsen ud og overlevelsen i ligaen.
                Men jeg gider efterhånden ikke følge OB mere i det her setup - så vil jeg hellere spille 1. div nogle år med en anden ledelse. At spille på denne måde og redde sig fra nedrykning år efter år er uinteressant at følge - så vil jeg hellere den totale koldstart

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Men jeg gider efterhånden ikke følge OB mere i det her setup - så vil jeg hellere spille 1. div nogle år med en anden ledelse. At spille på denne måde og redde sig fra nedrykning år efter år er uinteressant at følge - så vil jeg hellere den totale koldstart
                  Jeg misunder vitterligt AGF nogle af de sæsoner de har haft i 1. division. Ja, det gør sgu ondt at rykke ned, men de her traditionsklubber forgår sgu ikke bare pga. en nedrykning, det har AGF ikke gjort og det gør OB selvfølgelig heller ikke.

                  Og de sæsoner i 1. division har de så brugt til at få en masse succesoplevelser, fået skabt en fortælling om, at man samler sig om en klub i dyb krise, og brugt det til at komme med en anden begejstring og optimisme, når de kommer op igen.

                  Det her er simpelthen bare lorteoplevelse på lorteoplevelse. Vi har sgu ikke en gang haft noget der minder om en succesoplevelse i pokalen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Men jeg gider efterhånden ikke følge OB mere i det her setup - så vil jeg hellere spille 1. div nogle år med en anden ledelse. At spille på denne måde og redde sig fra nedrykning år efter år er uinteressant at følge - så vil jeg hellere den totale koldstart
                    Ja ville også foretrække "den totale koldstart" i sted af en "videre så". Håber bare at vi kan få en ny setup uden at betale med en nedrykning derfor. Men måske er det bare ønsketænkning...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ja ville også foretrække "den totale koldstart" i sted af en "videre så". Håber bare at vi kan få en ny setup uden at betale med en nedrykning derfor. Men måske er det bare ønsketænkning...
                      det ville naturligvis være at foretrække - men jeg tror ikke at det kommer til at ske - JH har allerede lavet så meget lort uden konsekvens, at der nok skal uhyggeligt meget til for at han bliver fyret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        det ville naturligvis være at foretrække - men jeg tror ikke at det kommer til at ske - JH har allerede lavet så meget lort uden konsekvens, at der nok skal uhyggeligt meget til for at han bliver fyret.
                        Men ham skal stå nu som Nr.1 på listen som må pakke sit tøj. Trænerteamet blev skiftet nu flere gange, nu viser alt til ham.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg misunder vitterligt AGF nogle af de sæsoner de har haft i 1. division. Ja, det gør sgu ondt at rykke ned, men de her traditionsklubber forgår sgu ikke bare pga. en nedrykning, det har AGF ikke gjort og det gør OB selvfølgelig heller ikke.

                          Og de sæsoner i 1. division har de så brugt til at få en masse succesoplevelser, fået skabt en fortælling om, at man samler sig om en klub i dyb krise, og brugt det til at komme med en anden begejstring og optimisme, når de kommer op igen.

                          Det her er simpelthen bare lorteoplevelse på lorteoplevelse. Vi har sgu ikke en gang haft noget der minder om en succesoplevelse i pokalen.
                          Lige præcis - tror at det er ved at være eneste gode løsning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            det ville naturligvis være at foretrække - men jeg tror ikke at det kommer til at ske - JH har allerede lavet så meget lort uden konsekvens, at der nok skal uhyggeligt meget til for at han bliver fyret.
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Men ham skal stå nu som Nr.1 på listen som må pakke sit tøj. Trænerteamet blev skiftet nu flere gange, nu viser alt til ham.
                            Og håber at man henter ikke kun ét nyt navn ind men kigger også til strukturer i ledelsen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              https://www.fyens.dk/sport/BundprOB-...rtikel/3276121
                              Leif er sur ....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ja

                                Comment

                                Working...
                                X