Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det skal man simpelthen? Come on. Alle angribere brænder chancer af den størrelse med jævne mellemrum. Alle fra Anders Jochumsen til Ronaldo, Harry Kane og Aguero.
    Forskellen er at Helenius aldrig score på dem *blink*

    Comment


      #62
      Tror bare at han irritere mig grænseløst meget!! Fatter ikke hvad vi, eller andre ser i ham. Hans manglende blik for spillet, lade attitude, dårlige afslutninger, løbemønstre der slet ikke stemmer over ens med hans holdkammerater og hans ja, generelle udstråling eller mangel på samme. Vi kan da godt være enige i at det ik er en 100 %, men situationen taget i betragtning, samt tidspunktet i kampen og resultatet på det tidspunkt, gør at han SKAL score på sådan en!

      /Dinjo

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
        Tror bare at han irritere mig grænseløst meget!! Fatter ikke hvad vi, eller andre ser i ham. Hans manglende blik for spillet, lade attitude, dårlige afslutninger, løbemønstre der slet ikke stemmer over ens med hans holdkammerater og hans ja, generelle udstråling eller mangel på samme. Vi kan da godt være enige i at det ik er en 100 %, men situationen taget i betragtning, samt tidspunktet i kampen og resultatet på det tidspunkt, gør at han SKAL score på sådan en!

        /Dinjo
        Tidspunkt og situation taget i betragtning gør, at det ville være ekstra rat hvis han scorede der og at man i hvert fald kan kræve at han som minimum får en kvalificeret afslutning på, der tvinger målmanden på arbejde. Så vi kan sagtens blive enige om, at det er en ekstremt ringe afslutning, men at kræve at en angriber SKAL score der, den køber jeg ikke.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
          Tror bare at han irritere mig grænseløst meget!! Fatter ikke hvad vi, eller andre ser i ham. Hans manglende blik for spillet, lade attitude, dårlige afslutninger, løbemønstre der slet ikke stemmer over ens med hans holdkammerater og hans ja, generelle udstråling eller mangel på samme. Vi kan da godt være enige i at det ik er en 100 %, men situationen taget i betragtning, samt tidspunktet i kampen og resultatet på det tidspunkt, gør at han SKAL score på sådan en!

          /Dinjo
          Jeg ser nu bestemt heller ikke det store i ham, men jeg synes ikke han er dårlig på alle de områder du nævner. Han er startet sæsonen svagt, men jeg synes egentlig han havde en fornuftig periode i foråret.

          Det jeg synes han kan (når det lykkes for ham) er, at han faktisk har et udmærket blik for spillet og medspillerne. Han kan modtage bolden med ryggen mod mål og tage den simple løsning. Ofte syntes jeg holdet spillede bedre når han var inde. Og så har afslutninger med fødderne vel historisk set været en af hans styrker.

          Men når jeg ser noget positivt i hans præstationer skyldes det til dels også, at jeg i sidste sæson (på trods af det pæne antal mål) blev SÅ træt af AKs spil. Han var i mine øjne nok vores dårligste starter med bolden (måske sammen med CN). Blev så træt af at se ham smide bolden væk med håbløse udfordringer og sløsede afleveringer, at det var befriende med angriber der spillede mere simpelt.

          Og så er jeg da enig i, at det værste ved Helenius er den lade attitude han ofte udviser. Han er bare ikke en energibombe. Og det er endnu værre at se på når det går så dårligt som det gør "for tiden".
          Last edited by Agbre; 08-08-2018, 13:53.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Tidspunkt og situation taget i betragtning gør, at det ville være ekstra rat hvis han scorede der og at man i hvert fald kan kræve at han som minimum får en kvalificeret afslutning på, der tvinger målmanden på arbejde. Så vi kan sagtens blive enige om, at det er en ekstremt ringe afslutning, men at kræve at en angriber SKAL score der, den køber jeg ikke.
            Tidspunkt og situation gør i hvert fald, at han skal ofre sig noget mere end han gør - for at få en 100% afslutning på. Det ligner nærmest at han er bange for at gå ind i bolden og/eller er bange for at det vil give en duel der kan give skrammer... Enig i at der ikke skal scores på 9 af 10 - men dem der ikke scores på - skal man som minimum kunne se ofringen i forsøget på at score.

            Comment


              #66
              Er der nogen, der har været til træningen i dag og kan fortælle lidt om skades-situationen?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Er der nogen, der har været til træningen i dag og kan fortælle lidt om skades-situationen?
                Here you go

                https://www.fyens.dk/ob/Ryan-Laursen...rtikel/3275704

                Comment


                  #68
                  Det er sgu gode nyheder med Barret!

                  Ryan skal de bare passe så meget på de kan under træning - og så fyre ham af til kampene.

                  En gentagelse af opstilling og indstilling, så tror jeg på en udesejr!

                  Comment


                    #69
                    dp

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Det er sgu gode nyheder med Barret!

                      Ryan skal de bare passe så meget på de kan under træning - og så fyre ham af til kampene.

                      En gentagelse af opstilling og indstilling, så tror jeg på en udesejr!
                      Jeg tager derned i morgen ...
                      Tror ikke i skal regne med Barrett mod Hobro, ham vil de helt sikkert være forsigtige med.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg tager derned i morgen ...
                        Tror ikke i skal regne med Barrett mod Hobro, ham vil de helt sikkert være forsigtige med.

                        Comment


                          #72
                          Jeg tror at holdet bliver i stand til at huske hvad der skal til som de viste pænt mod FCK så vi får den første sejr.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg tager derned i morgen ...
                            Tror ikke i skal regne med Barrett mod Hobro, ham vil de helt sikkert være forsigtige med.
                            Hvor du nok vil opdage, at Barrett starter mod Hobro :)

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Hvor du nok vil opdage, at Barrett starter mod Hobro :)
                              Jeg håber sgu ikke de lader Barrett forcere det, fordi han har det "fint".

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                AK prøvede at finde MJ i kampen mod Fuck. Desværre manglede den sidste skarphed, og da vi fik et kontra angreb, hvor AK ikke kunne finde MJ, så gik han i panik i stedet for, at spille chancen større. Siden holdt AK op med at forsøge at finde MJ. Ret ærgerligt, at AK er så låst på taktikken, så han glemmer, at gøre det kloge i situationen. Vores 4 mands forsvar, har set meget skidt ud, så tænker det klogeste er at fortsætte med de 3 samme bagved, også selvom 2 af dem ikke har vist Superliga standard i denne sæson - dog med pil i den rigtige retning i går. Hvem af de 3 CF'er ville du bænke?

                                Slag på tasken. Der er en kæmpe forskel på om man spiller overfor en landsholdsspiller eller Rasmus Minor.

                                Comment

                                Working...
                                X