Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvem skulle han kaste de indkast til ?
    Netop. MQ ville ikke gavne det vilde, fordi vi er ligaens dårligste på offensive dødbolde. Der skal 2-3 gode header med i pakken. Dog er han god på defensive dødbolde. Men omvendt kan man jo også sige at vi under alle omstændigheder skal forstærke hovedspillet i forsvaret og angrebet.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Netop. MQ ville ikke gavne det vilde, fordi vi er ligaens dårligste på offensive dødbolde. Der skal 2-3 gode header med i pakken. Dog er han god på defensive dødbolde. Men omvendt kan man jo også sige at vi under alle omstændigheder skal forstærke hovedspillet i forsvaret og angrebet.
      Enig. Men hele humlen er at det er en spiller med en spidskompetence. Og dem har vi ikke mange af

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvem skulle han kaste de indkast til ?
        Helenius selvfølgelig. Har har vist han kan ramme den med låget. Han skal bare lære ikke at lukke øjnene når bolden kommer.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Men hele humlen er at det er en spiller med en spidskompetence. Og dem har vi ikke mange af
          vi har en,som er 17 år. Ham har fart, men fysisk udfordret i sagens natur.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Helenius selvfølgelig. Har har vist han kan ramme den med låget. Han skal bare lære ikke at lukke øjnene når bolden kommer.
            Helenius kan ikke heade, han mangler fysik, timing og teknik. Den med at lukke øjner får mig til at tænke at Helinus burde skifte til goalbold.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Helenius kan ikke heade, han mangler fysik, timing og teknik. Den med at lukke øjner får mig til at tænke at Helinus burde skifte til goalbold.
              Men han blev da købt som bla nikkende målscorer. Kan KEP mon lære at ramme målet bedre end Helenius for tiden. Der mangler en header.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Men han blev da købt som bla nikkende målscorer. Kan KEP mon lære at ramme målet bedre end Helenius for tiden. Der mangler en header.
                Ved ikke om det specifikt blev udtalt da han blev hentet. Det har "altid" været kendt, at Helenius på trods af sine højde ikke er vildt farlig i luften.

                Derudover er det en overdrivelse, at han ikke kan heade. Jeg synes han er blevet bedre til det end tidligere og har vidst også scoret mindst et par med hovedet i OB indtil nu.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Ved ikke om det specifikt blev udtalt da han blev hentet. Det har "altid" været kendt, at Helenius på trods af sine højde ikke er vildt farlig i luften.

                  Derudover er det en overdrivelse, at han ikke kan heade. Jeg synes han er blevet bedre til det end tidligere og har vidst også scoret mindst et par med hovedet i OB indtil nu.
                  Kasper Larsen i det centrale forsvar og så med frem ved dødbolde kunne være en god del løsning. Som ungdomspiller var han suveræn i hovedspillet, fik han ikke også scoret et par mål for os til sidst før skiftet.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Kasper Larsen i det centrale forsvar og så med frem ved dødbolde kunne være en god del løsning. Som ungdomspiller var han suveræn i hovedspillet, fik han ikke også scoret et par mål for os til sidst før skiftet.
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kasper-larsen/

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Ved ikke om det specifikt blev udtalt da han blev hentet. Det har "altid" været kendt, at Helenius på trods af sine højde ikke er vildt farlig i luften.

                      Derudover er det en overdrivelse, at han ikke kan heade. Jeg synes han er blevet bedre til det end tidligere og har vidst også scoret mindst et par med hovedet i OB indtil nu.
                      Jeg ved ikke hvad du kalder hans forsøg i sidste minut mod FCK. Den skal en angriber score på 9 af 10 gange. Tror Helenius ville score en af 10.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jeg ved ikke hvad du kalder hans forsøg i sidste minut mod FCK. Den skal en angriber score på 9 af 10 gange. Tror Helenius ville score en af 10.
                        Hvor har du fra at en angriber skal score på den chance 9 ud af 10 gange? Rent gæt?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Hvor har du fra at en angriber skal score på den chance 9 ud af 10 gange? Rent gæt?
                          Er i gode venner privat eller? Altså, den chancen skal man bare score på som angriber i superligaen, færdig slut! Jeg kunne med lukkede øjne, have sneglet den ind med dilleren!!!! Han er blottet for alt hvad der gør en angriber farlig. Ser ham ikke som en del af fremtidens OB. Han er en hængemule på banen og ligner en der konstant ikke ønsker at være her, der eller nogle steder hvor der skalarbejdes for at score mål!

                          /Dinjo

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Jeg ved ikke hvad du kalder hans forsøg i sidste minut mod FCK. Den skal en angriber score på 9 af 10 gange. Tror Helenius ville score en af 10.
                            Det var en stor chance - og han burde have ramt den bedre, helt klart.

                            Igen er det bare en overdrivelse, at man skal score på 9 ud af 10 af dem. Det er noget man ofte siger når der er store chancer (overdrivelse fremmer forståelsen), men der bliver altså brændt mange chancer af den størrelse i "topfodbold". Vil sige, at en god angriber (god med hovedet) scorer på ca. hver anden af dem.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                              Er i gode venner privat eller? Altså, den chancen skal man bare score på som angriber i superligaen, færdig slut! Jeg kunne med lukkede øjne, have sneglet den ind med dilleren!!!! Han er blottet for alt hvad der gør en angriber farlig. Ser ham ikke som en del af fremtidens OB. Han er en hængemule på banen og ligner en der konstant ikke ønsker at være her, der eller nogle steder hvor der skalarbejdes for at score mål!

                              /Dinjo
                              Nej, jeg er ikke gode venner med Helenius. Jeg håber faktisk vi kan sælge ham (men det kan vi næppe), og jeg er også træt af hans attitude. Men det ændrer ikke ved at det her ikke var en chance man scorer 9 ud af 10 gange på (man scorer én ud af fire gange på den, sådan statistisk set). Du kunne evt. prøve med nogle lidt mere overbevisende argumenter end en latterlig konspiration.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                                Er i gode venner privat eller? Altså, den chancen skal man bare score på som angriber i superligaen, færdig slut! Jeg kunne med lukkede øjne, have sneglet den ind med dilleren!!!! Han er blottet for alt hvad der gør en angriber farlig. Ser ham ikke som en del af fremtidens OB. Han er en hængemule på banen og ligner en der konstant ikke ønsker at være her, der eller nogle steder hvor der skalarbejdes for at score mål!

                                /Dinjo
                                Det skal man simpelthen? Come on. Alle angribere brænder chancer af den størrelse med jævne mellemrum. Alle fra Anders Jochumsen til Ronaldo, Harry Kane og Aguero.

                                Comment

                                Working...
                                X