Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning i dag 4/8 (hvem starter måske og hvem gør ikke)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning i dag 4/8 (hvem starter måske og hvem gør ikke)

    Fan-info (ja jeg synes det er sjovt at have styr på hvad der i OB, på trods af at jeg ikke er fan ... Ådalen er også bare et fedt område :) ).

    Desler starter ikke.
    Julius ligner en der er meget tæt på at starte.
    Casper Nielsen ser ud til at starte.

    Marco Lund og Yao er også langt væk

    Julius og Casper virkede ret centrale i dødboldene og Desler, Lund og Yao deltog slet ikke.

    Jeg så ikke Thomasen, men var der kun de sidste 15.

    Alt andet er vist som forventet, kommenterer kun på det der stikker ud.

    Et enkelt forbehold, Ryan Johnson tog sig til lysken et par gange ... men det kan også bare være en vane da han ofte har problemer.

    (det er lidt svært at sige noget med sikkerhed, da der var mere end 11 med til dødboldene til sidst ... men jeg vil mene at de centrale aktører på dødbolde kommer til at starte)
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Men hvad er dit bud på start 11^ ?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Men hvad er dit bud på start 11^ ?
      Jeg nåede ikke at se noget 11 vs 11, men det er der heller ikke spillere nok til.

      Men det er vist bare at udelukke ...

      AK - Jørgensen
      Kløve - Drachmann - Tverskov - Greve/Julius (umiddelbart lignede det, at Julius var mere involveret i dødboldene)
      Barrett - Ludwig - Kenneth Emil - Ryan (hvis kroppen vil).
      Grytebust
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg nåede ikke at se noget 11 vs 11, men det er der heller ikke spillere nok til.

        Men det er vist bare at udelukke ...

        AK - Jørgensen
        Kløve - Drachmann - Tverskov - Greve/Julius (umiddelbart lignede det, at Julius var mere involveret i dødboldene)
        Barrett - Ludwig - Kenneth Emil - Ryan (hvis kroppen vil).
        Grytebust
        Sagde du ikke at Casper måske startede? Syntes Kløve trænger til en tur på bænken

        Comment


          #5
          Jeg så træningen i torsdag, og syntes det ligner følgende:

          JT. KEP. AL.
          MD. CN. JD. JE. JB.
          AK. RF.

          dog skal det siges at Ryan ikke deltog i træningen, men hvis han er klar, kan det godt være han starter i stedet for Desler.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
            Jeg så træningen i torsdag, og syntes det ligner følgende:

            JT. KEP. AL.
            MD. CN. JD. JE. JB.
            AK. RF.

            dog skal det siges at Ryan ikke deltog i træningen, men hvis han er klar, kan det godt være han starter i stedet for Desler.
            Tak

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sagde du ikke at Casper måske startede? Syntes Kløve trænger til en tur på bænken
              Som sagt er det svært når jeg ikke har set dem spille med opstilling.
              Synes bare ikke dødboldene tydede på 3-5-2, da både Greve, Kløve, Casper N og Julius var involveret i dem.
              Ved 3-5-2 er der ikke ret mange af dem der kan starte.

              Det svære er at der er 4 fløje, og 3 af de 4 var ret involverede men kun 2 kan spille :D.

              Kløve så mest central ud og Greve nok lidt mindre (Julius og Casper var begge ret meget med), så for mig at se virker Kløve som en starter, men for en mere sikker analyse skal jeg bruge mere træningstid (må jo komme derned tidligere :D ).

              Hvis Ryans krop virker søndag, så er jeg sikker på at han starter.
              3-5-2 virker ikke logisk, når så mange fløje var involveret i dødboldene.
              Kløve og Julius er mine gæt på fløjene, men det kan sagtens ende med Casper og ikke Julius.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Som sagt er det svært når jeg ikke har set dem spille med opstilling.
                Synes bare ikke dødboldene tydede på 3-5-2, da både Greve, Kløve, Casper N og Julius var involveret i dem.
                Ved 3-5-2 er der ikke ret mange af dem der kan starte.

                Det svære er at der er 4 fløje, og 3 af de 4 var ret involverede men kun 2 kan spille :D.

                Kløve så mest central ud og Greve nok lidt mindre (Julius og Casper var begge ret meget med), så for mig at se virker Kløve som en starter, men for en mere sikker analyse skal jeg bruge mere træningstid (må jo komme derned tidligere :D ).

                Hvis Ryans krop virker søndag, så er jeg sikker på at han starter.
                3-5-2 virker ikke logisk, når så mange fløje var involveret i dødboldene.
                Kløve og Julius er mine gæt på fløjene, men det kan sagtens ende med Casper og ikke Julius.
                ok. Er heller ikke nemt for JM at skulle vælge imellem så mange middelmådige spillere med forholdsvis lige niveau og spidskompetencer

                Comment


                  #9
                  Behøves du da gøre opmærksomt på flere gange at du ikke er fan af klubben mere ? :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    ok. Er heller ikke nemt for JM at skulle vælge imellem så mange middelmådige spillere med forholdsvis lige niveau og spidskompetencer
                    Det er helt sikkert ikke et nemt valg, men de 4 spillere er dog ret forskellige ... det handler vel om hvilke typer han foretrækker.
                    Last edited by Entusiastens; 04-08-2018, 15:37.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Behøves du da gøre opmærksomt på flere gange at du ikke er fan af klubben mere ? :)
                      Der kan være folk der ikke har set det, så det er bare for ikke at skulle stå på mål for noget ... som fan :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Der kan være folk der ikke har set det, så det er bare for ikke at skulle stå på mål for noget ... som fan :).
                        Ville måske være nemmere bare at skrive det i en signatur nederst så det står der hver gang. Så får du dit budskab ud

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ville måske være nemmere bare at skrive det i en signatur nederst så det står der hver gang. Så får du dit budskab ud
                          Det har du ret i ... har aldrig brugt de der signaturer.
                          Men ja.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det har du ret i ... har aldrig brugt de der signaturer.
                            Men ja.
                            Pænt nemt at lave. Tager 2 minutter

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Pænt nemt at lave. Tager 2 minutter
                              Test
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X