Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion Månedens Spiller - Juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion Månedens Spiller - Juli

    I denne sæson vil vi selvfølgelig blive ved med at kåre Månedens Spiller, men det kommer til at ske i et nyt format denne gang. Vi har kastet os over at gøre det på video, så her den første gang vil der være nogle begynderfejl, som vi vil få rettet op på til næste gang.

    http://obstruktion.dk/maanedens-spiller-juli/

    #2
    Hej Obstruktion.

    Jeg sætter stor pris på jeres arbejde. Til at begynde med vil jeg sige tommel op for jeres fynske accent. Derefter vil jeg give et godt råd. Jeg ved godt, jeg har sagt det før. Men det er altså en skam, at I ikke vender kameraet om.

    Fortsæt jeres store arbejde, det er altid rart med indhold om OB.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
      Hej Obstruktion.

      Jeg sætter stor pris på jeres arbejde. Til at begynde med vil jeg sige tommel op for jeres fynske accent. Derefter vil jeg give et godt råd. Jeg ved godt, jeg har sagt det før. Men det er altså en skam, at I ikke vender kameraet om.

      Fortsæt jeres store arbejde, det er altid rart med indhold om OB.
      Vi er klar over den. Det var en forglemmelse.

      Comment


        #4
        Godt stykke arbejde. Måske jeg ikke har fulgt helt med her i ferien, men hvordan bliver månedens spiller kåret? Er det redaktionen hos jer, som beslutter det?

        Ligesom Liam takker jeg også for den tykke accent. Som eksil fynboer, så er det sgu altid sukker for ørene med sådan en fin accent. :-)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Godt stykke arbejde. Måske jeg ikke har fulgt helt med her i ferien, men hvordan bliver månedens spiller kåret? Er det redaktionen hos jer, som beslutter det?

          Ligesom Liam takker jeg også for den tykke accent. Som eksil fynboer, så er det sgu altid sukker for ørene med sådan en fin accent. :-)
          Det er bare os selv, der tager det store ansvar på vores skuldre, og vælger ham, vi synes, skal være Månedens Spiller :-)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Det er bare os selv, der tager det store ansvar på vores skuldre, og vælger ham, vi synes, skal være Månedens Spiller :-)
            Også den rigtige beslutning

            Comment

            Working...
            X