Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    At vise utilfredsheden med hvordan en klub af OB's "størrelse" bliver drevet, er vist ikke et sekund for tidligt...

    Comment


      #32
      Nu begynder det at ligne noget. Denne beskrevne aktion kunne jo starte mod FCK ? Ingen grund til at vente mere. Til sidst er det for sent,
      også kan vi til frem til lokalopgør mod Tarup Pårup i divisionerne.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
        Nu begynder det at ligne noget. Denne beskrevne aktion kunne jo starte mod FCK ? Ingen grund til at vente mere. Til sidst er det for sent,
        også kan vi til frem til lokalopgør mod Tarup Pårup i divisionerne.
        Jamen du giver bare los...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvor mange ultras er der lige omkring OB, som skulle kunne stå for dette? Er det ikke også en anelse tidlige efter tre(!) kampe med en ny træner..? Havde da givet langt mere mening i slutningen af sidste sæson.
          Nu er det jo JH og den øvre ledelse der er utilfredshed med ikke træneren ( endnu ) .
          Det giver god mening at protestere især i en kamp mod FCK .
          Men desværre klingede det vildt hult sidst med “ JH eller os “ det døde jo da der kom en og sagde fy !
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
            Nu begynder det at ligne noget. Denne beskrevne aktion kunne jo starte mod FCK ? Ingen grund til at vente mere. Til sidst er det for sent,
            også kan vi til frem til lokalopgør mod Tarup Pårup i divisionerne.
            Det er 4. kamp under et nyt trænerteam, transfervinduet er ikke lukket og kampen søndag er chancen at komme til mindst et skridt ud af et lorte sæsonstart. Det er en situation hvor vi skulle stå tilsammen med eneste mål: nemlig at støtte drengene på banen og give de ekstraprocenter de vil har brug for søndag. Synes det er ikke øjeblikket hvor man skulle fremhæve intern kabale og strid.
            (Og er alt andet end fan af JH).
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det er 4. kamp under et nyt trænerteam, transfervinduet er ikke lukket og kampen søndag er chancen at komme til mindst et skridt ud af et lorte sæsonstart. Det er en situation hvor vi skulle stå tilsammen med eneste mål: nemlig at støtte drengene på banen og give de ekstraprocenter de vil har brug for søndag. Synes det er ikke øjeblikket hvor man skulle fremhæve intern kabale og strid.
              (Og er alt andet end fan af JH).
              Jeg synes også han skal have vinduet ud, men hvis han lander Rømers bror, Michael Lumb, Jeppe Kjær og Tauber eller lignende, så er vi fucked.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                Nu begynder det at ligne noget. Denne beskrevne aktion kunne jo starte mod FCK ? Ingen grund til at vente mere. Til sidst er det for sent,
                også kan vi til frem til lokalopgør mod Tarup Pårup i divisionerne.
                Det ville jeg faktisk gerne se det opgør. Lad os bare få fynske lokalbrag. Det ville nok give flere tilskuere på lægterne.

                Comment


                  #38
                  Er der nogle der har fribilletter til på søndag? Jeg vil gerne tage mine 2 drenge med.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er 4. kamp under et nyt trænerteam, transfervinduet er ikke lukket og kampen søndag er chancen at komme til mindst et skridt ud af et lorte sæsonstart. Det er en situation hvor vi skulle stå tilsammen med eneste mål: nemlig at støtte drengene på banen og give de ekstraprocenter de vil har brug for søndag. Synes det er ikke øjeblikket hvor man skulle fremhæve intern kabale og strid.
                    (Og er alt andet end fan af JH).
                    Enig.

                    Comment


                      #40
                      Det bliver en kamp hvor der kommer mange FCK-fan på stadion.
                      Jeg så gerne at det blev en kamp med hysterisk opbakning til spillerne. Masser af stemning og opmuntrende tilråb - "kom igen" og den slags.
                      Men hvis der var nogle der medbragte "JH eller os" og hev det op de sidste 5 minutter hvis intet havde nyttet noget og alt stadig sejlede rundt i tynd leverpostej, ville det være ekstra fedt.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg hørte til dem der umiddelbart blev meget glad for fyringen af LO og Kim. Men dengang kunne jeg jo heller ikke forestille mig den elendighed der skulle komme efter sølvmedaljer-teamet.
                        Først Thomas Christensen i vel hele halvandet år, så efter "en meget grundig sondering og proces" Poul Hansen nogle måneder og derefter Jesper Hansen, år efter år efter år efter år.
                        Vågn op, Niels.
                        Ja der var mange der ikke læste mellem linierne, når der blev renset ud og meldt ud at vi skulle have flere spillere med fynsk identitet. Altså det var jo sole klart at man ville skære i budgettet, og det blev endda også meldt klart ud. Men der var mange der dengang faldt for snik snak og ord om fynsk identitet. Nu er vi drænet for kvalitet og har intet der ligner OB identitet. Det er et skønt miskmask af puha.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg springer denne kamp over. Gider hverken at se den på stadion eller på tv.

                          Men efter at have set Kløve være elendig igen og Greve ikke meget bedre er der nød til at ske noget i start 11

                          Tver KEP Lund
                          Ryan Drachmann Casper JBL
                          JJ Eske
                          AK
                          Jeg håber vi stiller op med følgende

                          Buffon
                          Versaljko Pepe Kjær Bellerin
                          Messi Eriksen Pogba Ronaldo
                          Mathias Jørgensen Zlatan

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                            Ja der var mange der ikke læste mellem linierne, når der blev renset ud og meldt ud at vi skulle have flere spillere med fynsk identitet. Altså det var jo sole klart at man ville skære i budgettet, og det blev endda også meldt klart ud. Men der var mange der dengang faldt for snik snak og ord om fynsk identitet. Nu er vi drænet for kvalitet og har intet der ligner OB identitet. Det er et skønt miskmask af puha.
                            Fynsk identitet .... OB identitet .... same??

                            I think not...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                              Jeg håber vi stiller op med følgende

                              Buffon
                              Versaljko Pepe Kjær Bellerin
                              Messi Eriksen Pogba Ronaldo
                              Mathias Jørgensen Zlatan
                              Hvis de trækker en OB trøje over hovedet taber de jo også....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Fynsk identitet .... OB identitet .... same??

                                I think not...
                                Jeg forstår ikke helt dit indlæg. Er det fordi du konkludere at jeg mener at OB og Fynsk identitet er den samme ting ?

                                Comment

                                Working...
                                X