Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCK

    Jeg springer denne kamp over. Gider hverken at se den på stadion eller på tv.

    Men efter at have set Kløve være elendig igen og Greve ikke meget bedre er der nød til at ske noget i start 11

    Tver KEP Lund
    Ryan Drachmann Casper JBL
    JJ Eske
    AK

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg springer denne kamp over. Gider hverken at se den på stadion eller på tv.

    Men efter at have set Kløve være elendig igen og Greve ikke meget bedre er der nød til at ske noget i start 11

    Tver KEP Lund
    Ryan Drachmann Casper JBL
    JJ Eske
    AK
    Vi skal have en til at ligge tæt på Bjelland. Frygter damen krøller KEP og Ludwig helt sammen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Vi skal have en til at ligge tæt på Bjelland. Frygter damen krøller KEP og Ludwig helt sammen.
      Jeg frygter Fischer og Falk

      Tror vi taber 2-0

      Comment


        #4
        Vi taber 5-0

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg frygter Fischer og Falk

          Tror vi taber 2-0
          Tjaa .. ballondyr , ny Mascot , ny indløbsmusik , leflen for fans med stoltheden over at have kasseret den kiksede trøje og tilbagevenden til striber og Carlsberg Corner v.2,0 virkede ikke mod Sønderjyske . Tror også vi taber både på
          banen og tribunen .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg frygter Fischer og Falk

            Tror vi taber 2-0
            Same. Fischer kommer til at gøre så ondt på os, hvis vi insisterer på at sætte bolden på spil, og give så meget plads den anden vej.

            Jeg ville gå med en 4-1-4-1 med Drachmann som 6er og Tverskov liggende centralt på midtbanen, hvor han tage nogle mandsopdækningsopgaver alt efter, hvor vi har problemer på banen. Pak lortet centralt og spil på nogle omstillinger med AK de første 60-65 og Mathias resten af kampen, hvis vi kan holde styr på det så længe.

            Comment


              #7
              Jeg tænker noget 3-6-1 med masser af løbestærke spillere med lidt fart og power.
              Bryde bolden højt oppe for spille med dem kan vi ikke i vores tilstand

              Comment


                #8
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-og-lars-olsen

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg springer denne kamp over. Gider hverken at se den på stadion eller på tv.

                  Men efter at have set Kløve være elendig igen og Greve ikke meget bedre er der nød til at ske noget i start 11

                  Tver KEP Lund
                  Ryan Drachmann Casper JBL
                  JJ Eske
                  AK
                  Det er afgørende at Skov, Falk og Fischer ikke får lov til at blive retvendt, så Ryan og CN SKAL være klar! Julius kunne sagtens være med, som et konstant irritationsmoment i deres opspil, enig.

                  Den her handler om fysik, vilje, galskab og mod!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
                    Tragisk at NT taler om at styrke det sportslige - du har fejlet Hr Leasy

                    Comment


                      #11
                      Jeg regner med at vi for høvl..! Så kan jeg kun blive positivt overrasket..

                      Comment


                        #12
                        Men KEP har jo historisk ret. OB har i årevis spillet som forvandlet bedre mod de bedste hold. FCK er vel bedre på alle pladser, men det er ikke et homogent hold i rytme og kan både rystes og miste to point.
                        Selvfølgelig er FCK storfavorit - ikke mindst efter de to holds seneste indsats. Jeg er sikker på der kommer 3-6 mål og håber de bliver ligeligt fordelt.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Jeg frygter desværre også høvl. AaB var ikke skarpe igår, langt fra, men FCK så uhyggelige ud i perioder. Hvis vi møder op til kampen, i nogenlunde den forfatning som vi har gjort hidtil, ja.... Så står vi nok med minimum 10 indkasserede mål efter 4 kampe og stadig kun ét point.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Tragisk at NT taler om at styrke det sportslige - du har fejlet Hr Leasy
                            Jeg hørte til dem der umiddelbart blev meget glad for fyringen af LO og Kim. Men dengang kunne jeg jo heller ikke forestille mig den elendighed der skulle komme efter sølvmedaljer-teamet.
                            Først Thomas Christensen i vel hele halvandet år, så efter "en meget grundig sondering og proces" Poul Hansen nogle måneder og derefter Jesper Hansen, år efter år efter år efter år.
                            Vågn op, Niels.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Vågn op, Niels.
                              Bør smides ud på stiften som et kæmpe banner mod FCK - " VÅGN OP NIELS - ELLER ER DU OGSÅ LULLET I SØVN "

                              Comment

                              Working...
                              X