Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ludwig med en redning. Blokerer i didste øjeblik.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Jeg tror nu stadig på at Drachman og de nye trænere plus MJ skal sikre os mindst uafgjort... det bliver bedre i anden halvleg.!?!
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        AK virker oplagt - dejligt at se ( jeg er normalt ikke fan fordi han gemmer sig og arbejder for lidt)

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ludwig med en redning. Blokerer i didste øjeblik.
          Det var nu bare Randers spilleren, der ramte bolden helt skævt. Ludwig rørte den ikke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg tror nu stadig på at Drachman og de nye trænere plus MJ skal sikre os mindst uafgjort... det bliver bedre i anden halvleg.!?!
            Problemet er ikke trænerne, men kvaliteten af truppen.

            Comment


              #36
              Vi spiller ELENDIGT

              Comment


                #37
                I know, men det viste grafikken

                Comment


                  #38
                  9 afslutninger inden for rammen 6 mål imod OB i sæsonen
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Problemet er ikke trænerne, men kvaliteten af truppen.
                    Absolut. Men de kan da bedre end nu. Jeg har optimist - endnu
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Det var nu bare Randers spilleren, der ramte bolden helt skævt. Ludwig rørte den ikke
                      O.k., men det er svært at se med sådan et lorte sort net fremad øjnene.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Absolut. Men de kan da bedre end nu. Jeg har optimist - endnu
                        Hvis vi bare henter nogle flere middelmådige danskere i Superligaen, så skal det nok blive godt.

                        #FullOnBrexit

                        Comment


                          #42
                          Man må sige vi spiller iderigt , agressivt og direkte i vores offensiv :-()
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Absolut. Men de kan da bedre end nu. Jeg har optimist - endnu
                            Jeg har sagt det før. Vi kommer til at ligge 13-16 i en stor del af sæsonen. Oprykkerne er fornuftige i år. Jeg forstår ikke at folk tror at et hold som blev 10 sidste sæson, som oven i købet er let svækket i en stærkere liga skulle kl large det bedre. Jeg håber ligesom dig, men fakta taler i mod.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              9 afslutninger inden for rammen 6 mål imod OB i sæsonen
                              Mon ikke vi sælger Gryte for 500.000 inden så længe?

                              Comment


                                #45
                                Nej hvor er det lavt niveau, denne Superliga... Og OB har glemt alt om pasninger i sommerferien. Nej det er skidt at se på.

                                Comment

                                Working...
                                X