Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad sagde han? Var han forbandet men så mange gode momenter?
    Han manglede at bruge forbandet, ellers var det i den dur.

    "vi har fortjent mere" "det er vanvittigt vi er bagud" "vi havde flest chancer" "hvis bare Mathias havde scoret".

    Jeg tror ikke der er nogen der er uenig med mig i at OB skabte stort set intet, en 50/50 til Mathias og så et par kvarte chancer ... det var vel det.
    Så kan man sige at Randers er kedelige og det synes jeg da også som tilskuer, men det det er OB nu også ... der mangler individuel kvalitet og med et svækket forsvar er I i store problemer.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Jeg forudser da også bedre tider, men jeg havde forventet en lang omstillingsperiode, så i det lys er en sløv start ikke overraskende.
      Ja. Man stillede et hold tilsammen for en spillemåde som aldrig fungerede med de spillere man hentede. Det er vel et større stykke arbejde at skabe et fodboldhold ud af denne flok boldbesiddelse-light-spillere end vi håbte. Med JJT, som står for kreativitet, og CN, som mangler som midtbane-kriger, ude på samme tidspunkter er det bare for tyndt. Når der dukker også Kløve ned i tre kampe i træk, så er det vel ikke overraskende at det går så galt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Spændende at se om JH mærker varmen og går ud og henter ny spiller i næste uge. Men han skal satme være god for at dette hold skal se gode ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg forudser da også bedre tider, men jeg havde forventet en lang omstillingsperiode, så i det lys er en sløv start ikke overraskende.
          Det er da også en fair holdning.

          For mit vedkommende handler det primært om det der omgiver trænerne, og så længe der ingen form for ændringer eller selvindsigt indfinder sig i den del af klubben, så tror jeg ikke på det her projekt. Jeg er ikke i tvivl om, at Kent og Bredal er nogle dygtige trænere der under de rette omstændigheder vil kunne få succes i OB. Jeg er ikke i tvivl om, at Michelsen og HH er nogle dygtige trænere der under de rette omstændigheder vil kunne få succes i OB.

          Men så længe at OB opererer med en så bedaget og snæversynet tilgang til moderne sportslig ledelse, og folk som Thorborg, TC og andre jakkesætstyper der grundlæggende ikke har forstand på fodbold, mener at de skal have fingrene nede i sportslige beslutninger (Det sportslige udvalg ), så har jeg ingen tiltro til, at OB kommer til at tage nogle nævneværdige skridt fremad. Man kan prøve at sælge os en historie om forandringens sommer, fynsk identitet og bla bla bla, men så længe at den øverste ledelse ikke vil vise deres ansigt, tale til folk i øjenhøjde og delagtiggøre os i, hvor vi er på vej hen, så vil det i sidste ende altid være forlorent, og det vil ikke kunne oparbejde den optimisme og tro på tingene der skal til.

          Mentaliteten i Odense Boldklub er stadig pilrådden helt fra toppen af, og det er der desværre nok ikke nogen træner der kan ændre på.

          Comment


            Fyy Fannen så hedder det FCK Hobro og FCM i de næste 3 kampe, muligheden for top 6 kan hurtig være væk.

            Syntes bare i vores situation at vi skulle have handlet hurtigere med hensyn til spillerindkøb, bange for vi forsætter den negative spiral.

            Der kan gå mange kampe inden nye spillere er på plads, også kan løbet være kørt for denne sæson

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Spændende at se om JH mærker varmen og går ud og henter ny spiller i næste uge. Men han skal satme være god for at dette hold skal se gode ud
              Tjaa så er det bare om man skal frygte han køber ind ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Ja, det er da lidt pudsigt ... han gentog det endda.
                Jeg tror så ikke vi bruger samme definition på undskyldning. De kom hurtigt foran, de scorede, vi gjorde ikke. Så er der sgu ikke mange trænere, der kan gennemgå en kamp uden det åbenbart er en masse "undskyldninger".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Tjaa så er det bare om man skal frygte han køber ind ?
                  Drachmann syntes jeg har været fin og lyder helt klart som et Michelsen ønske. Gerne mere af det.

                  Men hvem gider til OB? Specielt nu med den lorte start. Og det vil bare blive værre og værre for hver weekend her i transfervinduet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Spændende at se om JH mærker varmen og går ud og henter ny spiller i næste uge. Men han skal satme være god for at dette hold skal se gode ud
                    En ny er slet ikke nok. Der mangler vindertype, kvalitet og kreative typer. Mindst 3 til start 11 hvis holdet skal kunne komme i top 6. Det kræver dog indkøb af en ny kaliber og fra en hylde som ikke findes i JHs univers.
                    Glæder mig til når de udmeldte top 6 som ambitionen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      En ny er slet ikke nok. Der mangler vindertype, kvalitet og kreative typer. Mindst 3 til start 11 hvis holdet skal kunne komme i top 6. Det kræver dog indkøb af en ny kaliber og fra en hylde som ikke findes i JHs univers.
                      Glæder mig til når de udmeldte top 6 som ambitionen.
                      Ved godt at 1 ikke er nok. Men nu snakkede jeg om hvad der evt kunne ske i næste uge.. Ikke hvad der skal ske resten af vinduet.
                      For ja. Der skal 3 til af stor klasse før vi kan rykke os.

                      Men Thorborg vil ikke og JH kan ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Drachmann syntes jeg har været fin og lyder helt klart som et Michelsen ønske. Gerne mere af det.

                        Men hvem gider til OB? Specielt nu med den lorte start. Og det vil bare blive værre og værre for hver weekend her i transfervinduet
                        Man kan også være bange for at det bliver endnu sværere at tiltrække kvaltites spillere, hvis resultaterne nærmere peger på nedrykning end top 6.

                        Så er det den store tegnebog der skal frem eller spiller med 1. divisions niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Jeg tror så ikke vi bruger samme definition på undskyldning. De kom hurtigt foran, de scorede, vi gjorde ikke. Så er der sgu ikke mange trænere, der kan gennemgå en kamp uden det åbenbart er en masse "undskyldninger".
                          Interviewet kan ses/høres her:
                          https://www.fyens.dk/sport/Michelsen...rtikel/3273461

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Man kan også være bange for at det bliver endnu sværere at tiltrække kvaltites spillere, hvis resultaterne nærmere peger på nedrykning end top 6.

                            Så er det den store tegnebog der skal frem eller spiller med 1. divisions niveau.
                            ja det bliver ikke billigere at tiltrække spillere , hvilket også kunne ses i den kongeløn man blev nød til at tilbyde en elendighed som Helenius .

                            Så længe der ikke har været fremgang i truppens kvalitet under JH så bliver det ikke let at bilde nogle gode spillere ind at vi er på rette vej og der er troværdighed i procjektet .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              ja det bliver ikke billigere at tiltrække spillere , hvilket også kunne ses i den kongeløn man blev nød til at tilbyde en elendighed som Helenius .

                              Så længe der ikke har været fremgang i truppens kvalitet under JH så bliver det ikke let at bilde nogle gode spillere ind at vi er på rette vej og der er troværdighed i procjektet .
                              Jo jo men SFÅ har jo OB til ca. en 5 plads. Kan de tage fejl igen igen igen? Jo på et tidspunkt får de ret når vi er rykket ud. Det nuværende JH setup kommer aldrig til at lykkedes. Man kunne jo håbe, at NT bliver gjort opmærksom på at der skal flere penge til. Håber han er i samtale med kandidater, men tvivler stærkt fordi det naturligvis skulle være sket før Kent blev fyret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Jo jo men SFÅ har jo OB til ca. en 5 plads. Kan de tage fejl igen igen igen? Jo på et tidspunkt får de ret når vi er rykket ud. Det nuværende JH setup kommer aldrig til at lykkedes. Man kunne jo håbe, at NT bliver gjort opmærksom på at der skal flere penge til. Håber han er i samtale med kandidater, men tvivler stærkt fordi det naturligvis skulle være sket før Kent blev fyret.
                                SFÅ , Stiften , Tøfting og diverse eksperter udstiller deres ekspertise og indsigt i kvaliteten af OB’s trup hver sæson når de skyder OB til at have top 6 berettigelsen , nogle endda top 4 sidste sæson ;-) .

                                Samtidig peger de fingre af os sammen med JH og mener vi er krævende ;-)

                                mit ønske var jo at ledelsen sendte JH ned med fyrreseddelen til KN og derefter kaldte ham ind og gav ham en fyrreseddel .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X