Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - SønderjyskE - Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det kan da vist kun være fordi, at Martin Davidsen har en finger med i spillet.
    Davidsen er ikke længere OB fan. Han er en objektiv journalist har han udtalt(noget i den stil)
    Og så er han ikke ansat ved tipsbladet

    Så det tvivler jeg på. Tror bare vi er vidne til en succes historie her for en gangs skyld

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Davidsen er ikke længere OB fan. Han er en objektiv journalist har han udtalt(noget i den stil)
      Og så er han ikke ansat ved tipsbladet

      Så det tvivler jeg på. Tror bare vi er vidne til en succes historie her for en gangs skyld
      Jeg forstår godt hvorfor han siger det, og det skal han sige med det job han har, og SFÅ er et uafhængigt medie og de er ikke OB fans, men hvis man kender lidt til deres historie - så har de godt nok svært ved at overbevise mig. Du kan ikke bare slukke dine følelser på den måde.

      Lyt bare til nogle SFÅ’s første afsnit, hvor de husker tilbage til bedste udebaneture osv. Hvor de blandt andet er i udlandet, det stråler jo ud af dem hvor store fans/tilhængere de er, eller se på nogle af MD’s videoer, hvor han er i sit hjem, hvor der hænger OB trøjer på væg og loft. Mig narre han ikke, men jeg har fuld forståelse for at de skal melde det ud. 😊

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg forstår godt hvorfor han siger det, og det skal han sige med det job han har, og SFÅ er et uafhængigt medie og de er ikke OB fans, men hvis man kender lidt til deres historie - så har de godt nok svært ved at overbevise mig. Du kan ikke bare slukke dine følelser på den måde.

        Lyt bare til nogle SFÅ’s første afsnit, hvor de husker tilbage til bedste udebaneture osv. Hvor de blandt andet er i udlandet, det stråler jo ud af dem hvor store fans/tilhængere de er, eller se på nogle af MD’s videoer, hvor han er i sit hjem, hvor der hænger OB trøjer på væg og loft. Mig narre han ikke, men jeg har fuld forståelse for at de skal melde det ud. 

        Comment

        Working...
        X