Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Janus Drachmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lidt fra FCM om skiftet

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...etydningsfuld/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Er Jens Jakob ikke ude?

      Kan både Tverskov og Drachmann ikke begge spille på midten samtidig? Ser sidstnævnte som mere duelstærk end Tverskov, hvor Tverskov omvendt er bedre med bolden.
      Jo han er ude umiddelbart. Så indtil han bliver klar ligner det Tverskov og Drachmann
      Mm vi signer KL i løbet af ugen. SÅ bliver der sgu først kamp om pladserne

      Comment


        #18
        Drachmann vil gå forrest

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elig-ob-rolle/

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Synes faktisk det er nogle ret positive ord, og netop de ting har tilsyneladende har bidraget med i FCM er noget vi i høj grad har brug for. Jeg er umiddelbart positiv.

          Comment


            #20
            Mon ikke vi snakker den største OB transfer i flere år?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mon ikke vi snakker den største OB transfer i flere år?
              Det tror jeg helt bestemt. 3 mio. måske? Uden at have noget at basere det på.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Synes faktisk det er nogle ret positive ord, og netop de ting har tilsyneladende har bidraget med i FCM er noget vi i høj grad har brug for. Jeg er umiddelbart positiv.
                Det er jeg bestemt også. Jeg er bare i tvivl om vi kan fortsætte i en 4-4-2 med Drachmann på holdet hvis det skal være helt optimalt.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?
                  Vi henter en spiller fra den aktuelle mester lige for den position vi har brug, som er fra den "højere hylde" vi altid kræver for, som har erfaring, er hård arbejdende og har lederevner (måske det holder mangler mest).
                  Umuligt for mig at finde et smule minimum af skepsis.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Det tror jeg helt bestemt. 3 mio. måske? Uden at have noget at basere det på.
                    Ja 2-3 millioner er mit gæt. Han er alligevel 30 år så det trækker nok lidt ned i prisen..

                    Så har vi brugt 3-4 mill på transfers i dette vindue. Dertil kommer agenter og signon. Spenderbukserne er trukket op til navlen må man sige

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mon ikke vi snakker den største OB transfer i flere år?
                      Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
                      Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
                        Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.
                        På FCMs debat forum snakker man om 1,5-2 millioner. Men de gætter jo også bare lidt ligesom vi gør. Så mon ikke det er ca 2 mill

                        Comment


                          #27
                          Velkommen til.

                          Kan se de på Ulvegraven skyder det til en pris på 1.5-2 millioner.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
                            Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.
                            Tror mere man kigger efter en kantspiller. Ikke en angriber

                            Comment


                              #29
                              Lyder som en fin spiller, god type. Men han er på ingen måde en messias. Den her type, skulle vi have haft ind for halvandet år siden, så jeg ser det mere som en reparation af noget, JH ikke har løst endnu.
                              Det efterlader os stadig med det uløste mangel på kvalitet i pasninger og fart, som holdet stadig skriger efter.
                              Så jeg er fint tilfreds med JD, men håber ikke festen slutter her, for vi er ikke rykket synderligt nærmere top-6

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tror mere man kigger efter en kantspiller. Ikke en angriber
                                Simon Kroon måske?

                                Comment

                                Working...
                                X