Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Sønderjyske

    Programmet med alt gøjlet inden kampen. Fanzone osv

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nye-ti...-soenderjyske/


    Fuck i helvede hvis vi taber denne kamp. Så er der krise,bål,brand og høtyve igen

    #2
    OB skal være glade for afbrændingsforbudet..

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
      OB skal være glade for afbrændingsforbudet..

      Comment


        #4
        Det er jo åndsvagt at snakke om "must-win"-kampe i 2. runde, men jeg kan ikke lade være med at sidde med følelsen af, at den her kamp her en ret stor vigtighed, programmet taget in mente.

        Efter SønderjyskE hedder den Randers ude, notorisk skidt sted at spille for os. Ingen sejre de sidste 7 kampe og de 5 af dem endda tabte. Så her det FCK hjemme. De var ikke gode i dag, men det vil selvfølgelig altid være en svær kamp, hvor vi ikke er favoritter. Så er det Hobro ude, en kamp vi gerne skal vinde, men igen med tanke på vores elendige niveau på udebane, en rigtigt svær kamp. Og så er det FCM-hjemme, og jeg gider ikke en gang deprimere folk med vores historik mod dem.

        Med andre ord, det er nogle notorisk svære OB-kampe i de seneste sæsoner, som vi kan se frem til efter SønderjyskE. Kampe der godt kan ende med 0 sejre. Jeg ser allerede skrækscenariet for mig, at vi ikke vinder i de første 6 runder. Men vi var i det mindste et rigtigt fint hjemmehold i sidste sæson, og vi havde nogle fine præstationer mod SønderjyskE, som så ligeså middelmådige ud som de var i sidste sæson, mod AaB. Så jeg tror på det, men hold kæft hvor kan skyerne også hurtigt blive mørke, hvis vi ikke får taget hul på det med de sejre.

        Comment


          #5
          3 hurtige signings i løbet af ugen og denne opstillig søndag

          Sten Grytebust
          Ryan KL Ludwig
          Eske Tver Drachmann Kløve
          MJ AK Kadrii

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er jo åndsvagt at snakke om "must-win"-kampe i 2. runde, men jeg kan ikke lade være med at sidde med følelsen af, at den her kamp her en ret stor vigtighed, programmet taget in mente.

            Efter SønderjyskE hedder den Randers ude, notorisk skidt sted at spille for os. Ingen sejre de sidste 7 kampe og de 5 af dem endda tabte. Så her det FCK hjemme. De var ikke gode i dag, men det vil selvfølgelig altid være en svær kamp, hvor vi ikke er favoritter. Så er det Hobro ude, en kamp vi gerne skal vinde, men igen med tanke på vores elendige niveau på udebane, en rigtigt svær kamp. Og så er det FCM-hjemme, og jeg gider ikke en gang deprimere folk med vores historik mod dem.

            Med andre ord, det er nogle notorisk svære OB-kampe i de seneste sæsoner, som vi kan se frem til efter SønderjyskE. Kampe der godt kan ende med 0 sejre. Jeg ser allerede skrækscenariet for mig, at vi ikke vinder i de første 6 runder. Men vi var i det mindste et rigtigt fint hjemmehold i sidste sæson, og vi havde nogle fine præstationer mod SønderjyskE, som så ligeså middelmådige ud som de var i sidste sæson, mod AaB. Så jeg tror på det, men hold kæft hvor kan skyerne også hurtigt blive mørke, hvis vi ikke får taget hul på det med de sejre.
            Jeg tror mange fans som os sidder og får disse tanker. Lur mig om nogle i fx Sønderjylland og Hobro ikke sidder og funderer om det samme..

            Comment


              #7
              En side af mig er vildt bedrøvet over at der ikke er mere positiv hype omkring den første hjemmekamp med så mange nye ting at forholde sig til, som skulle være den nye start, men som har fået endnu et slag i bugen efter kampen i Hjørring.

              En anden side er fortsat vred over, hvis skyld og ansvar det er, og forbander dem for ikke at kunne skabe begejstring omkring OB, om de så fik formlen foræret på et sølvfad.

              En tredje side vil helt vildt gerne glæde sig til denne kamp, men kan ikke.

              Alle 3 sider dukker op og håber på at få noget begejstring.

              Kom så OB!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                En side af mig er vildt bedrøvet over at der ikke er mere positiv hype omkring den første hjemmekamp med så mange nye ting at forholde sig til, som skulle være den nye start, men som har fået endnu et slag i bugen efter kampen i Hjørring.

                En anden side er fortsat vred over, hvis skyld og ansvar det er, og forbander dem for ikke at kunne skabe begejstring omkring OB, om de så fik formlen foræret på et sølvfad.

                En tredje side vil helt vildt gerne glæde sig til denne kamp, men kan ikke.

                Alle 3 sider dukker op og håber på at få noget begejstring.

                Kom så OB!

                MvH ChrisOB
                Nogenlunde det samme her .

                Vil skide indløbsmusik , balloner til børnene , ny Mascot og Carlsberg Corner v 2.0 et stykke . Jeg kommer for at se på det som er alfa og omega , nemlig begivenhederne på grønsværen .
                Glæden og forventningen er dæmpet en hel del efter søndagens makværk i Hjørring .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Programmet med alt gøjlet inden kampen. Fanzone osv

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nye-ti...-soenderjyske/


                  Fuck i helvede hvis vi taber denne kamp. Så er der krise,bål,brand og høtyve igen
                  Sgu alligevel modigt at møde op midt i happy hour ;)

                  Comment


                    #10
                    KEP appelerer til sammenhold(video).

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kep-vi-har-brug-for-jer/

                    Salg af sæsonkort er vidst ikke gået så godt

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      KEP appelerer til sammenhold(video).

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kep-vi-har-brug-for-jer/

                      Salg af sæsonkort er vidst ikke gået så godt
                      Det er vel et meget godt udtryk for tingenes tilstand, desværre.

                      Lige så snart der bliver bygget en stemning op omkring alle de nye ting, så bliver den udsat for først 45 minutters ørkenvandring og siden 45 minutters total opløsning.

                      Vil man sælge flere sæsonkort og få folk på stadion skal man blive bedre til at spille fodbold.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det er vel et meget godt udtryk for tingenes tilstand, desværre.

                        Lige så snart der bliver bygget en stemning op omkring alle de nye ting, så bliver den udsat for først 45 minutters ørkenvandring og siden 45 minutters total opløsning.

                        Vil man sælge flere sæsonkort og få folk på stadion skal man blive bedre til at spille fodbold.

                        MvH ChrisOB
                        Der skulle være solgt ca 1800.
                        400 mindre end i Aalborg som vel er sammenlignlig.

                        Men de køber også profiler og kommer i Top 6. Så det er vel forventligt

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          KEP appelerer til sammenhold(video).

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kep-vi-har-brug-for-jer/

                          Salg af sæsonkort er vidst ikke gået så godt
                          Ja ville gerne kunne sige i lige måde til vores anfører .. men det vil ikke være troværdigt .

                          Men måske KEP kan blive anfører på Jack Jørgensens gøgler hold ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der skulle være solgt ca 1800.
                            400 mindre end i Aalborg som vel er sammenlignlig.

                            Men de køber også profiler og kommer i Top 6. Så det er vel forventligt
                            1800 skulle angiveligt ungefähr være det samme i sidste sæson. Men det er velsagtens også lidt skuffende med ny træner, ny hovedsponsor, mere fynsk identitet og bla bla bla.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ja ville gerne kunne sige i lige måde til vores anfører .. men det vil ikke være troværdigt .

                              Men måske KEP kan blive anfører på Jack Jørgensens gøgler hold ?
                              Ja en ny sportsdirektør og anfører ville være et godt træk for at booster salget.

                              Comment

                              Working...
                              X