Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt - Vendsyssel-OB 15.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ved ikke helt hvem der er de lavintilligente , dem som år efter år rammer plet med deres kritik , eller dem som fejer kritikken af bordet med påstanden om at kritikerne har for høje og urealistiske forventninger .
    Spot on Magge

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ved ikke helt hvem der er de lavintilligente , dem som år efter år rammer plet med deres kritik , eller dem som fejer kritikken af bordet med påstanden om at kritikerne har for høje og urealistiske forventninger .
      Jeg tror ikke der er nogen som er lavintelligente. Der er bare forskellige måder at se tingene på, og forskellige holdninger til hvad man må/skal mene og ytre. Sådan har det jo altid været herinde, og mange andre steder i samfundet. Så det er jo som det skal være.

      Det vil dog under alle omstændigheder klæ' folk ikke at omtale andre som tilfældet er her. For så får man i hvert fald heller ikke den positive ånd ud af det som man gerne vil have.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
        Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
        Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
        Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.
        Wow. Just wow.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg tror ikke der er nogen som er lavintelligente. Der er bare forskellige måder at se tingene på, og forskellige holdninger til hvad man må/skal mene og ytre. Sådan har det jo altid været herinde, og mange andre steder i samfundet. Så det er jo som det skal være.

          Det vil dog under alle omstændigheder klæ' folk ikke at omtale andre som tilfældet er her. For så får man i hvert fald heller ikke den positive ånd ud af det som man gerne vil have.
          Lav intelligens er vel at mene de negatives kritik har handlet om, handler om at vi tror vi er verdensmestre. Det er jo stik det modsatte, så der er nogen der i sommervarmen i deres eksil i Nordsjælland har sat sig godt og grundigt på ledningen til kontakten.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
            Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
            Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
            Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.
            Du skriver du er tidligere førsteholdsspiller i OB. Er det før eller efter OB indførte betalt fodbold/blev til OS&E.
            Vi diskuterer truppen og vi har IKKE en anden end netop i dag. Spillere kan blive solgt når transfervinduet er åbent. Og teoretisk set kan forstærkninger også købes. Hvis du har fulgt med i OBs historie de sidste ret mange år, ved du ,at det bestemt ikke er sikkert, at forstærkninger kommer - eller jo, måske engang/før eller siden. Om et år måske.
            Jeg har tidligere skrevet, at en ny spillestil tager tid. Der var tidspunkter i dag hvor holdet sejlede mere end normalt - f.eks. manglende tilbageløb. Og det må du da også erkende er et dårligt tegn for de nye tider. Et er usikkerhed på nye placeringer og funktioner men noget andet er gejst.
            Selvfølgelig bliver det bedre om en håndfuld kampe eller to. Men der er ikke nok af de rigtige spillere til den nye spilleform - f.eks. kunne ingen slå den nødvendige præcise lange aflevering.

            Jeg vil gerne være positiv, men lallepositiv er det værste jeg ved.
            Last edited by Tåhyler; 15-07-2018, 19:31.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
              Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
              Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
              Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.
              Jeg er glad på dine vegne. Det er da super, at du tror på en trup som "Perter" år efter år spår til at havne i toppen eller mindst i top 6. Det er jo dejligt, at vi har positive folk i fangruppe. Jeg er så en af de dårligt begavede som på trods af "perternes" spådom om top 6, startede sidste sæson med at skrive vi bliver nr. 9.
              Af en så underfrankeret hjerne som min får ret år efter år, siger måske en hel del om forskellen på håb, og realitet. Realistisk er holdet svækket i forhold til sidste års sæsonstart hvor jeg spåede en 9. plads. Skulle jeg så tro på bedre i år - naturligvis ikke. Håber jeg på bedre - det siger dig selv, ville ønske jeg bare er dum og negativ - det må tiden vise. JH har købt en flok fyld. Et hvert hold skal have usynlige arbejds mænd. Men når et hold næsten kun er usynlige arbejdsmænd, og der ikke er styr på fordelingen af arbejdet, så bliver det OB anno JH.
              Det kan hverken JM eller for den sags skyld Klop ændre på. Første skridt mod at få en trup med forskellige og rette kompetencer ligger i, at fjerne JH fra den post han ikke magter. Ved godt at SFÅ, nu forsvare ham og kalder problemet KN.

              Comment


                #37
                Mathias J vil være et våben

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aere-et-vaaben

                Hvor var det dog lækkert at knægten fik hul på bylden. Meget mere spilletid til ham tak

                Mere her
                https://www.fyens.dk/fodbold/OBs-ung...rtikel/3270771
                Last edited by fmprOB; 15-07-2018, 19:52.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Jeg er glad på dine vegne. Det er da super, at du tror på en trup som "Perter" år efter år spår til at havne i toppen eller mindst i top 6. Det er jo dejligt, at vi har positive folk i fangruppe. Jeg er så en af de dårligt begavede som på trods af "perternes" spådom om top 6, startede sidste sæson med at skrive vi bliver nr. 9.
                  Af en så underfrankeret hjerne som min får ret år efter år, siger måske en hel del om forskellen på håb, og realitet. Realistisk er holdet svækket i forhold til sidste års sæsonstart hvor jeg spåede en 9. plads. Skulle jeg så tro på bedre i år - naturligvis ikke. Håber jeg på bedre - det siger dig selv, ville ønske jeg bare er dum og negativ - det må tiden vise. JH har købt en flok fyld. Et hvert hold skal have usynlige arbejds mænd. Men når et hold næsten kun er usynlige arbejdsmænd, og der ikke er styr på fordelingen af arbejdet, så bliver det OB anno JH.
                  Det kan hverken JM eller for den sags skyld Klop ændre på. Første skridt mod at få en trup med forskellige og rette kompetencer ligger i, at fjerne JH fra den post han ikke magter. Ved godt at SFÅ, nu forsvare ham og kalder problemet KN.
                  Jeg har en tro på at Jacob har set dette og har skrevet nogle navne på en seddel der skal hjælpe på dette tak. Ikke flere vævre mellemrumsspillere tak

                  Comment


                    #39
                    Status 2018:
                    Fyn er fin og OB er stadig til grin. Væk mig i 2019...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Status 2018:
                      Fyn er fin og OB er stadig til grin. Væk mig i 2019...
                      Tror desværre du får en søvn længere end Torneroses med den form for “udvikling” som Jesper “Der er ingen tvivl om” Hansen og co. står i spidsen for. Jeg så ikke dagens kamp og ved ikke om jeg gider spille mere tid og frustrationer på OB førend der kommer en reel plan og penge til at udføre den.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                        Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
                        Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
                        Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.
                        Efter den første - og kæmpe - skuffelse om dagens kamp vil jeg give dig ret men ikke i hensigt af 'lavintelligente mennesker" herinde. Det går ikke om intelligens men om en årevis dårlig kommunikation af OB med alt for meget dum snak af de ansvarlige i sted af at være ærlig med fansene i hensigt af situationen. Synes dermed tabte ledelsen tiltro og skabte en negativ stemning.
                        Men du har ret at det bruger mere tid selvom jeg selv troede og håbte at vi ville være allerede videre fremad efter den gode forberedelse og den friske vind som kom med det nye trænerteam.
                        Hvad bekymrer mig mest at holdet har åbenbart et mentalt problem: hvor ofte har vi set at holdet er faldt tilsammen når vi kom bagud. Det skete i dag og mange gange før. Der mangler nu årevis en ledertyp som kan går fremad og rive de andre med når der kommer modvind. Og uden sådan en typ bliver det svært, hvis ikke umuligt, for JM at skabe et vinderhold. Kan ikke se hvem kunne det blive af de spiller vi har nu - og venter årevis nu at JH finder sådan en spiller for os.
                        Det var naturlig kun den første kamp og måske var for optimistisk fordi ville være så optimistisk: men det var rigtig skuffende i dag og føles som et bagskridt. Hvad ikke betyder at det kan blive bedre og håber det viser drengene allerede næsten søndag.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Er det indføjet i deres kontrakt at de på linje med Jack J , Jesper Hansen , SFÅ og Fyens.dk skal prøve at bilde omgivelserne ind at truppen er god nok ?

                          https://www.bt.dk/sport/jakob-michel...iale-til-top-6
                          Selvfølgelig er der potentiale til top6 når Horsens og AaB kunne ende i top6 sidste sæson.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Efter den første - og kæmpe - skuffelse om dagens kamp vil jeg give dig ret men ikke i hensigt af 'lavintelligente mennesker" herinde. Det går ikke om intelligens men om en årevis dårlig kommunikation af OB med alt for meget dum snak af de ansvarlige i sted af at være ærlig med fansene i hensigt af situationen. Synes dermed tabte ledelsen tiltro og skabte en negativ stemning.
                            Men du har ret at det bruger mere tid selvom jeg selv troede og håbte at vi ville være allerede videre fremad efter den gode forberedelse og den friske vind som kom med det nye trænerteam.
                            Hvad bekymrer mig mest at holdet har åbenbart et mentalt problem: hvor ofte har vi set at holdet er faldt tilsammen når vi kom bagud. Det skete i dag og mange gange før. Der mangler nu årevis en ledertyp som kan går fremad og rive de andre med når der kommer modvind. Og uden sådan en typ bliver det svært, hvis ikke umuligt, for JM at skabe et vinderhold. Kan ikke se hvem kunne det blive af de spiller vi har nu - og venter årevis nu at JH finder sådan en spiller for os.
                            Det var naturlig kun den første kamp og måske var for optimistisk fordi ville være så optimistisk: men det var rigtig skuffende i dag og føles som et bagskridt. Hvad ikke betyder at det kan blive bedre og håber det viser drengene allerede næsten søndag.
                            Jeg synes så personligt det er usselt og lavt at kalde meninger man ikke er enig i for lav intelligente, når man så oven i hatten ikke har fattet en brik af, hvad kritikken og de negative ytringer har handlet om.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Lav intelligens er vel at mene de negatives kritik har handlet om, handler om at vi tror vi er verdensmestre. Det er jo stik det modsatte, så der er nogen der i sommervarmen i deres eksil i Nordsjælland har sat sig godt og grundigt på ledningen til kontakten.

                              MvH ChrisOB
                              Det er jo bare politiker tale, i bedste JH stil.
                              Sikkert ikke fremmet af lavintelligens, men mere at der ikke er andre måder at forsøge at forsvare foretagenet på. Angreb er det bedste forsvar.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Tjah. Det beskæmmende ved dagens kamp er jo, at vi forærer to mål væk på kæmpeblundere, hvor restforsvaret virkede helt ukoordineret.

                                Ellers har vi kontrol med meget af kampen uden at være særligt gode.

                                Comment

                                Working...
                                X