Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt - Vendsyssel-OB 15.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Er lidt bekymret angående Ludwig, han var også noget passiv ved et Roskilde mål. Håber bare det er startproblemer.

    Tænker Kasper Larsen - og hurtigt.

    Men også koldt vand i blodet. Har ikke opgivet Ludwig, han skal da bare klø på.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er det indføjet i deres kontrakt at de på linje med Jack J , Jesper Hansen , SFÅ og Fyens.dk skal prøve at bilde omgivelserne ind at truppen er god nok ?

      https://www.bt.dk/sport/jakob-michel...iale-til-top-6
      Kan han sige andet? Kent blev fyret for ikke at nå det, og da det var målsætning, så ligger det vel i korten at JM skal kunne opnå det. "Perterne" jo siger holdet er til top 6 selvom en på papiret bedre trup ved indgangen til sidste sæson blev nr. 10. Det er jo absurd.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Der er ikke mange der kan være tilfredse med deres præstationer i dag, men jeg synes alligevel at vores angribere og kanter glimrer i deres fravær. AK kommer i det mindste frem til nogle chancer, men brænder dem så, men hverken Festersen, Greve eller Kløve kan prale af at have leveret en mærkbar indsats i dag. Når vi møder et hold som Vendsyssel, og dem kommer vi til at møde mange af i Superligaen, der ikke vil risikere noget og primært går efter dødbolde og omstillinger, så er det bare på de kantpositioner og hos angriberne, hvor vi har brug for kvalitet og noget stabilt niveau.

        Hold kæft hvor savner jeg noget vilje og arbejdsiver ala det Czajkowski fra Vendsyssel bringer i dag. Hvis vi skal lykkedes med at spille direkte, være gode i presset og have det der evigt fightende udtryk, så skal det sgu starte fra de forreste positioner, og de bør fandme komme ud med en kniv mellem tænderne og ild i øjnene til sådan en kamp som i dag.

        Jeg har virkeligt svært ved at se, at Michelsen lykkedes med at få gjort vores offensive folk til sådan nogle typer. AK, Helenius, Greve osv. det er simpelthen bare for meget ud af Kents tankegods og ikke Michelsens. Der er behov for noget mere indsats, og der er i den grad behov for noget mere attitude.
        100% enig

        Comment


          #19
          Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
          Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
          Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.

          Comment


            #20
            Den dag Martin Davidsen udtrykker "hold kæft hvor er det ringe", så ved OB at bunden er nået ... den mand har virkeligt svært ved at udtale sig kritisk om klubben :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Er lidt bekymret angående Ludwig, han var også noget passiv ved et Roskilde mål. Håber bare det er startproblemer.

              Tænker Kasper Larsen - og hurtigt.

              Men også koldt vand i blodet. Har ikke opgivet Ludwig, han skal da bare klø på.
              Tror nu nok bare, at det er startproblemer, han skal nok blive fornuftig. Men når det så er sagt, så er det her jo ikke en stor profil vi har hentet. Vi kan håbe på, at han rammer Tingagers niveau, men det er jo nok ikke det mest sandsynlige.

              Grundlæggende må vi vel sige, at sammenligner vi med den trup vi gik ind til sidste sæson med, så er vi vel ikke stærkere?

              Målmænd: Status quo. Ryger Gryte ender vi jo nok som svækkede.

              Forsvaret: Må være en svækkelse. Før sidste sæson havde vi Tingager, KEP der var et år yngre, Tverskov som backup, og så havde vi Joao som backup på VB og i midterforsvaret. Nu er det Ludwig i stedet for Tingager, Lund i stedet for Tverskov og Joao er stadig ikke erstattet.

              Midtbanen: Svært at bedømme, men hælder mod at vi er svækkede. Før sidste sæson havde vi Jönne og Joan der var vores topscorere sæsonen før, og lignede to potentielle profiler. At man så forvaltede dem dårligt er en anden sag. Vi havde også Izunna der dengang var foretrukket over Tverskov. Og så Thrane og Welbeck, gud bedre det. Nu har vi så Kløve og en ét år ældre Julius i stedet for Jönne og Joan. Det bliver forhåbentligt forvaltet bedre, men pund for pund var Jönne og Joan bedre spillere der i hvert fald havde præsteret bedre, også i OB. Rømer i stedet for Izunna, og her tager jeg sgu alligevel hellere Izunna, alt taget i betragtning. Og så må den så hedde Harboe og Frøkjær i stedet for Thrane og Welbeck. Er jo umuligt at bedømme, hvem der er bedst, men håber da Harboe og Frøkjær har niveau.

              Angribere: Her må vi være forstærkede med Mathias og Yao oven i hatten, men jo foreløbigt primært på bredden.


              Transfervinduet er jo ikke lukket endnu, og forhåbentlig kommer der mindst et par deciderede forstærkninger, men jeg synes sgu det er bekymrende, at vi vel sådan helt nøgternt bedømt, rent faktisk står med en lidt svagere trup ved sæsonstart i år. Det får mig i hvert fald kun til at fastholde, at vores største problemer og mangler hverken er eller var på trænerposten.
              Last edited by Sheed; 15-07-2018, 18:25.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Er lidt bekymret angående Ludwig, han var også noget passiv ved et Roskilde mål. Håber bare det er startproblemer.

                Tænker Kasper Larsen - og hurtigt.

                Men også koldt vand i blodet. Har ikke opgivet Ludwig, han skal da bare klø på.
                Du har ret koldt vand i blodet

                Luwig rammer slet ikke sit niveau i dag desværre. Men nu har vi fået en venstrebenet midterforsvar ind, hvilket har været en fornøjelse at se her i træningskampene. Det giver bare en anden dimision i spillet, ligesom når U19 Skolnik har spillet den og gjort det udemærket i træningskampene. Men Ludwig er en klasse spiller, og ham bliver vi glade for nu og på den lange bane. Kasper Larsen ved jeg ikke rigtig med, han er højrebenet og hvis han havde været så god i Holland er det da lidt mærkeligt at en Hollandsk klub, ikke har hentet ham, nu når han er transferfri. Men skal der tegnes kontrakt med ham skal det være ved siden af Ludwig og ikke i stedet for Ludwig. Synes ellers KEP var okay i dag.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                  Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
                  Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
                  Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.
                  Har du bidt mærke i at langt de fleste af os negative i dine øjne lavintilligenye brokkerøve hele tiden gennem de sidste 5-6 år har haft ret omkring truppens styrke , i modsætning til dig , Jesper Hansen , Kent Nielsen og andre overintilligente væsener ?
                  Ingen af os tror på at en ny træner pludselig forvandler en middelmådig trup uden skyggen af vindermentalitet til en slagfærdig trup som kan gøre sig gældende i spillet om top 6 .

                  For at vende tonen herinde vil det hjælpe at ledelsen ikke udstiller deres foragt for os og på linje med dig opfatter os som snotdumme . Ballondyr og andet gøgl på stadion gør ikke at der pludselig opstår en troværdighed til det makværk ledelsen foretager sig .
                  Den optimisme som spirede indtil i dag var bygget på et yderst skrøbeligt fundament som i høj grad skyldtes fyringen af KN og ansættelsen af JM , og på ingen måde var den bygget på grundlag af den mangelfulde trup . Derfor tilter læsset og skuffelsen bliver så meget større , for der har intet posetivt været omkring OB i mange år .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                    Nøj, hvor er jeg træt..! Træt, af alle disse super NEGATIVE kommentarer, man kan komme med. Giv nu for søren trænerteamet tid til at arbejde med holdet og lad så for pokker være med, at tro på mirakler. Det skal nok komme, men der er et hav af åbenbart lavintelligente mennesker på dette forum, der absolut tror, at bare der kommer 2 nye trænere, er vi mestre. Man kan altid diskutere trup, men vi har den vi har og jeg er overbevist om, at forstærkningerne komme, det er blot uvist, hvornår.
                    Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og vores tid skal nok komme, men giv det nu lidt tid. Vores forum er overfyldt med negative og irelevante kommentarer, så prøv lige at vende tonen og holdingen til noget positivt. For det første falder blodtrykket hos mange - og det er godt - og for det andet hjælper det holdet og klubben.
                    Ovenstående er min egen oplevelse efter selv at have spille ungdoms- og førsteholdskampe i vores dejlige klub, men bor nu i Nordsjælland.
                    De lavintelligente mennesker du snakker om, det er folk der utallige gange netop har forklaret, at vi ikke har materialet til at leve op til klubbens egne ambitioner. Hvordan du kommer frem til at de/vi skulle tro på mesterskab(for nu at blive ved overdrivelsen), når virkeligheden forholder sig sådan at de/vi ikke engang tror på top-6, ja det forstår jeg intet af. Og så er det ikke et mirakel at tro på point mod en oprykker, som i øvrigt også har ny træner samt 4 nye i startopstillingen. (Så det kan altså sagtens lade sig gøre at vinde, selvom vi ikke må forvente det i OB)

                    OB fans skal helst bare være tilfredse med at være med. Så må vi hygge os med at se de andre løbe med sejrene.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Tror nu nok bare, at det er startproblemer, han skal nok blive fornuftig. Men når det så er sagt, så er det her jo ikke en stor profil vi har hentet. Vi kan håbe på, at han rammer Tingagers niveau, men det er jo nok ikke det mest sandsynlige.

                      Grundlæggende må vi vel sige, at sammenligner vi med den trup vi gik ind til sidste sæson med, så er vi vel ikke stærkere?

                      Målmænd: Status quo. Ryger Gryte ender vi jo nok som svækkede.

                      Forsvaret: Må være en svækkelse. Før sidste sæson havde vi Tingager, KEP der var et år yngre, Tverskov som backup, og så havde vi Joao som backup på VB og i midterforsvaret. Nu er det Ludwig i stedet for Tingager, Lund i stedet for Tverskov og Joao er stadig ikke erstattet.

                      Midtbanen: Svært at bedømme, men hælder mod at vi er svækkede. Før sidste sæson havde vi Jönne og Joan der var vores topscorere sæsonen før, og lignede to potentielle profiler. At man så forvaltede dem dårligt er en anden sag. Vi havde også Izunna der dengang var foretrukket over Tverskov. Og så Thrane og Welbeck, gud bedre det. Nu har vi så Kløve og en ét år ældre Julius i stedet for Jönne og Joan. Det bliver forhåbentligt forvaltet bedre, men pund for pund var Jönne og Joan bedre spillere der i hvert fald havde præsteret bedre, også i OB. Rømer i stedet for Izunna, og her tager jeg sgu alligevel hellere Izunna, alt taget i betragtning. Og så må den så hedde Harboe og Frøkjær i stedet for Thrane og Welbeck. Er jo umuligt at bedømme, hvem der er bedst, men håber da Harboe og Frøkjær har niveau.

                      Angribere: Her må vi være forstærkede med Mathias og Yao oven i hatten, men jo foreløbigt primært på bredden.


                      Transfervinduet er jo ikke lukket endnu, og forhåbentlig kommer der mindst et par deciderede forstærkninger, men jeg synes sgu det er bekymrende, at vi vel sådan helt nøgternt bedømt, rent faktisk står med en lidt svagere trup ved sæsonstart i år. Det får mig i hvert fald kun til at fastholde, at vores største problemer og mangler hverken er eller var på trænerposten.


                      Nu er det jo ikke første gang du forsvarer Kent N. Jeg mener KN`s største svaghed udover medvirken til elendige indkøb, var hans totale mangel på at få udnyttet det skjulte potentiale, jeg er overbevist om befandt/befinder sig i spillertruppen også i dag. Jeg har en tro på, JM er mere kritisk med hensyn til spillerindkøb (hvis pengene bevilges) samt at han som træner generelt vil få mere ud af truppen. JM startede 18.06 og har således været ansat mindre end 1 måned. Jeg tror på projektet, Rom blev ikke bygget på 1 dag

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Har du bidt mærke i at langt de fleste af os negative i dine øjne lavintilligenye brokkerøve hele tiden gennem de sidste 5-6 år har haft ret omkring truppens styrke , i modsætning til dig , Jesper Hansen , Kent Nielsen og andre overintilligente væsener ?
                        Ingen af os tror på at en ny træner pludselig forvandler en middelmådig trup uden skyggen af vindermentalitet til en slagfærdig trup som kan gøre sig gældende i spillet om top 6 .

                        For at vende tonen herinde vil det hjælpe at ledelsen ikke udstiller deres foragt for os og på linje med dig opfatter os som snotdumme . Ballondyr og andet gøgl på stadion gør ikke at der pludselig opstår en troværdighed til det makværk ledelsen foretager sig .
                        Den optimisme som spirede indtil i dag var bygget på et yderst skrøbeligt fundament som i høj grad skyldtes fyringen af KN og ansættelsen af JM , og på ingen måde var den bygget på grundlag af den mangelfulde trup . Derfor tilter læsset og skuffelsen bliver så meget større , for der har intet posetivt været omkring OB i mange år .
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        De lavintelligente mennesker du snakker om, det er folk der utallige gange netop har forklaret, at vi ikke har materialet til at leve op til klubbens egne ambitioner. Hvordan du kommer frem til at de/vi skulle tro på mesterskab(for nu at blive ved overdrivelsen), når virkeligheden forholder sig sådan at de/vi ikke engang tror på top-6, ja det forstår jeg intet af. Og så er det ikke et mirakel at tro på point mod en oprykker, som i øvrigt også har ny træner samt 4 nye i startopstillingen. (Så det kan altså sagtens lade sig gøre at vinde, selvom vi ikke må forvente det i OB)

                        OB fans skal helst bare være tilfredse med at være med. Så må vi hygge os med at se de andre løbe med sejrene.
                        Tak drenge. Så er jeg fri for at skulle bruge 10 min på at besvare dette ubruglige indlæg

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          [/COLOR]

                          Nu er det jo ikke første gang du forsvarer Kent N. Jeg mener KN`s største svaghed udover medvirken til elendige indkøb, var hans totale mangel på at få udnyttet det skjulte potentiale, jeg er overbevist om befandt/befinder sig i spillertruppen også i dag. Jeg har en tro på, JM er mere kritisk med hensyn til spillerindkøb (hvis pengene bevilges) samt at han som træner generelt vil få mere ud af truppen. JM startede 18.06 og har således været ansat mindre end 1 måned. Jeg tror på projektet, Rom blev ikke bygget på 1 dag
                          Jeg forsvarer egentlig ikke så meget Kent, mere end jeg egentlig bare synes, at pilen peger mindst ligeså meget andre steder hen. Jeg har grundlæggende ikke noget imod, at man sagde farvel til Kent, men jeg synes det er helt til grin, at man kan komme frem til den konklusion, at det var træneren der var det åbenlyse problem, og at man ikke også har lavet en udskiftning på sportsdirektørposten, eller lavet nogle tilføjelser til organisationen der kunne hjælpe JH eller overtage nogle af hans opgaver. Eller at der i det mindste bare blev luftet ud i det sportslige udvalg, endsige fik opløst den bastard.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            De lavintelligente mennesker du snakker om, det er folk der utallige gange netop har forklaret, at vi ikke har materialet til at leve op til klubbens egne ambitioner. Hvordan du kommer frem til at de/vi skulle tro på mesterskab(for nu at blive ved overdrivelsen), når virkeligheden forholder sig sådan at de/vi ikke engang tror på top-6, ja det forstår jeg intet af. Og så er det ikke et mirakel at tro på point mod en oprykker, som i øvrigt også har ny træner samt 4 nye i startopstillingen. (Så det kan altså sagtens lade sig gøre at vinde, selvom vi ikke må forvente det i OB)

                            OB fans skal helst bare være tilfredse med at være med. Så må vi hygge os med at se de andre løbe med sejrene.
                            Ved ikke helt hvem der er de lavintilligente , dem som år efter år rammer plet med deres kritik , eller dem som fejer kritikken af bordet med påstanden om at kritikerne har for høje og urealistiske forventninger .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              [/COLOR]

                              Nu er det jo ikke første gang du forsvarer Kent N. Jeg mener KN`s største svaghed udover medvirken til elendige indkøb, var hans totale mangel på at få udnyttet det skjulte potentiale, jeg er overbevist om befandt/befinder sig i spillertruppen også i dag. Jeg har en tro på, JM er mere kritisk med hensyn til spillerindkøb (hvis pengene bevilges) samt at han som træner generelt vil få mere ud af truppen. JM startede 18.06 og har således været ansat mindre end 1 måned. Jeg tror på projektet, Rom blev ikke bygget på 1 dag
                              Hvad kan få troen på at OB`s trup underpræsterer for 4 år i streg, eller noget i den stil, til at blive til en realisering af at truppen simpelthen ikke er god nok?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                [/COLOR]

                                Nu er det jo ikke første gang du forsvarer Kent N. Jeg mener KN`s største svaghed udover medvirken til elendige indkøb, var hans totale mangel på at få udnyttet det skjulte potentiale, jeg er overbevist om befandt/befinder sig i spillertruppen også i dag. Jeg har en tro på, JM er mere kritisk med hensyn til spillerindkøb (hvis pengene bevilges) samt at han som træner generelt vil få mere ud af truppen. JM startede 18.06 og har således været ansat mindre end 1 måned. Jeg tror på projektet, Rom blev ikke bygget på 1 dag
                                Og det er da jo heller ingen der forlanger. Men du har stadigvæk et sammenspillet hold der stortset er identisk med før sommerferien. Det hold taber til en oprykker og spiller det meste af kampen ganske horribelt. Så er det vel fair nok at der kommer lidt kritik.
                                Specielt fordi det lignede hvad vi så sidste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X