Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt - Vendsyssel-OB 15.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt - Vendsyssel-OB 15.juli 2018

    Rom blev ikke bygget på én dag, og OB bliver ikke til et top 6-hold (eller top 4, gudhjælpemig) på 4 ugers opstart. Michelsen er ikke en klar opgradering for Kent på så kort sigt med den her trup.

    Vi har en trup der er sammensat til og har trænet sig i at spille boldbesiddende og tålmodigt i de sidste 3 år. Så kommer der en træner der vil noget radikalt andet, og får tilført den trup én udemærket midterforsvarer. Enhver idiot kan sige sig selv, at det på kort sigt vil blive svært og kræver tid. Og det kræver næsten vigtigst af alt, at man får skiftet mange af de mellemrumsspillere og kombinationsstærke typer ud med nogle spillere der har fart og duelstyrke, og kan levere det stabilt hver eneste kamp. Der er simpelthen bare for mange i den her trup der falder uden for den kategori, og de vigtigste (læs dyreste) spillere rammer bare ikke inden for den skive.

    Hvis OB virkelig vil Michelsen og hans stil, har de også bare at lægge det snit, hvor det skal lægges og betale det som det koster. Ellers er der udsigt til mange halvsæsoner og transfervinduer med snak om kontinuitet og lidt småudskiftninger her og der, og så har OB stadig et stykke at gå ift. at være et hold i den bedre halvdel af Superligaen.

    #2
    Jeg så kun den sidste halve time, og det var satme dårlig fodbold

    Comment


      #3
      Næste uges positive historie er nok at de begynder at lave gourmet hotdogs i boderne

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
        Næste uges positive historie er nok at de begynder at lave gourmet hotdogs i boderne
        ... til kun 129.95 kr. stykket.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Men Mathias Jørgensen. Selvom han ja kun er 17 eller lign. Må han vel snart banke på til en start plads

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
            Næste uges positive historie er nok at de begynder at lave gourmet hotdogs i boderne
            Grundlæggende jo helt fint man forsøger at hæve niveauet uden for banen; ny trøje, maskot, indløbsmusik ( så kan man mene om det hvad man Vil) men fint nok.
            Men så længe hoved "produktet" altså spillet på banen er så ringe så er alt det andet spildt.

            Comment


              #7
              JM i efterinterviwet: Man kan spørge sig selv om vi underpræsterede eller det er niveauet?

              Netop. Det er ret meget niveauet, nemlig. Så håber han får hvisket noget i ørene på Augustinus. Jesper skal ud.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Rigtig dårlig debut under det nye trænerteam. Spillet er usammenhængende, energieniveauet var ikke hvor det skulle være og koncentrationen udeblev i nøglesituationer. Det er simpelthen for ringe at vi i en udekamp imod et superligapræmierehold bliver totalt kyst af deres fysik. Vi skal være der meget mere over hele linjen. Vendsyssel vandt på energien, for det er ikke et godt fodboldhold. De lykkedes med at ødelægge vores spil, som helt sikkert har været en del af deres gameplan og så udnytter de et par klare blottelser, hvor vi sover og sejler totalt. Rigtig skidt debut af Ludwig, som ser sindssygt dum ud ved to mål. Eneste positive er at jørgensen kommer ind og kan gøre en forskel.
                Trænerteamet har som michelsen også har nævnt massere arbejde foran sig. Specielt mentalt skal der arbejdes, for jeg så stort set samme hold spille træningskamp imod Roskilde og der virkede de mere oplagte end de gjorde i dag og det er jo faktisk grotesk

                Comment


                  #9
                  Der er ikke mange der kan være tilfredse med deres præstationer i dag, men jeg synes alligevel at vores angribere og kanter glimrer i deres fravær. AK kommer i det mindste frem til nogle chancer, men brænder dem så, men hverken Festersen, Greve eller Kløve kan prale af at have leveret en mærkbar indsats i dag. Når vi møder et hold som Vendsyssel, og dem kommer vi til at møde mange af i Superligaen, der ikke vil risikere noget og primært går efter dødbolde og omstillinger, så er det bare på de kantpositioner og hos angriberne, hvor vi har brug for kvalitet og noget stabilt niveau.

                  Hold kæft hvor savner jeg noget vilje og arbejdsiver ala det Czajkowski fra Vendsyssel bringer i dag. Hvis vi skal lykkedes med at spille direkte, være gode i presset og have det der evigt fightende udtryk, så skal det sgu starte fra de forreste positioner, og de bør fandme komme ud med en kniv mellem tænderne og ild i øjnene til sådan en kamp som i dag.

                  Jeg har virkeligt svært ved at se, at Michelsen lykkedes med at få gjort vores offensive folk til sådan nogle typer. AK, Helenius, Greve osv. det er simpelthen bare for meget ud af Kents tankegods og ikke Michelsens. Der er behov for noget mere indsats, og der er i den grad behov for noget mere attitude.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Grundlæggende jo helt fint man forsøger at hæve niveauet uden for banen; ny trøje, maskot, indløbsmusik ( så kan man mene om det hvad man Vil) men fint nok.
                    Men så længe hoved "produktet" altså spillet på banen er så ringe så er alt det andet spildt.
                    Og lur mig om ikke både JH og Jack Jørgensen vil stå arrogante og overraskede tilbage om noget tid og være uforstående overfor at de kræsne sølvmedaljekrævende fans udebliver .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Kan godt få tanken at dagens slatne indsats koster op mod 1000 tilskuere til første hjemmekamp , på trods af udenoms tivoliseringen ?
                      Jeg tror ihvertfald jeg får mere end svært ved at afsætte mine 3 fribilletter .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Ved nogen hvad er status i hensigt af JH
                        JJ's skade?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kan godt få tanken at dagens slatne indsats koster op mod 1000 tilskuere til første hjemmekamp , på trods af udenoms tivoliseringen ?
                          Jeg tror ihvertfald jeg får mere end svært ved at afsætte mine 3 fribilletter .
                          Jeg vil da gerne overtage dem. 😁

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                            Jeg vil da gerne overtage dem. 😁
                            Noteret . Giver lige besked senest på lørdag , er ret sikker på at jeg har 2 i overskud .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Er det indføjet i deres kontrakt at de på linje med Jack J , Jesper Hansen , SFÅ og Fyens.dk skal prøve at bilde omgivelserne ind at truppen er god nok ?

                              https://www.bt.dk/sport/jakob-michel...iale-til-top-6
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X