Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Fair nok. Jeg synes det er fint vi skiller os ud fra Brøndby og diverse provinsklubber. Og jeg synes klassisk musik kan være mindst lige så effektivt i forhold til at opildne mennesker, som rockmusik kan.
    Der er vi enig. Det er godt at skille is fra de andre og det kan man naturligt med klassisk musik. Men ville have det langt mere dramatisk og powerful end det OB stiller til udvalg.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Jeg synes det er fin idé. Vi finder ikke noget der er mere fynsk, og lur mig om det bl.a. ikke er det vi har svaret på i div. undersøgelser og spørgeskemaer. FYNSK SÅ DET SYNGER. 😀 Klassisk musik kan som det er beskrevet af andre sagtens være stemningsmættet og “voldsomt”.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Hvorfor skulle klassisk musik ikke kunne få folk op af stolen? Hvad ville du foreslå i stedet? Fortsætte med den ligegyldige Eye of the Tiger? Eller få et lokalt band til at lave et eller andet pinligt hjemmekomponeret stykke musik med OB-tekst?
        Det får ihvertfald ikke mig op af stolen

        Nu har jeg ikke styr på alt fynsk musik men det må simpelthen kunne gøres bedre. Dette kommer ikke til at falde i den generelle fynske smag

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Nogle ringe jingler? Seriøst? Det er alle ekstremt anerkendte musikstykker. Hvordan er de ringe, hvis det ikke er idéen om klassisk musik du er imod?
          Bare fordi de er anerkendte betyder ikke, at de ikke kan være ringe.

          Ideen om at skifte indløbsmusik er jeg for, men de 3 jingler, som det er, når musik er i kort form, er mildest talt kedelige og intetsigende. Det er en fodboldkamp de skal ud til ikke et begravelsesoptog.

          Man har vel lov at have forskellig smag?

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Hvorfor græmmes du?
            Fordi det bare ikke virker så gennemtænkt....jeg har absolut intet mod klassisk musik! Men her virker det som om “ Hey det skal være noget med fynsk sjæl...kan Carl Nielsen ikke et eller andet vi kan snuppe, så bliver det ægte fynsk!” Jeg synes ikke der er nogle af de 3 stykker musik der har saft og kraft nok! ...dog enig med andre om at skal jeg med kniven for struben vælge, så er 3eren mindst dårlig
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Bare fordi de er anerkendte betyder ikke, at de ikke kan være ringe.

              Ideen om at skifte indløbsmusik er jeg for, men de 3 jingler, som det er, når musik er i kort form, er mildest talt kedelige og intetsigende. Det er en fodboldkamp de skal ud til ikke et begravelsesoptog.

              Man har vel lov at have forskellig smag?

              MvH ChrisOB
              Jeg synes faktisk som regel at en bred anerkendelse af noget er et tegn på at noget ikke er ringe. Især, hvis dem der anerkender det, er nogle der har forstand på det. Så kan man sige "Det er ikke min smag", men det er noget andet end at sige, at det er ringe.

              Og selvfølgelig har man lov at have forskellig smag. Jeg forstår bare slet ikke harmen og det had der bliver vist, som om det er den største skandale i fodboldhistorien at man tillader sig at vælge klassisk musik som indløbsmusik. Jeg tror mange har en autopilot der siger at fordi noget er klassisk musik, så kan det ikke fungere. Og det synes jeg er en kæmpe fejlslutning. Det fungerer masser af steder i fodboldmæssig sammenhæng. Og jeg tror også det kommer til at fungere her.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Fordi det bare ikke virker så gennemtænkt....jeg har absolut intet mod klassisk musik! Men her virker det som om “ Hey det skal være noget med fynsk sjæl...kan Carl Nielsen ikke et eller andet vi kan snuppe, så bliver det ægte fynsk!” Jeg synes ikke der er nogle af de 3 stykker musik der har saft og kraft nok! ...dog enig med andre om at skal jeg med kniven for struben vælge, så er 3eren mindst dårlig
                Jeg synes både 1'eren og 3'eren har masser af saft og kraft - det kommer måske ikke til fuldt udtryk i iPhone-høretelefonerne eller computerhøjtalerne, men på stadion tror jeg nok det skal komme til at virke bombastisk.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Jeg synes faktisk som regel at en bred anerkendelse af noget er et tegn på at noget ikke er ringe. Især, hvis dem der anerkender det, er nogle der har forstand på det. Så kan man sige "Det er ikke min smag", men det er noget andet end at sige, at det er ringe.

                  Og selvfølgelig har man lov at have forskellig smag. Jeg forstår bare slet ikke harmen og det had der bliver vist, som om det er den største skandale i fodboldhistorien at man tillader sig at vælge klassisk musik som indløbsmusik. Jeg tror mange har en autopilot der siger at fordi noget er klassisk musik, så kan det ikke fungere. Og det synes jeg er en kæmpe fejlslutning. Det fungerer masser af steder i fodboldmæssig sammenhæng. Og jeg tror også det kommer til at fungere her.
                  Harme og had ligefrem....hmmmm sgu godt nok store ord
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det får ihvertfald ikke mig op af stolen

                    Nu har jeg ikke styr på alt fynsk musik men det må simpelthen kunne gøres bedre. Dette kommer ikke til at falde i den generelle fynske smag
                    "den generelle fynske smag" - hvor aflæser man den henne?
                    Der er heller ikke mange, der går rundt og hører eye of the tiger til hverdag, f. eks, så det handler vel om, hvad der bliver gjort til tradition.
                    Jeg tror personligt sagtens både 1 og 3 kan fungere glimrende, 2 er nok lige langsom nok.

                    For dem der savner energi: Champions League hymnen har vel heller ikke nogen vanvittig energi, alligevel vil de fleste vel mene, at den fungerer glimrende, fordi den er storslået og genkendelig. Det tror jeg efter første lytning også at både 1 og 3 kan give.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Fordi det bare ikke virker så gennemtænkt....jeg har absolut intet mod klassisk musik! Men her virker det som om “ Hey det skal være noget med fynsk sjæl...kan Carl Nielsen ikke et eller andet vi kan snuppe, så bliver det ægte fynsk!” Jeg synes ikke der er nogle af de 3 stykker musik der har saft og kraft nok! ...dog enig med andre om at skal jeg med kniven for struben vælge, så er 3eren mindst dårlig
                      Har det på lige måde og så vælger 3eren. Langt fra begejstret men synes den er til mindst bedre end de andre to.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Jeg synes både 1'eren og 3'eren har masser af saft og kraft - det kommer måske ikke til fuldt udtryk i iPhone-høretelefonerne eller computerhøjtalerne, men på stadion tror jeg nok det skal komme til at virke bombastisk.
                        Håber du har ret. Ellrrs bliver det skuffende og kedeligt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          "den generelle fynske smag" - hvor aflæser man den henne?
                          Der er heller ikke mange, der går rundt og hører eye of the tiger til hverdag, f. eks, så det handler vel om, hvad der bliver gjort til tradition.
                          Jeg tror personligt sagtens både 1 og 3 kan fungere glimrende, 2 er nok lige langsom nok.

                          For dem der savner energi: Champions League hymnen har vel heller ikke nogen vanvittig energi, alligevel vil de fleste vel mene, at den fungerer glimrende, fordi den er storslået og genkendelig. Det tror jeg efter første lytning også at både 1 og 3 kan give.
                          Den kommer man til at aflæse her, på stadion, ved kaffeautomaten og andre sociale medier. Og mit gæt er at det det hovedsageligt vil blive negativt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Den kommer man til at aflæse her, på stadion, ved kaffeautomaten og andre sociale medier. Og mit gæt er at det det hovedsageligt vil blive negativt.
                            Som med så meget andet, så bliver det nok negativt, hvis folk på forhånd er negativt indstillede.

                            Generelt virker det til at folk er ekstrem bange for forandringer og enhver forandring giver et ramaskrig. Eller, dvs. folk vil gerne have forandringer, de har bare hver deres idé om hvad der skal ske og derfor vil 90% altid være utilfredse. Derfor er det stort set umuligt at ændre noget.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Den kommer man til at aflæse her, på stadion, ved kaffeautomaten og andre sociale medier. Og mit gæt er at det det hovedsageligt vil blive negativt.
                              Men Er den generelle fynske smag angående OB ikke negativ? ;)
                              Efter at have hørt dem lidt igen og så bare alt det andet ligegyldige musik man får smidt i hovedet inden kampstart så vokser ideen lidt på mig..

                              Comment


                                #45
                                Når jeg i eksemplet hører treeren og ser billedet samtidig fornemmer jeg sgu gladiatorernes indtogsmarch - og det er vel ikk' så ring'?

                                Comment

                                Working...
                                X