Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Sur sur sur!
    Det er sgu da ikke værre end et stykke crazy daisy tramp fra 90'erne!
    IMO synes jeg det fedt man prøver noget anderledes end rasten af suppen og der er næsten noget nationalmelodisk over det, så jeg tror det kan blive godt, hvis man giver det en chance.
    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Fremragende idé og både nummer 1 og 3 er gode bud. Forstår ikke folk er så meget imod. Eye of The Tiger er noget af det mest ligegyldige og intetsigende i OB-sammenhæng og jeg har aldrig forstået hvorfor netop denne er blevet valgt - gjorde man ikke bare det fordi de andre også have en indløbssang?
      Det her får os til at skille os ud og jeg kan ikke følge at det partout skulle være kedeligt fordi det er klassisk musik. Synes folk så også det er kedeligt at høre Champions League hymnen og Der Er Et Yndigt Land?
      Nu er det fint at prøve at få noget med relation til Odense. Men for mig er det bare ikke hård nok. Der ligger ikke nok energi i det og synes dermed passer det ikke god på stadion.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Er ikke begejstret, måske den tredje er acceptabelt...
        Men frygter lidt at vi får en pink fluffy enhjørning som efterfølger af Victor som ny maskot.
        Tror ikke Fyn er kendt for enhjørninge…..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvad har klassisk musik med pink enhjørninger at gøre?
          Jeg vil bare have det hårder og rockiger.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Tror ikke Fyn er kendt for enhjørninge…..
            Så er jeg lettet. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Jeg vil bare have det hårder og rockiger.
              Fair nok. Jeg synes det er fint vi skiller os ud fra Brøndby og diverse provinsklubber. Og jeg synes klassisk musik kan være mindst lige så effektivt i forhold til at opildne mennesker, som rockmusik kan.

              Comment


                #22
                Jeg har da set og hørt dårligere idéer i OB-sammenhæng. For mig hænger fodbold og klassisk musik ganske fint sammen, det bombastiske og storladenheden ved musikken akkompagnerer fodbolden glimrende og jeg må da indrømme, at jeg synes at AGFs gamle tradition med at spille Radetsky March ved scoringer absolut er en af de bedre herhjemme.

                3eren er nok også min umiddelbare favorit ved første gennemlytning.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Tror ikke Fyn er kendt for enhjørninge…..
                  Det har du helt ret i, jeg tror det vil være på en billig baggrund at gætte på et fynsk islæt her også. Præcis som indløbsmusik. Jeg gætter på en, hvis det er et dyr, en balla'ma(er)eller en g'buk
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Nu er det fint at prøve at få noget med relation til Odense. Men for mig er det bare ikke hård nok. Der ligger ikke nok energi i det og synes dermed passer det ikke god på stadion.
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Jeg vil bare have det hårder og rockiger.
                    Fuldstændig enig. Jeg er med på at vi skal være fynske og alt det der. Men kan vi så ikke finde noget fynsk musik der får folk op af stolene og som virkelig oser af energi..
                    Hvad sker der lige for jer oppe på direktionsgangen Jack Jørgensen? Nægter at tro på dette her har været rundt om fanpanelet.

                    Comment


                      #25
                      Der er absolut intet i vejen for at bruge klassisk musik til fodbolden (langt bedre end det hjernedøde dum-dum lyd der skal på alle videoer m.m.) hvilket vel alle kan blive enige om når det handler om svampeligaen (mere klassisk kan det vel næppe være), så hvorfor ikke også suppen? Carl Nielsen er, om noget, fynsk identitet og Odense (en udlænding betragter Nr. Lyndelse som Odense) og af de tre eksempler synes jeg både 1 og 3 kan bruges!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Jeg vil bare have det hårder og rockiger.
                        Vi bombarderer allesammen Jacks mailbox og kræver, at det bliver Stærk][Sjade der laver indløbssangen!

                        Comment


                          #27
                          Læste lige samtlige kommentarer på facebookopslaget, hvor 99% af kommentarerne er had. Så hopper man herind, og de første mange kommentarer er heller ikke just glade bemærkninger, så jeg var lidt nervøs for at give det er lyt..

                          Meeen.. Jeg synes sgu egentlig det er fedt, både nr. 1 og 3 kan jeg sagtens se brage udover stadion. Det her er meget anderledes, og prøve at give numrene flere lyt.. De voksede ret hurtigt på mig, og lur mig ikke at det vil gøre på alle andre også. Fedt med noget komplet anderledes end alle andre i Superligaen, og det er jo også noget af det klubben har sagt de vil gøre.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fuldstændig enig. Jeg er med på at vi skal være fynske og alt det der. Men kan vi så ikke finde noget fynsk musik der får folk op af stolene og som virkelig oser af energi..
                            Hvad sker der lige for jer oppe på direktionsgangen Jack Jørgensen? Nægter at tro på dette her har været rundt om fanpanelet.
                            Hvorfor skulle klassisk musik ikke kunne få folk op af stolen? Hvad ville du foreslå i stedet? Fortsætte med den ligegyldige Eye of the Tiger? Eller få et lokalt band til at lave et eller andet pinligt hjemmekomponeret stykke musik med OB-tekst?

                            Comment


                              #29
                              Komplet og aldeles malplaceret. 3 usandsynligt ringe indløbssange, der kommer til at gøre os mere til grin end signalere et fodboldhold, der kommer og æder dig.

                              Selve ideen er vel ok, men for satan nogle ringe jingler.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Komplet og aldeles malplaceret. 3 usandsynligt ringe indløbssange, der kommer til at gøre os mere til grin end signalere et fodboldhold, der kommer og æder dig.

                                Selve ideen er vel ok, men for satan nogle ringe jingler.

                                MvH ChrisOB
                                Nogle ringe jingler? Seriøst? Det er alle ekstremt anerkendte musikstykker. Hvordan er de ringe, hvis det ikke er idéen om klassisk musik du er imod?

                                Comment

                                Working...
                                X