Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Victor går på pension

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tror det bliver en Rygeost .. intet er vel mere fynsk end rygeost .. og så har den endda striber 
    haha :D håber sgu det sker. Ikke noget med søde plysdyr eller lignende som resten af superligaen - bare en vandrende fynsk rygeost, med flyers til Ryan's Pub.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
      Men det er jo ikke første gang OB skifter maskot, da jeg var knægt var det en kat, faktisk ejer jeg stadig et OB flag med katten på
      Katten skal danse, katten skal danse...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
        Katten skal danse, katten skal danse...
        Bare vi ikke kopiere AaB

        https://www.google.dk/amp/s/amp.redd...ampf=undefined
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Smadremanden fra Otterup.

          MvH ChrisOB
          Det her forum mangler en ‘like’ knap 😂

          Comment


            #20
            Bum så kan jeg som den første afsløre hvem vores nye mascot er! her dog i et lidt ældre klip det er vist fremadrettet noget med en strivet høj hat og ditto jakkesæt.....Det totalt Fyensk identitet..

            https://www.youtube.com/watch?v=cZZNHQ7VpRs
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Bum så kan jeg som den første afsløre hvem vores nye mascot er! her dog i et lidt ældre klip det er vist fremadrettet noget med en strivet høj hat og ditto jakkesæt.....Det totalt Fyensk identitet..

              https://www.youtube.com/watch?v=cZZNHQ7VpRs

              Comment


                #22
                Katten Victor er offentliggjort på Facebook.

                Jeg kunne ikke give en større skid for alt det her pjat, men når det nu endelig skal være - så har OB fandeme lavet en god video til præsentationen. Meget professionelt, sjovt, viser byen frem. Flot arbejde.

                Viste den til min nevø, han var ellevild, og han vil på stadion. Han ser ikke fodbold, skal det lige siges. Noget har de gjort rigtigt her..

                Comment


                  #23
                  Der er sgu meget god humor her

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/der-er-en-ny-kat-i-byen/

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Katten Victor er offentliggjort på Facebook.

                    Jeg kunne ikke give en større skid for alt det her pjat, men når det nu endelig skal være - så har OB fandeme lavet en god video til præsentationen. Meget professionelt, sjovt, viser byen frem. Flot arbejde.

                    Viste den til min nevø, han var ellevild, og han vil på stadion. Han ser ikke fodbold, skal det lige siges. Noget har de gjort rigtigt her..
                    Jeg må sige, at det sidste gør mig rigtig glad - og jeg synes også de er sluppet godt fra det, denne gang. En sjov introvideo, det blev ikke en orm, en opdateret version af den katten, som også var der sidst der stod Albani på brystet.

                    Godt gået OSE.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Hva satan en positiv kommentar fra ChrisOB😉

                      Comment


                        #26
                        Ved om ikke om det er bevidst, men synes det tyder på en fed form for selvironi at hans livret er grå mus, det er som om at man har taget det til sig med at klubben skal have mere kant. På godt og ondt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                          Hva satan en positiv kommentar fra ChrisOB
                          Jeg skyldte vist én... ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Stærk og professionel video. Begge mine børn var også vilde med den.

                            Godt gået OB. Der sker rigtig mange positive tiltag for tiden. Nu mangler vi bare et par profiler eller tre til truppen, samt klarhed omkring hvad der skal ske med vores træningsfaciliteter.

                            NT, hvis du læser med. Så find nu lige den store pengepung frem. Det er nu skuden skal vendes!
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Ved om ikke om det er bevidst, men synes det tyder på en fed form for selvironi at hans livret er grå mus, det er som om at man har taget det til sig med at klubben skal have mere kant. På godt og ondt.
                              Udtrykket "grå mus" har i hvert fald fyldt en del, når der er blevet snakket om Kent og JH's OB, i hvert fald herinde, så mon ikke?

                              Hvis jer ser bort fra det med indløbsmusikken (og det faktum, at vi kun har fået én ny spiller ind til startformationen), så gør de i hvert fald et godt forsøg på at få os væk fra grå mus markedet; det må jeg give dem; men alt kan falde direkte til jorden, hvis udtrykket på banen - og snakken efter kampene - ikke er markant anderledes end de sidste 3-4 år. Jeg vil ikke igen sidde på stadion og se andre fans røvkede sig og holde øje med alt andet end kampen; og så bagefter høre spillere, trænere, sportsdirektører polere lorte og servere dem som mere end de er.

                              Kan de det, så kommer der færre negative kommentarer; og ikke kun fra mig.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Fed video :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X