Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vendsyssel FF- OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi har da en tribune på alle 4 sider. Alle med overdækning i mere eller mindre grad?
    Hjørnerne er bare ikke lukkede
    Hvis kravet er fuld overdækning er det jo korrekt at OB ikke overholder det ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Hvis man læser om de nye stadion krav, så lever OB da ikke op til dem, de skriver at der skal være tribuner hele vejen rundt og alle tribuner være Over dækkede.
      Har du evt. et link til det?, men det skal næppe forstås som at der skal være overdækning på tribuner der ikke er der.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Har du evt. et link til det?, men det skal næppe forstås som at der skal være overdækning på tribuner der ikke er der.
        Prøv læs den Artikel der ligger øverste på denne side, det er om at Vendsyssel gøre deres stadion klar.

        Comment


          #19
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...pladser-er-nok
          Men som der står i denne, så vælger klubben selv hvilken ordning de vil gå efter. Så kan det da være ligemeget

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            - og en vis Lucas Jensen er i hopla. Vendsyssel skal absolut ikke undervurderes; men man er da helt glad for, at de ikke længere har ham FCM-manden (Mikael Andersson), for han voldte i hvert fald Lyngby store problemer i play-off.

            Det bliver nok lidt tyndt besat tilskuermæssigt med ferie, VM og Tour; men håber alligevel vi kan sætte os igennem uden at åbne for de kontraer, som Vendsyssel klart vil søge.
            Tror det kan blive en meget svær kamp. Nyoprykkere har det med at få mange point i starten af sæsonen. De kommer med en masse selvtillid og vindermentalitet, og vil give den maksimalt gas, så at vi bør have bedre kvalitet kan hurtigt udlignes.

            Blive spændende hvordan vores nye træner har sat holdet op, om vi hvis vi kommer i problemer også vil dø med støvlerne på.

            Super attraktiv kamp, spændende om vi allerede her kan se aftryk fra vores nye træner.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Tror det kan blive en meget svær kamp. Nyoprykkere har det med at få mange point i starten af sæsonen. De kommer med en masse selvtillid og vindermentalitet, og vil give den maksimalt gas, så at vi bør have bedre kvalitet kan hurtigt udlignes.

              Blive spændende hvordan vores nye træner har sat holdet op, om vi hvis vi kommer i problemer også vil dø med støvlerne på.

              Super attraktiv kamp, spændende om vi allerede her kan se aftryk fra vores nye træner.
              Vanvittig spændende og enorm vigtig kamp .
              En sejr kan have stor betydning for at der bliver lagt yderligere til den spirerende optimisme der er blandt fansene , og kan betyde at første hjemmekamp får et nøk opad i besøgstal .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Vanvittig spændende og enorm vigtig kamp .
                En sejr kan have stor betydning for at der bliver lagt yderligere til den spirerende optimisme der er blandt fansene , og kan betyde at første hjemmekamp får et nøk opad i besøgstal .
                En sejr over Vendsyssel.. Vendssysel! Det er desværre ikke nok. Jeg tror måden det bliver gjort på, kommer til at være langt mere afgørende for den stigende optimisme. Derudover, selvom vi skulle slå dem 9-0 og spille det smukkeste fodbold, så vil mange fans stadigvæk være afventende. Folk er blevet så trætte, og de vil simpelthen se to sejre i træk før nogen som helst optimisme skal stige. Folk har desværre ikke mere tålmodighed mht. OB. Det er nu der skal rykkes!

                ... Men en sejr over Vendsyssel, det er naturligvis en god start.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  En sejr over Vendsyssel.. Vendssysel! Det er desværre ikke nok. Jeg tror måden det bliver gjort på, kommer til at være langt mere afgørende for den stigende optimisme. Derudover, selvom vi skulle slå dem 9-0 og spille det smukkeste fodbold, så vil mange fans stadigvæk være afventende. Folk er blevet så trætte, og de vil simpelthen se to sejre i træk før nogen som helst optimisme skal stige. Folk har desværre ikke mere tålmodighed mht. OB. Det er nu der skal rykkes!

                  ... Men en sejr over Vendsyssel, det er naturligvis en god start.
                  Helt sikkert en sejr over Vensyssel ikke er nok , men det er utroligt vigtigt ikke at tabe den kamp .

                  Jeg er jo selv en af de mest kritiske og har været det siden 2009 hvor jeg mente L.O skulle være fyret lige efter 2-0 nederlaget til FCK , så jo der skal meget til at vende og fastholde optimismen til trup og træner . Troværdigheden til sportsdirektøren den er så meget i minus så den nok aldrig kommer i plus .

                  Men for første gang en flere sæsoner glæder jeg mig til opstarten .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Vanvittig spændende og enorm vigtig kamp .
                    En sejr kan have stor betydning for at der bliver lagt yderligere til den spirerende optimisme der er blandt fansene , og kan betyde at første hjemmekamp får et nøk opad i besøgstal .
                    Hvad er det for en spirende optimisme? Ikke her, i hvert fald. Et farvel til svenskeren og kent er ikke nok til at rykke på min optimismemåler. Og alt det udenomslort, der bliver præsenteret for tiden er bare latterligt. Præsentér dog en stærk transfer, der virkelig rykker!

                    ..og jeg er endda i sommerhumør.
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      Hvad er det for en spirende optimisme? Ikke her, i hvert fald. Et farvel til svenskeren og kent er ikke nok til at rykke på min optimismemåler. Og alt det udenomslort, der bliver præsenteret for tiden er bare latterligt. Præsentér dog en stærk transfer, der virkelig rykker!

                      ..og jeg er endda i sommerhumør.
                      Jeg er så enig. Føler at vi igen bliver holdt hen, med tomme ord fra JH.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        Hvad er det for en spirende optimisme? Ikke her, i hvert fald. Et farvel til svenskeren og kent er ikke nok til at rykke på min optimismemåler. Og alt det udenomslort, der bliver præsenteret for tiden er bare latterligt. Præsentér dog en stærk transfer, der virkelig rykker!

                        ..og jeg er endda i sommerhumør.
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Jeg er så enig. Føler at vi igen bliver holdt hen, med tomme ord fra JH.
                        Sjovt.
                        Jeg har de sidste mange år under JH haft det på samme måde og været en af hans største kritikkere. Men jeg har det bare ikke sådan i år.
                        Om jeg bare er blevet gammel og er faldet til patten ved jeg ikke men jeg syntes vi i år står bedre end vi nogensinde har gjort under JH.
                        Minimalt med ligegyldigt fyld og flere unge spirende talenter end set i mands minde.
                        En træner lige efter min smag personligt der vil spille den type fodbold jeg helst vil se.
                        En sportschef der er mere klar i spyttet end nogensinde før. Der er lovet forstærkninger og denne gang tror jeg på det.

                        Vi må se. Der er 1 1/2 måned tilbage af vinduet og jeg håber virkelig at man lykkedes med at hente et par profiler

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                          Hvad er det for en spirende optimisme? Ikke her, i hvert fald. Et farvel til svenskeren og kent er ikke nok til at rykke på min optimismemåler. Og alt det udenomslort, der bliver præsenteret for tiden er bare latterligt. Præsentér dog en stærk transfer, der virkelig rykker!

                          ..og jeg er endda i sommerhumør.
                          Jamen jeg er aldeles kold over for alt hvad der kommer ud af munden på JH , vil sige at Låsby Svendsen udstråler troværdighed , uskyld og ærlighed ved siden af JH . JH har så rigelig vist sin uduelighed ift at købe og samle en trup .
                          Jack Jørgensens forsøg på at Tivoliere stadionoplevelsen bider ej heller på mig .

                          Men jeg tillader mig at have i optimisme bundet op på vores nye træner som jeg håber kan skabe et positivt udtryk i vores spil og man vil opleve at spillerne rent faktisk vil det her . Desuden har afgangen af Jønsson og Thrane bragt glæde i mit sind .
                          Det kan sagtens skyldes at jeg var så eventyrlig træt af vores forrige træners evindelige skrigen efter spillere som desperat forsøgte at opføre hans dødsens kedsommelige nytteløse taktik og han virkelighedsfjerne fremlæggelse af egne evner .
                          Last edited by Magge; 13-07-2018, 10:22.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sjovt.
                            Jeg har de sidste mange år under JH haft det på samme måde og været en af hans største kritikkere. Men jeg har det bare ikke sådan i år.
                            Om jeg bare er blevet gammel og er faldet til patten ved jeg ikke men jeg syntes vi i år står bedre end vi nogensinde har gjort under JH.
                            Minimalt med ligegyldigt fyld og flere unge spirende talenter end set i mands minde.
                            En træner lige efter min smag personligt der vil spille den type fodbold jeg helst vil se.
                            En sportschef der er mere klar i spyttet end nogensinde før. Der er lovet forstærkninger og denne gang tror jeg på det.

                            Vi må se. Der er 1 1/2 måned tilbage af vinduet og jeg håber virkelig at man lykkedes med at hente et par profiler
                            Enig. Og læg dertil, at vi rent faktisk har set fornuftige ud i træningskampene, hvo vi hsr vundet 5 i træk - alle rimelig komfortabelt endda. Jeg glæder mig mere til vendsyssel - OB end til VM-finalen. Det er helt seriøst.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sjovt.
                              Jeg har de sidste mange år under JH haft det på samme måde og været en af hans største kritikkere. Men jeg har det bare ikke sådan i år.
                              Om jeg bare er blevet gammel og er faldet til patten ved jeg ikke men jeg syntes vi i år står bedre end vi nogensinde har gjort under JH.
                              Minimalt med ligegyldigt fyld og flere unge spirende talenter end set i mands minde.
                              En træner lige efter min smag personligt der vil spille den type fodbold jeg helst vil se.
                              En sportschef der er mere klar i spyttet end nogensinde før. Der er lovet forstærkninger og denne gang tror jeg på det.

                              Vi må se. Der er 1 1/2 måned tilbage af vinduet og jeg håber virkelig at man lykkedes med at hente et par profiler
                              Ja vi må se om JH har pludselig ændret opfattelse af hvad en profil er . Det er jo ikke længe siden Fellah blev præsenteret som en profil , som det endda tog flere vinduer at få til klubben ;-) .


                              Alt hvad der kommer ud af munden på JH er stadig 100% utroværdigt for mig . Det kan måske ændre sig med tiden .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja vi må se om JH har pludselig ændret opfattelse af hvad en profil er . Det er jo ikke længe siden Fellah blev præsenteret som en profil , som det endda tog flere vinduer at få til klubben ;-) .


                                Alt hvad der kommer ud af munden på JH er stadig 100% utroværdigt for mig . Det kan måske ændre sig med tiden .
                                Kan du ikke lige finde det citat hvor JH siger at Fellah er en profil..?

                                Comment

                                Working...
                                X