Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Nå så hans hjerte ændrede hurtigt mening...
    http://obstruktion.dk/mathias-joergensen-jeg-savner-ob/

    – Jeg har et kæmpe hjerte for OB, og det er min klub i Danmark det her, og det vil det altid være. Min kæreste har lejlighed her indtil 1. august, og så kommer hun over til mig, men der er ingen tvivl om, at hvis vi kommer til Danmark igen, og det er der forhåbentlig lang tid til, så kommer vi til at bosætte os i Odense. Jeg var glad for at være her, og jeg er glad for at være her. Jeg vil savne det hver dag, og det vil jeg blive ved med at gøre i rigtig lang tid endnu.
    Tja, men tror ikke at vi var interesseret. MJ har vel ikke overbeviset og evner er vel ikke stor nok for at spille sig videre i RedBull-koncernen til Salzburg eller endda Leipzig.
    Med Hylle har vi en spiller med den samme spidskompetence som klarer det rigtig godt i holdet. Tror Hyllegård er bedre end Jørgensen og Jørgensen ville ikke overhale ham i hierarkiet.
    Hvorfor skulle OB eller Jørgensen være interesseret at hente ham? Det ville næppe blive en plads på bænken men vel mere på tribunen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Slet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Nå så hans hjerte ændrede hurtigt mening...
        http://obstruktion.dk/mathias-joergensen-jeg-savner-ob/

        – Jeg har et kæmpe hjerte for OB, og det er min klub i Danmark det her, og det vil det altid være. Min kæreste har lejlighed her indtil 1. august, og så kommer hun over til mig, men der er ingen tvivl om, at hvis vi kommer til Danmark igen, og det er der forhåbentlig lang tid til, så kommer vi til at bosætte os i Odense. Jeg var glad for at være her, og jeg er glad for at være her. Jeg vil savne det hver dag, og det vil jeg blive ved med at gøre i rigtig lang tid endnu.
        Fodboldkulturen er desværre ødelagt. Jeg savner ligesom Per P de gamle dage hvor lokale spillere fyldte holdet - Nedergaard fra Morud og Hemmingsen fra Sanderum som han siger i det seneste SFÅ-magasin. Det er bare sjovere at følge et hold med fynske drenge som, hvis de er heldige at komme udenlands, vender tilbage til hjerteklubben.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Med det skifte betyder det vel forhåbentlig at helenius ryger længere væk fra spilletid. Fryd. Efter alle de stikpiller han har været ude med til OB , fordi han mente han ikke fik chancen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

            Fodboldkulturen er desværre ødelagt. Jeg savner ligesom Per P de gamle dage hvor lokale spillere fyldte holdet - Nedergaard fra Morud og Hemmingsen fra Sanderum som han siger i det seneste SFÅ-magasin. Det er bare sjovere at følge et hold med fynske drenge som, hvis de er heldige at komme udenlands, vender tilbage til hjerteklubben.
            Det kræver jo de får muligheden. Høegh var åbenbart ikke interessant nok for Hemmingsen. Hvilket jo nærmest er en skandale der burde diskvalificere ham som sportschef.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det kræver jo de får muligheden. Høegh var åbenbart ikke interessant nok for Hemmingsen. Hvilket jo nærmest er en skandale der burde diskvalificere ham som sportschef.
              Ja, og det understreger min pointe: OB’s kultur er også blevet ødelagt.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment

              Working...
              X