Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Hehe. Tror jeg afventer.

    Et bud på 2-3 mio, og så er han ude af ådalen i rasende fart.
    2-3 mio kroner for et ungt angrebstalent med 2½ år tilbage er en meget lav pris. Hvis vi snakker Borrusia, så er en mio Euro ikke et mærkeligt beløb overhovedet. Personligt tvivler jeg nu på, om de vil have ham - der er lang vej op til Buli-klasse. Men skulle det lykkes, så er det en kæmpe succéshistorie.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      FCM fik 10x for en VB der heller ikke havde fået meget spilletid. Samme klub
      Han var dog blevet fast mand, hvor Mathias Jørgensen blev sat af, efter en del kampe der viste at han ikke helt har niveau til superligaen ... endnu.
      15 millioner ville være noget nær en rekord for en ung spiller, der ikke er helt god nok til superligaen.
      Hvad skal Andreas Skov så ryge for?
      Jeg er enig i at det ser ud til at Gladbach gerne betaler mange penge.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Omvendt, hvis folk tror vi kun får 0,5 mio kr for MJ, så er der nok også nogle der bliver positivt overraskede. Det ville ikke give nogen som helst mening at sælge ham til det beløb og hvis Gladbach kan se potentielt vil de også være villige til at lægge en del mere.
        Nej, prisen er helt sikkert ikke under 1 million :D.
        Men jeg kan ikke helt se hvad han skal der ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Skal vi nu ikke holde lidt igen med at selvantænde på JH og OB!?

          Hvis vi sælger MJ, så tror jeg at vi får tættere på 1 EUR end 1 DKK.

          Hvis ikke, så tror jeg ikke at vi sælger ham. Hvorfor skulle vi?
          Det skulle da være fordi OB ikke tror på ham og så casher ind. Kan selvfølgelig sagtens tage fejl, og så snart OB og JH ser en cent, så slår de til og sælger. Det kan jeg dog ikke huske at man har gjort tidligere.

          Men spændende at se hvad der sker.

          Comment


            #50
            Mathias Jørgensen er blevet taget rigtig godt imod af Mönchengladbachs spillere, og han håber på at få en rigtig fed oplevelse med sig hjem.

            http://obstruktion.dk/mathias-j-smig...nchengladbach/

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Mathias Jørgensen er blevet taget rigtig godt imod af Mönchengladbachs spillere, og han håber på at få en rigtig fed oplevelse med sig hjem.

              http://obstruktion.dk/mathias-j-smig...nchengladbach/
              Bliv du bare derude MJ. Det kan jeg godt unde dig

              Comment


                #52
                MJ scorede idag

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...bachs-u23-hold

                Comment


                  #53
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...er-i-gladbach/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Så kan man sgu bare ikke gøre meget mere den første dag Godt gået knægt

                    Comment


                      #55
                      Hvis buddet er passende fra Gladbach(inkl. klausuler), så sælg..
                      Vi kan bruge pengene til noget andet, og lige nu sidder MJ alligevel på bænken.
                      Han har altså ikke vist særlig meget på førsteholdet, sælg ham nu mens hans værdi er nogenlunde!
                      siden 1887

                      Comment


                        #56
                        Nu ved jeg ikke, om beløbet allerede er aftalt parterne imellem, men det trækker vel ikke prisen ned på Mathias, at han netter i sin første kamp og i øvrigt spiller en god kamp.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Hvis buddet er passende fra Gladbach(inkl. klausuler), så sælg..
                          Vi kan bruge pengene til noget andet, og lige nu sidder MJ alligevel på bænken.
                          Han har altså ikke vist særlig meget på førsteholdet, sælg ham nu mens hans værdi er nogenlunde!
                          Først og fremmest er det en sag der er svær at gøre sig klog på uden at kende detaljerne (selvom f.eks. Sandro Spasojevic i høj grad gør det på Twitter: https://twitter.com/SandroSpaso/stat...14279901212673). OB arbejdede så vidt vi ved ret længe på at få kontrakten med MJ i hus. Man har måske været nødt til at lave en salgsklausul i kontrakten eller have indgået en mundtlig aftale man bør overholde. Det kan gøre, at man måske er lidt tvunget til at sælge. Og i det hele taget er alle spillere jo til salg hvis der kommer et højt nok beløb på bordet.

                          Når det så er sagt er jeg slet ikke på linje med dig. Hvad havde du forventet af så ung en spiller? Han er først lige blevet 18 i denne sæson. Det taget i betagtning har hans præstationer været vildt imponerende og han bør helt klart være en spiller man skal satse stort på hvis man har muligheden for det.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Først og fremmest er det en sag der er svær at gøre sig klog på uden at kende detaljerne (selvom f.eks. Sandro Spasojevic i høj grad gør det på Twitter: https://twitter.com/SandroSpaso/stat...14279901212673). OB arbejdede så vidt vi ved ret længe på at få kontrakten med MJ i hus. Man har måske været nødt til at lave en salgsklausul i kontrakten eller have indgået en mundtlig aftale man bør overholde. Det kan gøre, at man måske er lidt tvunget til at sælge. Og i det hele taget er alle spillere jo til salg hvis der kommer et højt nok beløb på bordet.

                            Når det så er sagt er jeg slet ikke på linje med dig. Hvad havde du forventet af så ung en spiller? Han er først lige blevet 18 i denne sæson. Det taget i betagtning har hans præstationer været vildt imponerende og han bør helt klart være en spiller man skal satse stort på hvis man har muligheden for det.
                            Han er talent der kan blive rigtig god om et år eller to. Skal han sælges handler det om at klubben får del i fremtidig profit på ham. Og det er nok der slaget står.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Han er talent der kan blive rigtig god om et år eller to. Skal han sælges handler det om at klubben får del i fremtidig profit på ham. Og det er nok der slaget står.
                              Så skal det da være gennem præstationsbetingede klausuler og ikke videresalg. Der er vel ikke nogen, der helt ærligt tror på, at MJ har potentiale til en hylde over Gladbach? Uanset hvad, så er jeg slet ikke i tvivl om, at en eventuel købsaftale vil indeholde en pokkers masser klausuler. Det er de i forvejen glade for i Tyskland, hvor lønnen i mange kontrakter er meget præstationsbetingede, i forhold til hvad vi ser mange andre steder.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Først og fremmest er det en sag der er svær at gøre sig klog på uden at kende detaljerne (selvom f.eks. Sandro Spasojevic i høj grad gør det på Twitter: https://twitter.com/SandroSpaso/stat...14279901212673). OB arbejdede så vidt vi ved ret længe på at få kontrakten med MJ i hus. Man har måske været nødt til at lave en salgsklausul i kontrakten eller have indgået en mundtlig aftale man bør overholde. Det kan gøre, at man måske er lidt tvunget til at sælge. Og i det hele taget er alle spillere jo til salg hvis der kommer et højt nok beløb på bordet.

                                Når det så er sagt er jeg slet ikke på linje med dig. Hvad havde du forventet af så ung en spiller? Han er først lige blevet 18 i denne sæson. Det taget i betagtning har hans præstationer været vildt imponerende og han bør helt klart være en spiller man skal satse stort på hvis man har muligheden for det.
                                Man kan jo altid tænke over hvad en kontrakt indholder af forsk. nedskrevne sager. Derudover er der de mundtlige aftale, som jo ofte er noget diffust noget. Det er allenemmest i arbejdstager og -giver aftaler, er at aftalerne er nedskrevne. Så ved alle hvad der er rette sig efter.
                                MJ skal dog også huske at "vende skråen" og overveje om det er bedst at være en del af en tysk u23-trup, eller en del af en sl-trup med div. ambitioner inden han sætter pen på papir.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X