Side 4 af 10 FørsteFørste ... 23456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 94
    Nooooo, JH afslører at man taler om et muligt transfer-beløb, ifb. Mathias' tur med Gladbach. (På bold.dk)
    Håber nu stadig på han får endeligt gennembrud hos os, inden han ryger afsted.
    Hvad kan han indbringe i transfer, 0,5 - 1 mio.? Lavt sat.?

Citer Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Han er åbenbart ved at blive solgt...
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-med-gladbach
    Du vr hurtigere end mig

Citer Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Nooooo, JH afslører at man taler om et muligt transfer-beløb, ifb. Mathias' tur med Gladbach. (På bold.dk)
    Jeg håber virkelig, vi snakker et noget højere beløb. Han har stadig 2,5 år tilbage af sin kontrakt, og han har et kæmpe potentiale. Det burde godt nok være mere end 1 mio.

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Han er en ung, talentfuld angriber med en meget markant spidskompetence. Desuden har vi kontrakt med ham frem til 2021 (mener jeg). Mit bud er en 2-3 mio. plus lidt klausuler.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Han er en ung, talentfuld angriber med en meget markant spidskompetence. Desuden har vi kontrakt med ham frem til 2021 (mener jeg). Mit bud er en 2-3 mio. plus lidt klausuler.
    Ja, og hvilken klub og trin op ad karrierestigen hvis han havner der. Han kommer uden tvivl til at starte hos u-holdene i klubben. Ærgerligt for OB, men stort for MJ, hvis han føler det er et rigtigt skridt at gøre nu.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Hvis du mener EURO, så tror jeg vi rammer meget godt.

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jeg håber bestemt både du og obstruktion har ret, men er sgu ikke overbevist. Vores position som klub (tak, ingen JH kommentarer lige nu), og så det fact at MJ er ung og narurligt ikke har præsteret det store på højeste plan, gør at vi ikke længere kan få det samme for spillerne.
    Men nuvel, en halv mio er nok lavt sat..

Alt under 1-2 mill euro plus klausuler ville være elendigt arbejde når de købte en VB i FCM for 5 mill euro
    Ved godt vi ikke er så attraktive som FCM men angribere er altså dyrere end VBs

Citer Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvis du mener EURO, så tror jeg vi rammer meget godt.
    1 mio euro?! Det tror jeg ikke på.

Jeg håber bestemt både du og obstruktion har ret, men er sgu ikke overbevist. Vores position som klub (tak, ingen JH kommentarer lige nu), og så det fact at MJ er ung og narurligt ikke har præsteret det store på højeste plan, gør at vi ikke længere kan få det samme for spillerne.
    Men nuvel, en halv mio er nok lavt sat..
    FCM fik 10x for en VB der heller ikke havde fået meget spilletid. Samme klub

Regler for indlæg