Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan-talk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er så sødt, at du har så travlt med at pege ud hvem der er negative og idioter, samtidig med at du intet andet bringer end sure opstød og tilsvininger.
    Så må det da være positivt ,at jeg ikke skriver så ofte.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er så sødt, at du har så travlt med at pege ud hvem der er negative og idioter, samtidig med at du intet andet bringer end sure opstød og tilsvininger.
      Er det ikke også det eneste du bringer?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Er det ikke også det eneste du bringer?

        Comment


          #19
          Jeg vil vove den påstand at Sheed er den med mest indsigt i spillermarkedet og fodbold generelt herinde. Jeg læser i hvert fald alle indlæg med glæde. Men man må åbenbart ikke være kritisk overfor ledelsens dispositioner.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Jeg vil vove den påstand at Sheed er den med mest indsigt i spillermarkedet og fodbold generelt herinde. Jeg læser i hvert fald alle indlæg med glæde. Men man må åbenbart ikke være kritisk overfor ledelsens dispositioner.
            Ja sådan ser vi så forskelligt på tingene. Alle ved da at Entusiasten har det klareste syn på dansk fodbold, da han jo ikke er fan af nogen klubber.
            Men ingen tvivl om det er 2 af de skarpeste hjerner der findes herinde, blandt alle os andre uvidende personer.
            Forum er smukt i al sin mangfoldighed ....

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Jeg vil vove den påstand at Sheed er den med mest indsigt i spillermarkedet og fodbold generelt herinde. Jeg læser i hvert fald alle indlæg med glæde. Men man må åbenbart ikke være kritisk overfor ledelsens dispositioner.
              Også de latterlige omkring OBstruktion?
              For tror nu mere det var der mange synes det blev for meget, mere end det handlede om kritik af ledelsen.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Også de latterlige omkring OBstruktion?
                For tror nu mere det var der mange synes det blev for meget, mere end det handlede om kritik af ledelsen.
                Få nu lige ro på. Jeg skrev, at jeg syntes det var en dårlig kilde og hvorfor. Jeg lavede en dårlig parodi og det var det. Jeg har på intet tidspunkt svinet dem til eller skrevet, at jeg synes det de laver er dårligt. Jeg satte spørgsmålstegn ved en enkelt ting de har lavet, og det er der så nogle der mener, at man ikke må, fair nok, jeg gjorde det så bare fordi, at jeg generelt agter dem for det de laver, og tror at de sagtens kan lave noget bedre.

                Comment


                  #23
                  I al beskedenhed vil jeg nu mene, at JEG er den med størst indsigt i fodbold af alle herinde... Jeg behøver ingen rygklappere, da jeg ved, at ALT jeg skriver, er korrekt. Så lad os bare lukke den ligegyldige debat.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Få nu lige ro på. Jeg skrev, at jeg syntes det var en dårlig kilde og hvorfor. Jeg lavede en dårlig parodi og det var det. Jeg har på intet tidspunkt svinet dem til eller skrevet, at jeg synes det de laver er dårligt. Jeg satte spørgsmålstegn ved en enkelt ting de har lavet, og det er der så nogle der mener, at man ikke må, fair nok, jeg gjorde det så bare fordi, at jeg generelt agter dem for det de laver, og tror at de sagtens kan lave noget bedre.
                    Og jeg skrev at jeg synes det var et latterligt indlæg og har derudover ikke anklaget dig for andet.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      I al beskedenhed vil jeg nu mene, at JEG er den med størst indsigt i fodbold af alle herinde... Jeg behøver ingen rygklappere, da jeg ved, at ALT jeg skriver, er korrekt. Så lad os bare lukke den ligegyldige debat.
                      Den titel vil jeg nu gerne også gribe ud efter.

                      Så debat åben igen. ;-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Den titel vil jeg nu gerne også gribe ud efter.

                        Så debat åben igen. ;-)

                        MvH ChrisOB
                        Satans! Troede bare lige jeg kunne claime den, sådan uden videre... Well, the race is open!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Satans! Troede bare lige jeg kunne claime den, sådan uden videre... Well, the race is open!
                          Jeg vil mene, uden forbehold, at der er stort set intet jeg har skrevet de sidste 3 år, som har vist sig at være forkert.

                          Så jeg er klar til både Cavling, Nordisk Råds litteraturpris og Nobel.

                          Nogle vil måske påstå, at jeg skyder med spredehagl, jeg selv mener, at det er nemt at få ret, når det man skal vurdere er så forudsigeligt.

                          Og dér fik jeg ret igen. ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Vi må se at få lavet den Forum Award :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Vi må se at få lavet den Forum Award :-)
                              Kan jeg få den for "bedste udenlandske bidrag" til mindst? ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Kan jeg få den for "bedste udenlandske bidrag" til mindst? ;-)
                                Med mindre at George Clooney bliver inkarneret OB fan i løbet af sæsonen tror jeg nok du kan regne med min stemme

                                Comment

                                Working...
                                X