Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Med mindre vi snakker en tidligere OB-spiller, kan det næsten kun være Janus Drachmann.
    Han har næppe været nævnt i rygtetråden..

    Mikkel Andersen?

    DAP?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tj. Se indlæg
      Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)
      Tænker du på Marxen? Han nåede ikke at spille for Michelsen, han røg til Randers inden.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Tænker du på Marxen? Han nåede ikke at spille for Michelsen, han røg til Randers inden.
        Endnu en af dem der teaser lidt og logger af

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Med mindre vi snakker en tidligere OB-spiller, kan det næsten kun være Janus Drachmann.
          Ja, det kan kun være Janus Drachmann, den eneste som har spillet under både cheftræner og sportsdirektør, og han er nævnt i rygtertråden, men ikke som et rygte...Men det er han så nu. Fint hvis det kan skubbe Tverskov tilbage i forsvaret igen, hvis det da ikke betyder at han sælges...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han har næppe været nævnt i rygtetråden..

            Mikkel Andersen?

            DAP?
            Jo han har, tidligere på eftermiddagen, men ikke som rygte, som der også skrives. Det kan kun være ham, hvis beskrivelsen skal passe.

            Med et sandsynligt CL eller EL gruppespil, og en smal rotation på FCMs centrale midt, tvivler jeg på, at han er realistisk. Det vi i hvert fald kræve en pæn transfer.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
              KEP - som du lidt håbløst kaldet twitterdivaen - har vel haft en mere end godkendt sæson. Imo er han steppet enormt op
              Enig
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Ja, det kan kun være Janus Drachmann, den eneste som har spillet under både cheftræner og sportsdirektør, og han er nævnt i rygtertråden, men ikke som et rygte...Men det er han så nu. Fint hvis det kan skubbe Tverskov tilbage i forsvaret igen, hvis det da ikke betyder at han sælges...
                Drachmann har spillet så meget for FCM at det i min bog virker totalt usandsynligt. Det vil jo kræve den højeste transfersum i mange år.
                Med mindre at FCM selvfølgelig køber Tverskov i noget bytte bytte

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Drachmann har spillet så meget for FCM at det i min bog virker totalt usandsynligt. Det vil jo kræve den højeste transfersum i mange år.
                  Med mindre at FCM selvfølgelig køber Tverskov i noget bytte bytte
                  Ja eller lejer ham fordi han vil have mere spilletid.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jo han har, tidligere på eftermiddagen, men ikke som rygte, som der også skrives. Det kan kun være ham, hvis beskrivelsen skal passe.

                    Med et sandsynligt CL eller EL gruppespil, og en smal rotation på FCMs centrale midt, tvivler jeg på, at han er realistisk. Det vi i hvert fald kræve en pæn transfer.
                    Okay. Jeg vælger dog at trække Øf kortet på denne

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Ja eller lejer ham fordi han vil have mere spilletid.
                      Hmm. Måske. Men jeg valgte hellere 50% på bænken med den sæson de går imøde kontra at komme til OB

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tj. Se indlæg
                        Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)
                        Fortæl lidt mere.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Okay. Jeg vælger dog at trække Øf kortet på denne
                          Nu skriver han jo "target". Det virker på mange måder ikke så realistisk, men Drachmann er vel et rigtig godt bud på en spiller som Michelsen har øverst på sin ønskeliste. Når han ikke var skadet var han så vidt jeg husker vigtig for ham i SønderjyskE.

                          Og hvis noget skulle tale for det skulle det jo være, at FCM har planer om en oprustning på midtbanen inden CL så Drachmann ville få længere til spilletid.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tror jeg ikke på. Ligner en der er tiltænkt en plads i midtforsvaret
                            Netop, Perreia var også reserve i midterforsvaret i sin sidste tid i OB, Desler er nu reserve som venstre back.

                            Comment


                              #44
                              Bo H ærgelig over dette salg

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...klub-som-vores

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Netop, Perreia var også reserve i midterforsvaret i sin sidste tid i OB, Desler er nu reserve som venstre back.
                                Tvivler også på at de henter noget til VB nu

                                Comment

                                Working...
                                X