Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi skal bygge et fort

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fansen...et-fynsk-fort/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fint med et fort, nu skal de så bare huske at lukke hoveddøren, så man ikke kan "gå lige ind".

      Comment


        Ludwig kan mærke den store konkurrence om pladserne som aldrig før

        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-udfordring/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ludwig kan mærke den store konkurrence om pladserne som aldrig før

          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-udfordring/
          Sad lidt med en fornemmelse af, at Ludwig ikke skal have mange flere bænkpladser, før han ikke vil være tilfreds med situationen. Ved ikke om det bare er mig.

          Men altså, den bedste spiller og Marco er ok kørende lige for tiden..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Sad lidt med en fornemmelse af, at Ludwig ikke skal have mange flere bænkpladser, før han ikke vil være tilfreds med situationen. Ved ikke om det bare er mig.

            Men altså, den bedste spiller og Marco er ok kørende lige for tiden..
            Må indrømme at Ludwig har skuffet mig. Måske var hans gode præstationer for Horsens hans topniveau, og måske er han mindre god for et hold, der ikke altid kan stå dybt og udelukkende spille på dødbolde og kontraer. Måske. Kan også være, at han bare ikke trives i Odense og/eller med et lidt anderledes forsvar. Måske ville han være bedre i general-rollen, men der er Tverskov bare klasser over.
            I hvert fald var hans start ikke god, og siden fik han stabiliseret et OK niveau, men Lund ligner én, der er lige så god, og ham er der mere fysik og måske også udviklingspotentiale i som markeringsspiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Må indrømme at Ludwig har skuffet mig. Måske var hans gode præstationer for Horsens hans topniveau, og måske er han mindre god for et hold, der ikke altid kan stå dybt og udelukkende spille på dødbolde og kontraer. Måske. Kan også være, at han bare ikke trives i Odense og/eller med et lidt anderledes forsvar. Måske ville han være bedre i general-rollen, men der er Tverskov bare klasser over.
              I hvert fald var hans start ikke god, og siden fik han stabiliseret et OK niveau, men Lund ligner én, der er lige så god, og ham er der mere fysik og måske også udviklingspotentiale i som markeringsspiller.
              Rigtig meget enig. Men heldigvis er han stadig brugbar i en lang sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Må indrømme at Ludwig har skuffet mig. Måske var hans gode præstationer for Horsens hans topniveau, og måske er han mindre god for et hold, der ikke altid kan stå dybt og udelukkende spille på dødbolde og kontraer. Måske. Kan også være, at han bare ikke trives i Odense og/eller med et lidt anderledes forsvar. Måske ville han være bedre i general-rollen, men der er Tverskov bare klasser over.
                I hvert fald var hans start ikke god, og siden fik han stabiliseret et OK niveau, men Lund ligner én, der er lige så god, og ham er der mere fysik og måske også udviklingspotentiale i som markeringsspiller.
                Det er vel også lettere at spille i et 8 mands forsvar i Horsens ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det er vel også lettere at spille i et 8 mands forsvar i Horsens ;-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det er vel også lettere at spille i et 8 mands forsvar i Horsens ;-)

                    Comment


                      Jeg ved ikke om jeg er skuffet. Han kommer med det man nogenlunde kan forvente og vi har et af ligaens bedste forsvarer både med og uden ham. Det er mere overraskende at Lund er steppet sådan op. Ham så jeg intet lys i, og jeg husker tydeligt at JM faktisk glemte at nævne ham som en af kandidaterne til forsvaret i starten af sæsonen, hvor det sejlede. Retfærdigvis skal det siges han var skadet dengang, men alligevel påfaldende.
                      Det ligner dog at trænerteamet har fundet en rolle, hvor han kan bruge sine styrker i duellerne, og når der skal bygges op, så kan han bare give den til Janus eller Tverskov, hvor man under Kent var mere eller mindre afhængig af alle var stærke på bolden. Det har bare gjort ham og i sidste ende OB rigtig godt. Det giver noget tryghed til en tre-kæde at have en hurtig mand dernede og det er jeg sikker på at JM har prioriteret, selvom Ludwig siden tiden med KEP egentlig har gjort det ok. Ok er bare ikke nok i OB mere og det er dejligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg ved ikke om jeg er skuffet. Han kommer med det man nogenlunde kan forvente og vi har et af ligaens bedste forsvarer både med og uden ham. Det er mere overraskende at Lund er steppet sådan op. Ham så jeg intet lys i, og jeg husker tydeligt at JM faktisk glemte at nævne ham som en af kandidaterne til forsvaret i starten af sæsonen, hvor det sejlede. Retfærdigvis skal det siges han var skadet dengang, men alligevel påfaldende.
                        Det ligner dog at trænerteamet har fundet en rolle, hvor han kan bruge sine styrker i duellerne, og når der skal bygges op, så kan han bare give den til Janus eller Tverskov, hvor man under Kent var mere eller mindre afhængig af alle var stærke på bolden. Det har bare gjort ham og i sidste ende OB rigtig godt. Det giver noget tryghed til en tre-kæde at have en hurtig mand dernede og det er jeg sikker på at JM har prioriteret, selvom Ludwig siden tiden med KEP egentlig har gjort det ok. Ok er bare ikke nok i OB mere og det er dejligt
                        Generelt bare dejligt med et trænerteam der udnytter spillernes kompetencer, i stedet for at fastlåse dem i en 4-4-2 opstilling.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Generelt bare dejligt med et trænerteam der udnytter spillernes kompetencer, i stedet for at fastlåse dem i en 4-4-2 opstilling.
                          Ja, det er det, der gør forskellen. Den gode træner får det bedste ud af spillerne, sætter hold derefter og tilrettelægger spillet derefter. Altså modsat Morten Olsen.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Alexander Ludwig kommer ikke tilbage på banen lige foreløbig.

                            http://obstruktion.dk/laengere-pause-til-ludwig/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Alexander Ludwig kommer ikke tilbage på banen lige foreløbig.

                              http://obstruktion.dk/laengere-pause-til-ludwig/
                              Ja det bekræfter bare at vi skal hente minimum 1 central forsvarsspiller i dette vindue

                              Comment

                              Working...
                              X