Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det udstiller vel bare i højere grad Lund som et fejlkøb , og det er langt fra første gang vi må købe en ny spiller fordi et tidligere indkøb flopper ( som forudset af nogle )
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Nok Periras afløser, men jeg havde nu hellere set Kasper hjemme igen.

      Comment


        #18
        Vi KØBER en spiller endelig igen! Det føles næsten som nye tider i OB! :-)
        Velkommen til Alexander!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ville ikke selv sige noget. Men når du nu nævner det Men umiddelbart en god signing
          enig - uden jeg kender så meget til manden syntes jeg også det lyder som en god signing.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
            KEP - som du lidt håbløst kaldet twitterdivaen - har vel haft en mere end godkendt sæson. Imo er han steppet enormt op
            Nope, han har talt sig op. Godt brølt af ham, men.......Gyte faldt meget i niveau, dermed blev KEPs niveau og speed udstillet

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det udstiller vel bare i højere grad Lund som et fejlkøb , og det er langt fra første gang vi må købe en ny spiller fordi et tidligere indkøb flopper ( som forudset af nogle )
              Jeg er nok en af Lunds største kritikkere.
              Men efter sigende kostede han kun ca 300.000kr og er vel en okay backup
              Og forhåbentlig kan han udvikle sig stadig uden jeg dog tør at holde vejret mens jeg venter på dette

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Det ER jo lidt sjovt med alle de spillere fra chefernes tidligere klubber
                Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                  KEP - som du lidt håbløst kaldet twitterdivaen - har vel haft en mere end godkendt sæson. Imo er han steppet enormt op
                  Hvorfor er det håbløst? Han har jo med al tydelighed vist at han er uprofessionel. I hvilket omfang han er det uden for banen ved jeg ikke, men på banen er han sandt for dyden ikke nogen perfekt anfører. Men lad os lade det ligge.

                  Spillemæssigt er han stadig god, men det varer jo ikke ved. Derfor er det fedt med en ny mand der kan tage over.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Nok Periras afløser, men jeg havde nu hellere set Kasper hjemme igen.
                    Tror jeg ikke på. Ligner en der er tiltænkt en plads i midtforsvaret

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      En udmærket signing i min optik. Ikke en der vælter højskoler, men en klar opgradering ift. Marco Lund og en der nok skal begå sig ganske fint. Nok ikke lige spilleren der kommer til at rykke os nogle steder, men med et niveau der hedder 6-8. pladsen i Superligaen, og det er jo nok også det vi går efter.

                      Man kunne jo have overvejet at hente ham kvit og frit sidste sommer, og sikkert til en billigere løn, som jeg også foreslog dengang. Det er sgu lidt halvdårlig business af JH, at vi ikke henter en spiller som for mig var 1. divisions bedste midterforsvarer i 16/17, når vi kunne have hentet ham gratis, og nu i stedet må købe ham fri for et beløb der nok i hvert fald er minimum én million her et år efter. Når vi alligevel kun scouter i Danmark så bør vi fange sådan en spiller inden han skal en tur omkring Horsens og bliver penge værd, og så burde de transferbeløb i stedet blive samlet til bunke og brugt på spillere der for alvor kan rykke noget.

                      http://forum.ob.dk/showthread.php?14...ghlight=ludwig
                      JH har da ikke set bold i første division, DRK, sender jo huset på Christianshavn samtidigt.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Eller et salg
                        gjorde jo heller ikke noget der kom lidt konkurrence nede i forsvaret. Lund har langt fra været overbevisende, KEP.....har jo været udemærket - men har det med at tabe hovedet og sidste salgsdato nærmer sig vel også så småt....4 mand til 2 pladser - det er jo sådan set ikke for meget - hvis man vil tilbage til toppen.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          enig - uden jeg kender så meget til manden syntes jeg også det lyder som en god signing.
                          Nej kan heller ikke påstå at jeg har lagt specielt mærke til ham. Men jeg er positiv

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tj. Se indlæg
                            Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)
                            Fortæl fortæl....

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              gjorde jo heller ikke noget der kom lidt konkurrence nede i forsvaret. Lund har langt fra været overbevisende, KEP.....har jo været udemærket - men har det med at tabe hovedet og sidste salgsdato nærmer sig vel også så småt....4 mand til 2 pladser - det er jo sådan set ikke for meget - hvis man vil tilbage til toppen.
                              Vi må se. Har ikke noget imod Tverskov på midten

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Fortæl fortæl....
                                Med mindre vi snakker en tidligere OB-spiller, kan det næsten kun være Janus Drachmann.

                                Comment

                                Working...
                                X