Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Alexander Ludvig

    OB har i dag købt Alexander Ludwig i AC Horsens. Forsvarsspilleren tiltræder på en 4-årig aftale i OB, og har første dag på banen 18. juni.

    Når OB den 18. juni begynder træningen frem mod den nye sæson bliver det med en ny spiller på træningsbanen. Tirsdag har 24-årige Alexander Ludwig nemlig sat sin underskrift på en 4-årig aftale med OB, som har købt forsvarsspilleren fri af sin kontrakt i AC Horsens.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...xander-ludwig/

    #2
    Mit indlæg fra rygtetråden igen:

    Spændende. En ung spiller som dog har en del erfaring. Venstrefodet. Nogen der ved om han kan dække pladsen som venstre back også?

    Comment


      #3
      Velkommen :). Synes også det er spændende :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
        Mit indlæg fra rygtetråden igen:

        Spændende. En ung spiller som dog har en del erfaring. Venstrefodet. Nogen der ved om han kan dække pladsen som venstre back også?
        I nød, sikkert, idéelt, nej. Så bliver det nok noget med at stå en venstre back i hvert fald.

        Comment


          #5
          Den havde jeg slet ikke set komme. Velkommen til.
          Last edited by El New York; 12-06-2018, 18:02.

          Comment


            #6
            Forhåbentlig bliver det så til et godt samarbejde mellem ham og Tverskov. Så kan vi nøjes med at bruge Marco og Twitterdivaen som reserver.

            Comment


              #7
              OK, det var lidt overraskende. Det er en god signing, og vi må give penge for ham, for han havde 1 år tilbage af sin kontrakt. Samtidigt er det en logisk signing, for det var oplagt i midterforsvaret, vi har haft det største behov. Håber ikke det bruger hele transferbudgettet, men det er i hvert fald en rigtig prioritet at få noget kvalitet ind på den post.

              Velkommen til Alexander.

              Comment


                #8
                Lugter af Tverskov som 6er i den kommende sæson.

                Comment


                  #9
                  velkommen til. Lyder umiddelbart spændende - relativt ung spiller, med fast spilletid på et hold der kom i medaljespil sidste sæson - lang kontrakt. OG han bliver købt fri....lugter lidt af der er lidt mere at gøre med.....

                  Det var den positive vinkel - den negativt/drillende vil være; endnu en horsens spiller :) Jesper kan ikke scoute andre steder eller....

                  Comment


                    #10
                    Det udelukker også nok at KL hentes tilbage..

                    Denne her havde jeg godt nok ikke set komme. At man køber en forsvarsspiller i Horsens er alligevel overraskende. Men så længe det bare holder Lund på bænken er jeg glad

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      velkommen til. Lyder umiddelbart spændende - relativt ung spiller, med fast spilletid på et hold der kom i medaljespil sidste sæson - lang kontrakt. OG han bliver købt fri....lugter lidt af der er lidt mere at gøre med.....

                      Det var den positive vinkel - den negativt/drillende vil være; endnu en horsens spiller :) Jesper kan ikke scoute andre steder eller....
                      Ville ikke selv sige noget. Men når du nu nævner det Men umiddelbart en god signing

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Lugter af Tverskov som 6er i den kommende sæson.
                        Eller et salg

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          velkommen til. Lyder umiddelbart spændende - relativt ung spiller, med fast spilletid på et hold der kom i medaljespil sidste sæson - lang kontrakt. OG han bliver købt fri....lugter lidt af der er lidt mere at gøre med.....

                          Det var den positive vinkel - den negativt/drillende vil være; endnu en horsens spiller :) Jesper kan ikke scoute andre steder eller....
                          Det ER jo lidt sjovt med alle de spillere fra chefernes tidligere klubber, men til gengæld er jeg MEGET mere optimistisk på vegne af Ludwig end KEP, Thrane, Jönsson, AK, Helenius... Jøsses det er deprimerende at liste de navne op og tænke på hvilke penge der er blevet kastet efter dem.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                            Det ER jo lidt sjovt med alle de spillere fra chefernes tidligere klubber, men til gengæld er jeg MEGET mere optimistisk på vegne af Ludwig end KEP, Thrane, Jönsson, AK, Helenius... Jøsses det er deprimerende at liste de navne op og tænke på hvilke penge der er blevet kastet efter dem.
                            KEP - som du lidt håbløst kaldet twitterdivaen - har vel haft en mere end godkendt sæson. Imo er han steppet enormt op

                            Comment


                              #15
                              En udmærket signing i min optik. Ikke en der vælter højskoler, men en klar opgradering ift. Marco Lund og en der nok skal begå sig ganske fint. Nok ikke lige spilleren der kommer til at rykke os nogle steder, men med et niveau der hedder 6-8. pladsen i Superligaen, og det er jo nok også det vi går efter.

                              Man kunne jo have overvejet at hente ham kvit og frit sidste sommer, og sikkert til en billigere løn, som jeg også foreslog dengang. Det er sgu lidt halvdårlig business af JH, at vi ikke henter en spiller som for mig var 1. divisions bedste midterforsvarer i 16/17, når vi kunne have hentet ham gratis, og nu i stedet må købe ham fri for et beløb der nok i hvert fald er minimum én million her et år efter. Når vi alligevel kun scouter i Danmark så bør vi fange sådan en spiller inden han skal en tur omkring Horsens og bliver penge værd, og så burde de transferbeløb i stedet blive samlet til bunke og brugt på spillere der for alvor kan rykke noget.

                              http://forum.ob.dk/showthread.php?14...ghlight=ludwig

                              Comment

                              Working...
                              X