Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fankoordinator/SLO Andreas Brix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Første ud af de 3 nye i den her uge??

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
      Den tidligere SLO ønskede bestemt at fortsætte sit engegement i klubben som fankoordinator. Simon Bonnez tilbød endda, at hans løn kunne gå ubetinget til tifoarbejde fremfor at tjekke ind på hans privatkonto.

      Klubben ønskede hverken at give Simon Bonnez løn, eller lade hans løn gå til tifoarbejde.

      Ud af ingenting - og bag ryggen på Simon Bonnez - har klubben forhandlet med den nye SLO og ansat ham. Alt dette uden at Simon Bonnez blev underrettet, og måtte af andre kilder tæt på klubben få nyheden om, at OB havde ansat en ny fuldtids SLO.
      Ah, Jesus. Det lyder ikke godt. Kender ikke nogen af dem og skal ikke kloge mig på fan-scenen, men har da hørt fra en enkelt, der stadig er aktiv, at det blev et skidt forløb med Simon fra klubbens side. Øv.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
        Den tidligere SLO ønskede bestemt at fortsætte sit engegement i klubben som fankoordinator. Simon Bonnez tilbød endda, at hans løn kunne gå ubetinget til tifoarbejde fremfor at tjekke ind på hans privatkonto.

        Klubben ønskede hverken at give Simon Bonnez løn, eller lade hans løn gå til tifoarbejde.

        Ud af ingenting - og bag ryggen på Simon Bonnez - har klubben forhandlet med den nye SLO og ansat ham. Alt dette uden at Simon Bonnez blev underrettet, og måtte af andre kilder tæt på klubben få nyheden om, at OB havde ansat en ny fuldtids SLO.
        Ah så kender vi dem igen. Har ikke respekt for andre end dem selv.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          Det har ikke været noget kønt forløb, lad mig sige det sådan.

          Personligt er jeg indstillet på at give Andreas en fair chance, for selvfølgelig har driflin ret i, at han sagtens kan være dygtig, og det her er under alle omstændigheder ikke ment som en kritik af ham - jeg kender ham ikke. Men jeg kan sgu godt forstå, hvis dele af det aktive fanmiljø ikke bifalder den her ansættelse.

          Simon arbejdede gratis for OB i en årrække, og han fandt først ud af, at han ikke skulle fortsætte som SLO, da jeg nævnte det en passant for ham. Jeg fik det nemlig at vide på et møde, før Simon overhovedet var blevet underrettet.

          Den nye lønnede SLO-rolle har, så vidt jeg har forstået, en række opgaver internt i organisationen, og isoleret set er det fair nok, hvis man i klubben ikke mener, at den rolle harmonerer særlig godt med Simons rolle i fanmiljøet, men i det mindste kunne de have taget ham med på råd, inden de ansatte en ny bag om ryggen på ham. Alternativt kunne de for en gang skyld have brugt fanpanelet til noget fornuftigt, men i stedet valgte de at rekruttere i egne rækker uden overhovedet at rådføre sig med fansene. Det synes jeg, er meget kritisabelt.
          Øv. Det lyder som en meget beskidt spil OB spillede der med Simon og fanmiljøet.
          Naturlig må vi give Andreas en fair chance men ledelsens rolle er absolut uacceptabelt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
            Den tidligere SLO ønskede bestemt at fortsætte sit engegement i klubben som fankoordinator. Simon Bonnez tilbød endda, at hans løn kunne gå ubetinget til tifoarbejde fremfor at tjekke ind på hans privatkonto.

            Klubben ønskede hverken at give Simon Bonnez løn, eller lade hans løn gå til tifoarbejde.

            Ud af ingenting - og bag ryggen på Simon Bonnez - har klubben forhandlet med den nye SLO og ansat ham. Alt dette uden at Simon Bonnez blev underrettet, og måtte af andre kilder tæt på klubben få nyheden om, at OB havde ansat en ny fuldtids SLO.
            Det er fuldstændigt uacceptabelt. Ved du hvem bestemmer det/udvælger hvem bliver SLO?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
              Det har ikke været noget kønt forløb, lad mig sige det sådan.

              Personligt er jeg indstillet på at give Andreas en fair chance, for selvfølgelig har driflin ret i, at han sagtens kan være dygtig, og det her er under alle omstændigheder ikke ment som en kritik af ham - jeg kender ham ikke. Men jeg kan sgu godt forstå, hvis dele af det aktive fanmiljø ikke bifalder den her ansættelse.

              Simon arbejdede gratis for OB i en årrække, og han fandt først ud af, at han ikke skulle fortsætte som SLO, da jeg nævnte det en passant for ham. Jeg fik det nemlig at vide på et møde, før Simon overhovedet var blevet underrettet.

              Den nye lønnede SLO-rolle har, så vidt jeg har forstået, en række opgaver internt i organisationen, og isoleret set er det fair nok, hvis man i klubben ikke mener, at den rolle harmonerer særlig godt med Simons rolle i fanmiljøet, men i det mindste kunne de have taget ham med på råd, inden de ansatte en ny bag om ryggen på ham. Alternativt kunne de for en gang skyld have brugt fanpanelet til noget fornuftigt, men i stedet valgte de at rekruttere i egne rækker uden overhovedet at rådføre sig med fansene. Det synes jeg, er meget kritisabelt.
              Det lyder godt nok ikke som noget kønt forløb, men det er desværre ikke voldsomt overraskende. Håber nogen spørger ind til det på fanmødet - uden det skal blive en personlig kritik af den nye SLO, som (endnu) ikke har gjort noget forkert.

              Comment


                #22
                Glad for at jeg ikke er i Andreas sko...... sikke en velkomst

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det er fuldstændigt uacceptabelt. Ved du hvem bestemmer det/udvælger hvem bliver SLO?
                  Kunne forestille mig, at det er en fælles beslutning internt mellem den kommercielle chef og sponsoraktiveringschefen - muligvis kombineret med inputs fra andre ansatte hos OS&E, som kommer til at samarbejde med SLO'en.

                  Da Simon Bonnez var SLO og var til de utallige møder, som selvfølgelig følger med rollen som fankoordinator, så deltog hovedsagligt sponsoraktiveringschefen, Kasper Thomsen, samt Jack Jørgensen og OS&E's sikkerhedschef.

                  Og med henblik på den skrevne artikel vedr. den nye SLO, så lyder det da som om om - mellem linjerne - at det er Jack Jørgensen, og hans mindre team bag sig, som er beslutningstagerne ift. fastansættelse af en ny SLO.

                  Jeg kan kun opfordrer folk til, at give Simon Bonnez et cadeau og et fortjent klap på skulderen for sin indsats som ulønnet SLO. Den mand har lagt massevis af timer i det projekt, udarbejdet massevis af idéer og visioner, som havde alle de rigtige tegninger til at blive en succes.

                  Klubben har med denne fastansættelse skudt sig selv i foden. Intet ondt omkring den nye SLO - han er sikkert en sød, ung mand - men han ved absolut intet omkring fankulturen og derfor tvivler jeg stærkt på, at han kan udarbejde en fanstrategi der giver pote eller få samlet klub og fangrupperinger yderligere.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                    Kunne forestille mig, at det er en fælles beslutning internt mellem den kommercielle chef og sponsoraktiveringschefen - muligvis kombineret med inputs fra andre ansatte hos OS&E, som kommer til at samarbejde med SLO'en.

                    Da Simon Bonnez var SLO og var til de utallige møder, som selvfølgelig følger med rollen som fankoordinator, så deltog hovedsagligt sponsoraktiveringschefen, Kasper Thomsen, samt Jack Jørgensen og OS&E's sikkerhedschef.

                    Og med henblik på den skrevne artikel vedr. den nye SLO, så lyder det da som om om - mellem linjerne - at det er Jack Jørgensen, og hans mindre team bag sig, som er beslutningstagerne ift. fastansættelse af en ny SLO.

                    Jeg kan kun opfordrer folk til, at give Simon Bonnez et cadeau og et fortjent klap på skulderen for sin indsats som ulønnet SLO. Den mand har lagt massevis af timer i det projekt, udarbejdet massevis af idéer og visioner, som havde alle de rigtige tegninger til at blive en succes.

                    Klubben har med denne fastansættelse skudt sig selv i foden. Intet ondt omkring den nye SLO - han er sikkert en sød, ung mand - men han ved absolut intet omkring fankulturen og derfor tvivler jeg stærkt på, at han kan udarbejde en fanstrategi der giver pote eller få samlet klub og fangrupperinger yderligere.
                    Jeg kender ikke sagen, men jeg er da enig i, at det lyder som et uheldigt forløb, sådan som du skitserer det.
                    Jeg kan også sagtens fornemme, at du er personligt meget engageret i den her sag, og jeg skyder vel ikke helt forbi, hvis jeg gætter på, at du er tæt på Simon Bonnez?
                    Jeg har intet ønske om at forklejne hans arbejde, og jeg har kæmpe respekt for alle, der engagerer sig i OB og bruger tid og kræfter på projektet.
                    Men af nysgerrighed: hvilke "massevis af ideer og visioner, som havde de rigtige tegninger til at blive en succes" er der tale om?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der kommer jo et fanmøde her den 20/6 hvor det passende kunne bringes op
                      Der er jo også et fanforum, som er forholdvis aktivt med deltagelse af personer fra forskellige fangrupperinger.

                      Den nye fankoordinator kunne evt. præsentere sig selv og sin vision herinde og svare på spørgsmål mv. I det hele taget være en aktiv stemme herinde.

                      Det ville i mine øjne være i tråd med en rolle som fankoordinator. Der er ingen logik i, at han kun skulle være at træffe på officielle arrangementer fra OB.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Der er jo også et fanforum, som er forholdvis aktivt med deltagelse af personer fra forskellige fangrupperinger.

                        Den nye fankoordinator kunne evt. præsentere sig selv og sin vision herinde og svare på spørgsmål mv. I det hele taget være en aktiv stemme herinde.

                        Det ville i mine øjne være i tråd med en rolle som fankoordinator. Der er ingen logik i, at han kun skulle være at træffe på officielle arrangementer fra OB.
                        Helt enig.
                        Jeg hentydede også bare til at hvis man ville have svar fra ledelsen hvorfor SB ikke blev den fastansatte SLO kunne man passende gøre det i næste uge.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Der er jo også et fanforum, som er forholdvis aktivt med deltagelse af personer fra forskellige fangrupperinger.

                          Den nye fankoordinator kunne evt. præsentere sig selv og sin vision herinde og svare på spørgsmål mv. I det hele taget være en aktiv stemme herinde.

                          Det ville i mine øjne være i tråd med en rolle som fankoordinator. Der er ingen logik i, at han kun skulle være at træffe på officielle arrangementer fra OB.
                          Det kunne han. Det kan vel også sagtens være, at han gør det?
                          Det kan også være, at han hellere vil diskutere med folk, som ikke gemmer sig bag alias'er på et forum. Det må vi finde ud af. Men manden skal vel lige have en chance for at starte først.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Det kunne han. Det kan vel også sagtens være, at han gør det?
                            Det kan også være, at han hellere vil diskutere med folk, som ikke gemmer sig bag alias'er på et forum. Det må vi finde ud af. Men manden skal vel lige have en chance for at starte først.
                            Frygter lidt han er håndplukket af ledelsen så de ikke får modstand og alt hvad han gør skal vendes med diktaturet før det kan gøres , hvilket gør at han skal spørge om lov før han kommer på herinde .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Jeg kender ikke sagen, men jeg er da enig i, at det lyder som et uheldigt forløb, sådan som du skitserer det.
                              Jeg kan også sagtens fornemme, at du er personligt meget engageret i den her sag, og jeg skyder vel ikke helt forbi, hvis jeg gætter på, at du er tæt på Simon Bonnez?
                              Jeg har intet ønske om at forklejne hans arbejde, og jeg har kæmpe respekt for alle, der engagerer sig i OB og bruger tid og kræfter på projektet.
                              Men af nysgerrighed: hvilke "massevis af ideer og visioner, som havde de rigtige tegninger til at blive en succes" er der tale om?
                              Jeg har en masse bekendtskaber i det uofficielle miljø, heriblandt Simon Bonnez - det er korrekt.

                              Personlig engageret, tjooo - synes situationen er super ærgerlig, og mener absolut ikke, at den nye SLO er den rette mand til opgaven - tager glædeligt fejl, hvis det er tilfældet.

                              Men den nye SLO skal 'oplæres' i fankulturen, hvor Simon Bonnez er 'opdraget' i denne. Det havde alle dage været mere hensigtsmæssigt at man udvalgte en SLO, som har været inde omkring miljøet før - både officielt og uofficielt - og samtidig var et ansigt folk kan relatere til.

                              Simon Bonnez fremlagde en masse idéer, som ville kunne give klubben den 'rigtige' opmærksomhed. Hvor tit støder I ikke på artikler/billeder/videoer af andre klubbers euforiske stemning og tifoer? Det er relativ ofte og det er den vej vi skal gå. Saxofonister i stramme cowboybukser er bare ikke det rigtige at satse på.

                              Simon Bonnez lagde op til, at fans skal have lov til at 'udleve kulturen', som man har stor succes med i Københavner-klubberne og i Aarhus - selv i de mindre danske klubber - hvor fanscenen blomstrer. Netop fordi man satser på de stemningsskabende fans og den tankegang disse besidder. Og det var det, som Simon Bonnez' idéer lagde op til.

                              Derudover var der også idéer/visioner omkring, hvordan man kunne rykke fangrupperingerne tættere sammen, højne tilskuertallet og meget mere.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                                Der er jo også et fanforum, som er forholdvis aktivt med deltagelse af personer fra forskellige fangrupperinger.

                                Den nye fankoordinator kunne evt. præsentere sig selv og sin vision herinde og svare på spørgsmål mv. I det hele taget være en aktiv stemme herinde.

                                Det ville i mine øjne være i tråd med en rolle som fankoordinator. Der er ingen logik i, at han kun skulle være at træffe på officielle arrangementer fra OB.
                                Se det kan jeg erklære mig enig i ... det ville være ulogisk, om fankoordinatoren ikke involverede sig med de fans han skal koordinere ting sammen med.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X