Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny trøje 18-19 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kan man se den andre steder?? For det tilfælde, at man ikke er på Facebook

    Comment


      #17
      Endelig. Det har været stygge, forkerte og latterlige trøjer længe. Den eneste, jeg kunne/kan lide, mangler striber og er jo lysegrønagtig.

      Gad vide om det er Albani, der har været på spil, siden Hummel sådan har forstået basis nu. Eller er det måske EA.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Kan man se den andre steder?? For det tilfælde, at man ikke er på Facebook
        Sheed har postet den på side 1

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Enig, det er jo nærmest pinligt, hvordan designere gennem tiden har fucket vores trøje op. Men men men, desværre er det idiotiske popsmarte påfund med lindormen der stadig, derfor køber jeg heller ikke denne trøje.
          Lige den del mener jeg er en kosmetisk fejl. Den kan jeg personligt godt leve med, så længe basis designet er blå-hvide brede striber.

          Jeg fandt den forrige aldeles frastødende.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg


            Det er jo bare dejligt at se på.
            Sådan! Den gamle trøje var virkelig forfærdelig, den her er fantastisk!!

            Comment


              #21
              Jeg synes det er den flotteste trøje jeg har set de sidste 8 år. Nostalgisk med rødt Albani logo.
              Ny trøje = nye tider?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                Sådan! Den gamle trøje var virkelig forfærdelig, den her er fantastisk!!
                Desværre smager OŽense pilser ad helvede til - håber min lobbyisme-virksomhed gør, at der kommer mindst ÉN hane med "specialbryg" på stadion.....

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Desværre smager OŽense pilser ad helvede til - håber min lobbyisme-virksomhed gør, at der kommer mindst ÉN hane med "specialbryg" på stadion.....
                  Det kommer der sikkert i det nye fan område
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Ja tak! Fed trøje - og vild med Albani i rød. Den behøver de ikke skifte ud i nogle år.

                    Comment


                      #25
                      Flot trøje! Er dog heller ikke så vild med den røde farve, men det er jo nu engang deres farve... og ja, det giver sgu minder om tidligere tider.

                      Jeg er på! :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        desværre er det idiotiske popsmarte påfund med lindormen der stadig
                        Hvem, hvad, hvor??

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Enig, det er jo nærmest pinligt, hvordan designere gennem tiden har fucket vores trøje op. Men men men, desværre er det idiotiske popsmarte påfund med lindormen der stadig, derfor køber jeg heller ikke denne trøje.
                          Ej, har de nu ødelagt endnu en trøje med ringorm.. Hvorfor OB?!?!?!

                          Comment


                            #28
                            Jeg er inde på Intersports hjemmeside nu, jeg kan da ikke se ringormen? Please sig, de seriøst ikke har skamferet endnu en trøje med ormen. Jeg vil virkelig gerne købe den her!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                              Jeg er inde på Intersports hjemmeside nu, jeg kan da ikke se ringormen? Please sig, de seriøst ikke har skamferet endnu en trøje med ormen. Jeg vil virkelig gerne købe den her!
                              Det står her..

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/striberne-er-tilbage/

                              Kan nu ikke se problemet med den skide orm. Den er mega feeee den nye trøje. Der mangler lige et Damixa logo på højre ærme og noget paaskebrød på det andet...
                              Så havde det være ultra retro

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det kommer der sikkert i det nye fan område
                                Så bliver det nok noget af Albanis svar på specialøl. Det kan da drikkes, men rigtig godt er det ikke. Når jeg går på stadion lever jeg dog ok med Odense Classic

                                Comment

                                Working...
                                X